quote:
Max!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is deze foto:
[ afbeelding ]
Die hebben we daar opgehangen omdat er vooral veel kinderen de tuin inliepen en dan die deur open lieten staan, kon ik weer achter mn hond aan omdat ze op katten ging jagen dan.
Geen trio met Erwin?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind mannen nooit echt aantrekkelijk
Ik ook niet. Even horen dan maar vanavond.
klussen = bierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]de enige manier om te klussen. Toen hadden we net 1 week de sleutel geloof ik
Oke daarvoor zou ik dus echt niet komenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
3 kwartier met de bus en een half uur met de metro.
En dan nog 3 uur met de trein he.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke daarvoor zou ik dus echt niet komen
Nah.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen trio met Erwin?
Inderdaad.Moet jij niet naar huis?
Waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan nog 3 uur met de trein he.Maar treinen rijden fijn.
Wanneer kom je eens hier?quote:
Inmiddels al een uur overwerkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah.
Nee, wachten op m'n lift, en zelf ook nog even bezig. Half dan
Dat snapte ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan nog 3 uur met de trein he.Maar treinen rijden fijn.
quote:
Ik wil oooookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee
Hoewel die baard bestis.\
[..]
Oftewel, Friesland rijdt met mij mee?
Mits auto uiteraard.
Oke dan niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah.
Nee, wachten op m'n lift, en zelf ook nog even bezig. Half dan
Ik zou je doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:32 schreef Olle. het volgende:
wat foto's bij geplaatst
kan ik nu weer ontopic met jullie verhaal mee doen
Iets te fijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat snapte ikEn in treinen kan je fijn slapen
Ja. Ik heb ook een lief hondje.quote:
Je judoplaatje doet het niet!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:32 schreef Olle. het volgende:
wat foto's bij geplaatst
kan ik nu weer ontopic met jullie verhaal mee doen
hey ja als je er op klikt...quote:
Jij mag ook wel meerijdenquote:
jah 1e klas is prima te doen jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:35 schreef Myraela het volgende:
1ste klas in de oudere treinen, zit net zo lekker als 2de klas in de nieuwe treinen. Ik was perongeluk eerste klas gaan zitten.
Ja. Ga je naar de HuppelBBQ? Je mag wel bij Ez en mij slapen op zolder.quote:
Op een luchtbedje... ik heb mijn oude plekje....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ga je naar de HuppelBBQ? Je mag wel bij Ez en mij slapen op zolder.
Jij kan datquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:36 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mwah, we kunnen wel een keer wat afspreken. Kan ik dan bij jou overnachten?
Jij slaapt ook op de sekszolder?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Op een luchtbedje... ik heb mijn oude plekje....
Hmm Dat is idd een behoorlijk stukje reizen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hellevoetsluis. Dus vanaf station Rotterdam.
Ik zal het even aan Yordi vragenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Chantal? Mag ik op mijn Fatboy slapen?
Neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ga je naar de BBQ op 10 juli bij de Huppels?
Dubbel neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ga je naar de HuppelBBQ? Je mag wel bij Ez en mij slapen op zolder.
Zonder mij had hij dat ding nooit hoor!quote:
Ik pas daar misschien wel in, maar Ez echt niet hoor, met z;n ego.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja. En Ez en jij in de schuur als jullie van plan zijn te gaan seksen.
Waarom niet?quote:
Bij hem op zijn kamer natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
ik: Yordi mag Ixora op de fatboy slapen als ze hier is?
Y: Ja hoor..... wacht... bij mij op mn kamer of op zolder?
Wedden van wel?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik pas daar misschien wel in, maar Ez echt niet hoor, met z;n ego.
Nooit kennis gemaakt met Ez; ego?quote:
Ja jou moet ik hebben!!quote:
Dat weet ik niet, dat moet je aan hem vragen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh, jawel.... maar hij ook met die van mij?
die vraag kun je toch terug smsenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jou moet ik hebben!!
Waarom stuur je mij een mms van een uitgehold ei ofzo?
Waar Ez en ik moeten slapen?quote:
wtfquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jou moet ik hebben!!
Ik ga je missenquote:
Geen idee. Serieus. Ik was verward toen jij mij een smsje stuurde met diezelfde vraag. Misschien moet ik de toetsblokkering maar eens inschakelen als ik mijn telefoon in mijn broekzak doe.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jou moet ik hebben!!
Like uhm duh.quote:
Was het wel een uitgehold ei? Geen portretfoto?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Geen idee. Serieus. Ik was verward toen jij mij een smsje stuurde met diezelfde vraag. Misschien moet ik de toetsblokkering maar eens inschakelen als ik mijn telefoon in mijn broekzak doe.
pas maar op zuurwormjim komt straks edittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Like uhm duh.
Hij stuurt mms
ik: ? wat is dat?
hij: wat? en stuurt die mms nogmaals
ik: je stuurt net een mms wat is dat?
hij: wat?
Ik verstuur heel veel onzin smsjes maar ook ik moet ergens een grens trekken
Lijkt mij een heel slecht planquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ok, ok... in de tuin van de buren dan...
Nee. De achterkant van een spiegel. Die achterkant ziet er eng uit, dus ik maakte er ooit een foto van.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het wel een uitgehold ei? Geen portretfoto?
En noten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
pas maar op zuurwormjim komt straks editten
Uhmquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee. De achterkant van een spiegel. Die achterkant ziet er eng uit, dus ik maakte er ooit een foto van.
Zullen Ez en ik daar maar gaan pitten zodat niemand last heeft van onze luidruchtige seks?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt mij een heel slecht plan![]()
Maar ik kan ook mn tent wel opzetten op het grasveldje ofzo hoor
Geweldig idee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen Ez en ik daar maar gaan pitten zodat niemand last heeft van onze luidruchtige seks?
Inderdaadquote:
quote:
oeh notesquote:
of niet slapen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen Ez en ik daar maar gaan pitten zodat niemand last heeft van onze luidruchtige seks?
Nog steeds droog hier, maar ik vind het wel eng donker worden nu.quote:
Had ik al verteld over mijn grote bek online en mijn niet zo'n grote bek in het echt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:55 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke ik slaap dan wel bij jou als ik er ben en jij er bent
![]()
(neem aan dat dit een uitnodiging is (A))
hier komt het hard naar beneden en het onweertquote:
kijk nu begin je het al te verdraaienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had ik al verteld over mijn grote bek online en mijn niet zo'n grote bek in het echt.
rara hoe kan dat nouquote:
geen idee hoeveel ik er heb vind het ook niet boeiendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
lol!
ik heb er geen 1 nogbraaf jochie ben ik toch!
waar kun je dat zien overigens?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee hoeveel ik er heb vind het ook niet boeiend
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:59 schreef Olle. het volgende:
[..]
waar kun je dat zien overigens?![]()
krijg je dan een berichtje ofzo?
btw notes kunnen ook positief zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nogsteeds maar 17 notes. Ik ben al keilang braaf.
Hier is het net weer opgehoudenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier komt het hard naar beneden en het onweert
eindelijk
Vaak wel en heel soms verteld de crew iets leuks/liefs/aardigs maar dat is dan ook maar heeeeeeeeeeel somsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:00 schreef Olle. het volgende:
heb er `1!
moet je voor betalen als je die wilt zien![]()
zijn standaard teksten zeker
Hihihiihih, mods zijn niet zo'n fan van me hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:01 schreef Olle. het volgende:
[..]
kon me ook bijna niet anders voorstellen
thnx!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vaak wel en heel soms verteld de crew iets leuks/liefs/aardigs maar dat is dan ook maar heeeeeeeeeeel soms
je kunt ze zelf ook uitdelen dus?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb meer positieve notes gegeven dan gekregen
neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:00 schreef Olle. het volgende:
heb er `1!
moet je voor betalen als je die wilt zien![]()
zijn standaard teksten zeker
hij was mod, dan kan het wel jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:02 schreef Olle. het volgende:
[..]
je kunt ze zelf ook uitdelen dus?
damn kan hier nog veel leren
hihihihihihhi ooooowwwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihiihih, mods zijn niet zo'n fan van me hoor.
Ik heb meer positieve volgens mijquote:
ik heb er 0 zo te zienquote:
ga je nu toch vast?? ben je iig droog overquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:03 schreef DeLuna het volgende:
Ah, het verwachte onweer. Ik moet over 10 minuten naar mijn werk![]()
Blij dat het goed is aangekomenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen standaard tekstquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
wat nee?
voor betalen niet of standaard niet?
Bij mij was het alleen Alex die lieve dingen zeiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vaak wel en heel soms verteld de crew iets leuks/liefs/aardigs maar dat is dan ook maar heeeeeeeeeeel soms
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij was het alleen Alex die lieve dingen zei
Ik heb er 8quote:
Alex houdt van mij.quote:
Nouja zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooooohhh now we are talkingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alex houdt van mij.En van mijn kont. En van mijn masseerskills.
ik heb ook 2 of 3 bans gehadquote:
boefjequote:
Mijn kont zal je volgende maand wel zien.quote:
Hoi verlegen babequote:
Jij houdt wel van bad boys he?quote:
En ik ben er heel blij meequote:
Het grootste deel is positief.quote:
Ik ookquote:
ik had ook ooit een fobo banquote:
Het stort al manquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:04 schreef Olle. het volgende:
[..]
ga je nu toch vast?? ben je iig droog over
Ja tot we vanavond in bed liggen en hij weer denkt dat het heel hard aan het regenen is om vervolgens te ontdekken dat het de wapperende vlaggetjes zijnquote:
Stiekem houd ik van super brave overbeschermende goedzakken. Maar aangezien die een vriendin hebben en nu gaan samenwonenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |