TT klopt toch gewoon?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
dat wel, maar ts heeft het d-t complex net als mijalleen heb ik het alleen met wordt/word en niet met bekennen-hijzij bekent
bekennen - bekent, bekend = bekendheidquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:15 schreef Qebbel het volgende:
Aan de andere kant heeft het AD reuze gelijk met dit bericht. Ze zeggen eigenlijk alleen maar dat de Peruaanse krant La Republica beweert dat de resten van Natalee Holloway zijn gevonden. Ze zeggen niet dat ze daadwerkelijk gevonden zijn! Klopt dus als een bus.
Deze theorie klinkt niet eens heel raar. Het is natuurlijk speculatie, maar kan me er iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik dacht ook aan een dealtje oid
bv hij bekend beide moorden in ruil voor uitlevering aan de VS (evt in ruil voor het een of ander aan Peru) voor de eerste moord, dan zou die op een gegeven moment naar een Nederlandse gevangenis kunnen via een uitleveringsverdrag waar de straf omgezet word naar Nederlandse maatstaven (moord = 3 kwartier cel en een week voorwaardelijk tegenwoordig?)
everybody wins ... behalve de slachtoffers
Are you taking the mickey?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:15 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
bekennen - bekent, bekend = bekendheid
niet dat het boeiend is xD maar mij wordt het ook altijd verteld!!1!!EINZ!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:15 schreef Qebbel het volgende:
Aan de andere kant heeft het AD reuze gelijk met dit bericht. Ze zeggen eigenlijk alleen maar dat de Peruaanse krant La Republica beweert dat de resten van Natalee Holloway zijn gevonden. Ze zeggen niet dat ze daadwerkelijk gevonden zijn! Klopt dus als een bus.
Lijkt me echt praktisch onmogelijk. In water ontbindt een lijk al na enkele dagen/weken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Volgens mij kon zon kerel uit amerika dit nog naar 20 jaar achterhalen, zon reportage had ik eens gezien
quote:De huid van een lijk dat uren tot dagen in het water heeft gelegen, wordt wit en zacht en bijzonder onaangenaam voor zowel oog als neus.
In lauw water (meer dan 20 °C) gaat de ontbinding snel. De huid komt los, wordt donkerder en bevlekt met bloed. Het lijk gaat zwellen en de ogen puilen uit. Uiteindelijk valt het uiteen en wordt één met de omgeving.
Na een paar weken is ze dus al volledig ontbonden. Er kan dan geen onderzoek meer worden gedaan naar bv. het gebruik van drank/drugs o.i.d.quote:Met vissen in de buurt wordt de ontbinding honderd keer versneld. Vissen, krabben en kleinere zeedieren beginnen gauw de zachtste stukken van het gezicht op te eten. Oogleden, lippen en oren verdwijnen het eerst, gevolgd door ogen, neus en mond.
Moet jij vooral doen daar aan het werk gaan, wat een kwaliteit!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:17 schreef Jesine het volgende:
[..]
tss ik denk dat wij fokkers beter bij het AD aan de slag kunnen, binnen 2 pagina's op een topic weten wij hoe de vork in de steel zit
'Joran heeft moord bekend'quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:15 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
bekennen - bekent, bekend = bekendheid
niet dat het boeiend is xD maar mij wordt het ook altijd verteld!!1!!EINZ!
Misschien vinden ze sperma in d'r haar?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Lijkt me echt praktisch onmogelijk. In water ontbindt een lijk al na enkele dagen/weken.
[..]
[..]
Na een paar weken is ze dus al volledig ontbonden. Er kan dan geen onderzoek meer worden gedaan naar bv. het gebruik van drank/drugs o.i.d.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:19 schreef capricia het volgende:
[..]
'Joran heeft moord bekend'
'Van der Sloot heeft moord bekend'
Etc...
Er zitten er veel naast dan, qua spelling!
Als de huid loslaat, zal het haar ook lastig te vinden zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Misschien vinden ze sperma in d'r haar?
??quote:
de eer komt toe aan "NY-GIANT"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:19 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Moet jij vooral doen daar aan het werk gaan, wat een kwaliteit!
Graag..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:23 schreef Faithfulness het volgende:
"Joran bekent"
"Joran heeft bekend dat..."
En nu weer OT!
quote:De laatste berichten van La Republica doen vermoeden dat hier om dezelfde geruchten gaat. Vooralsnog wordt het bericht over de vondst van Holloway niet bevestigd noch ontkend.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:17 schreef Jesine het volgende:
[..]
tss ik denk dat wij fokkers beter bij het AD aan de slag kunnen, binnen 2 pagina's op een topic weten wij hoe de vork in de steel zit
Ja precies, zoiets zal zijn gedachte wel zijn. Om er beter van te worden. Het zal vast een berekende bekentenis zijn. Kan me niets anders voorstellen in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik dacht ook aan een dealtje oid
bv hij bekend beide moorden in ruil voor uitlevering aan de VS (evt in ruil voor het een of ander aan Peru) voor de eerste moord, dan zou die op een gegeven moment naar een Nederlandse gevangenis kunnen via een uitleveringsverdrag waar de straf omgezet word naar Nederlandse maatstaven (moord = 3 kwartier cel en een week voorwaardelijk tegenwoordig?)
everybody wins ... behalve de slachtoffers
Ik kan me herinneren uit een Baantjer-aflevering dat zoiets wel mogelijk is. Maar Piet Römer he, die man had echt verstand van misdaden oplossen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als de huid loslaat, zal het haar ook lastig te vinden zijn
Michael Baden, de koning der doden!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Volgens mij kon zon kerel uit amerika dit nog naar 20 jaar achterhalen, zon reportage had ik eens gezien
Bel 'm op!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren uit een Baantjer-aflevering dat zoiets wel mogelijk is. Maar Piet Römer he, die man had echt verstand van misdaden oplossen.
Die kon zelfs aan de maden zien in welk jaargetijde iemand vermoord was...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Michael Baden, de koning der doden!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Baden
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Die kon zelfs aan de maden zien in welk jaargetijde iemand vermoord was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |