Ik doelde op het onweerquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geef mij maar gewoon 15/20 graden en zon![]()
Ik durf te wedden dat dit geen mooie zomer wordt, de atmosfeer kan momenteel niks hebben.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:23 schreef marcel-o het volgende:
Dat ziet er gek uit op Buienradar![]()
Die donkere plekken op de noordzee en in 020 blijven zowat hangen(lijkt mij water overlast) en de rest schuift gewoon door naar t noorden, alsof het verschillende lagen zijn.
Dat wilde ik ook al komen posten, was blijkbaar niet de enige die het opviel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:06 schreef Frutsel het volgende:
Lijkt wel of de donkere plekken op de buienradar pal boven amsterdam blijven hangen en de rest verder trekt
Daar gaan de sluizen open zo te zien
Nog steedsquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:06 schreef Frutsel het volgende:
Lijkt wel of de donkere plekken op de buienradar pal boven amsterdam blijven hangen en de rest verder trekt
Daar gaan de sluizen open zo te zien
Mja inderdaad, echt vreemd beeldquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:26 schreef Gitank2 het volgende:
Op de buienradar van de knmi lijkt het wel alsof Amsterdam een vuurspuwende eyjafjallajokull heeft geleend en de aswolk richting noorden stuurt.
Dan kan ik nog een plens water verwachten.quote:Komende avond en nacht houdt de neerslag aan waarbij een enkele onweersbui niet is uit te sluiten. Vooral in het zuidwesten kan veel neerslag vallen, plaatselijk meer dan 20 mm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |