Geweldig idee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen Ez en ik daar maar gaan pitten zodat niemand last heeft van onze luidruchtige seks?
Inderdaadquote:
quote:
oeh notesquote:
of niet slapen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen Ez en ik daar maar gaan pitten zodat niemand last heeft van onze luidruchtige seks?
Nog steeds droog hier, maar ik vind het wel eng donker worden nu.quote:
Had ik al verteld over mijn grote bek online en mijn niet zo'n grote bek in het echt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:55 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke ik slaap dan wel bij jou als ik er ben en jij er bent
![]()
(neem aan dat dit een uitnodiging is (A))
hier komt het hard naar beneden en het onweertquote:
kijk nu begin je het al te verdraaienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had ik al verteld over mijn grote bek online en mijn niet zo'n grote bek in het echt.
rara hoe kan dat nouquote:
geen idee hoeveel ik er heb vind het ook niet boeiendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
lol!
ik heb er geen 1 nogbraaf jochie ben ik toch!
waar kun je dat zien overigens?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee hoeveel ik er heb vind het ook niet boeiend
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:59 schreef Olle. het volgende:
[..]
waar kun je dat zien overigens?![]()
krijg je dan een berichtje ofzo?
btw notes kunnen ook positief zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nogsteeds maar 17 notes. Ik ben al keilang braaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |