Doen ze niet, wil VVD niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef Aylin het volgende:
Als de PVV én VVD een coalitie gaan vormen.. Dan hoef ik daar geen eens moeite voor te doen, ze helpen me wel een handje...
Na dat geflirt van de VVD met de PVV ben ik er niet meer zo zeker van...quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef Aylin het volgende:
Als de PVV én VVD een coalitie gaan vormen..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Als de PvdA de grootste wordt en met de SP en GL gaat regeren.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Als de PvdA de grootste wordt en met de SP, GL en nog wat linkse mannetjes gaat regeren. Mijn god, wat een ramp moet dat zijn.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:16 schreef Boldface het volgende:
Ik ga serieus aan emigreren denken wanneer de drie christelijke partijen samen meer dan 75 zetels zouden halen. Dat lijkt me namelijk een groter gevaar voor Nederland dan een PVV-meerderheid.
als ze dan alle niet-christenen gaan uitmoorden ben ik wel weg jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:16 schreef Boldface het volgende:
Ik ga serieus aan emigreren denken wanneer de drie christelijke partijen samen meer dan 75 zetels zouden halen. Dat lijkt me namelijk een groter gevaar voor Nederland dan een PVV-meerderheid.
Ben je een crimineel dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef Aylin het volgende:
Als de PVV én VVD een coalitie gaan vormen.. Dan hoef ik daar geen eens moeite voor te doen, ze helpen me wel een handje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |