Waarom niet?quote:
Bij hem op zijn kamer natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
ik: Yordi mag Ixora op de fatboy slapen als ze hier is?
Y: Ja hoor..... wacht... bij mij op mn kamer of op zolder?
Wedden van wel?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik pas daar misschien wel in, maar Ez echt niet hoor, met z;n ego.
Nooit kennis gemaakt met Ez; ego?quote:
Ja jou moet ik hebben!!quote:
Dat weet ik niet, dat moet je aan hem vragen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh, jawel.... maar hij ook met die van mij?
die vraag kun je toch terug smsenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jou moet ik hebben!!
Waarom stuur je mij een mms van een uitgehold ei ofzo?
Waar Ez en ik moeten slapen?quote:
wtfquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jou moet ik hebben!!
Ik ga je missenquote:
Geen idee. Serieus. Ik was verward toen jij mij een smsje stuurde met diezelfde vraag. Misschien moet ik de toetsblokkering maar eens inschakelen als ik mijn telefoon in mijn broekzak doe.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jou moet ik hebben!!
Like uhm duh.quote:
Was het wel een uitgehold ei? Geen portretfoto?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Geen idee. Serieus. Ik was verward toen jij mij een smsje stuurde met diezelfde vraag. Misschien moet ik de toetsblokkering maar eens inschakelen als ik mijn telefoon in mijn broekzak doe.
pas maar op zuurwormjim komt straks edittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Like uhm duh.
Hij stuurt mms
ik: ? wat is dat?
hij: wat? en stuurt die mms nogmaals
ik: je stuurt net een mms wat is dat?
hij: wat?
Ik verstuur heel veel onzin smsjes maar ook ik moet ergens een grens trekken
Lijkt mij een heel slecht planquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ok, ok... in de tuin van de buren dan...
Nee. De achterkant van een spiegel. Die achterkant ziet er eng uit, dus ik maakte er ooit een foto van.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het wel een uitgehold ei? Geen portretfoto?
En noten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
pas maar op zuurwormjim komt straks editten
Uhmquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee. De achterkant van een spiegel. Die achterkant ziet er eng uit, dus ik maakte er ooit een foto van.
Zullen Ez en ik daar maar gaan pitten zodat niemand last heeft van onze luidruchtige seks?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt mij een heel slecht plan![]()
Maar ik kan ook mn tent wel opzetten op het grasveldje ofzo hoor
Geweldig idee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen Ez en ik daar maar gaan pitten zodat niemand last heeft van onze luidruchtige seks?
Inderdaadquote:
quote:
oeh notesquote:
of niet slapen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen Ez en ik daar maar gaan pitten zodat niemand last heeft van onze luidruchtige seks?
Nog steeds droog hier, maar ik vind het wel eng donker worden nu.quote:
Had ik al verteld over mijn grote bek online en mijn niet zo'n grote bek in het echt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:55 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke ik slaap dan wel bij jou als ik er ben en jij er bent
![]()
(neem aan dat dit een uitnodiging is (A))
hier komt het hard naar beneden en het onweertquote:
kijk nu begin je het al te verdraaienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had ik al verteld over mijn grote bek online en mijn niet zo'n grote bek in het echt.
rara hoe kan dat nouquote:
geen idee hoeveel ik er heb vind het ook niet boeiendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
lol!
ik heb er geen 1 nogbraaf jochie ben ik toch!
waar kun je dat zien overigens?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee hoeveel ik er heb vind het ook niet boeiend
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:59 schreef Olle. het volgende:
[..]
waar kun je dat zien overigens?![]()
krijg je dan een berichtje ofzo?
btw notes kunnen ook positief zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nogsteeds maar 17 notes. Ik ben al keilang braaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |