Hier is het net weer opgehoudenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier komt het hard naar beneden en het onweert
eindelijk
Vaak wel en heel soms verteld de crew iets leuks/liefs/aardigs maar dat is dan ook maar heeeeeeeeeeel somsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:00 schreef Olle. het volgende:
heb er `1!
moet je voor betalen als je die wilt zien![]()
zijn standaard teksten zeker
Hihihiihih, mods zijn niet zo'n fan van me hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:01 schreef Olle. het volgende:
[..]
kon me ook bijna niet anders voorstellen
thnx!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vaak wel en heel soms verteld de crew iets leuks/liefs/aardigs maar dat is dan ook maar heeeeeeeeeeel soms
je kunt ze zelf ook uitdelen dus?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb meer positieve notes gegeven dan gekregen
neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:00 schreef Olle. het volgende:
heb er `1!
moet je voor betalen als je die wilt zien![]()
zijn standaard teksten zeker
hij was mod, dan kan het wel jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:02 schreef Olle. het volgende:
[..]
je kunt ze zelf ook uitdelen dus?
damn kan hier nog veel leren
hihihihihihhi ooooowwwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihiihih, mods zijn niet zo'n fan van me hoor.
Ik heb meer positieve volgens mijquote:
ik heb er 0 zo te zienquote:
ga je nu toch vast?? ben je iig droog overquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:03 schreef DeLuna het volgende:
Ah, het verwachte onweer. Ik moet over 10 minuten naar mijn werk![]()
Blij dat het goed is aangekomenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen standaard tekstquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
wat nee?
voor betalen niet of standaard niet?
Bij mij was het alleen Alex die lieve dingen zeiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vaak wel en heel soms verteld de crew iets leuks/liefs/aardigs maar dat is dan ook maar heeeeeeeeeeel soms
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij was het alleen Alex die lieve dingen zei
Ik heb er 8quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |