Precies!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:01 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik lees geen Spaans, maar was dat niet het skelet van iemand anders wat een paar maanden geleden per ongeluk gefotografeerd was door een paar toeristen?
Ik ook niet, joran is onschuldig!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef Qebbel het volgende:
Ok, zo bagger is dus de Peruaanse journalistiek. Ik geloof niks meer van die lui.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef Jesine het volgende:
Wat stond er nou in het artikel van het AD???
kan iemand dt artikel posten
Wieso?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef Ladidadida het volgende:
Zelfs àls Natalee gevonden is, dan kunnen ze het toch nooit meer linken aan hem?
Het is ook een dikke flater van AD.nl. Maar dat is de internetjournalistiek van tegenwoordig. Geen enkele broncontrole, maar hop gewoon herschrijven en plaatsen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef Qebbel het volgende:
Ok, zo bagger is dus de Peruaanse journalistiek. Ik geloof niks meer van die lui.
quote:LIMA - Volgens de Peruaanse nieuwssite La República hebben de autoriteiten op Aruba de resten van Natalee Holloway gevonden. Joran van der Sloot, nog steeds verdachte in de zaak Holloway, bekende vanochtend de moord op de Peruaanse Stephany Flores.
De 22-jarige Joran van der Sloot wordt verdacht van betrokkenheid bij de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway in 2005.
Van der Sloot gaf in zijn bekentenis aan dat de aanleiding voor de moord op de 21-jarige Stephany Flores lag in de informatie op zijn laptop met betrekking tot de verdwijning van Holloway.
Holloway verdween op 30 mei 2005 na een avond stappen op Aruba. Van der Sloot is altijd verdachte geweest en heeft in de jaren erna meerdere keren verklaringen over de zaak afgelegd.
Afgelopen week werd duidelijk dat Joran van der Sloot heeft geprobeerd de moeder van Natalee af te persen. Hij zou, tegen betaling van 250.000 dollar, de plek waar Natalee begraven ligt bekend hebben willen maken.
Later meer.
Qua forensisch bewijs zal er weinig meer te vinden zijn op een lijk dat al jaren in het water ligt. Dus zijn "oeps ze ging ineens dood!"-verhaal zou dan nog steeds kunnen kloppen. Een moord is dan niet meer te bewijzen, onderzoek zal zelfs niet meer mogelijk zijn.quote:
Het zou de perfecte moord zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Qua forensisch bewijs zal er weinig meer te vinden zijn op een lijk dat al jaren in het water ligt. Dus zijn "oeps ze ging ineens dood!"-verhaal zou dan nog steeds kunnen kloppen. Een moord is dan niet meer te bewijzen, onderzoek zal zelfs niet meer mogelijk zijn.
Volgens mij kon zon kerel uit amerika dit nog naar 20 jaar achterhalen, zon reportage had ik eens gezienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Qua forensisch bewijs zal er weinig meer te vinden zijn op een lijk dat al jaren in het water ligt. Dus zijn "oeps ze ging ineens dood!"-verhaal zou dan nog steeds kunnen kloppen. Een moord is dan niet meer te bewijzen, onderzoek zal zelfs niet meer mogelijk zijn.
Precies. Want het is natuurlijk een stuk toffer als jij de eerste van NL bent die het meldt, ookal is het bull shit. Ik beschouw het AD en de Telegraaf dan ook niet als betrouwbare kwaliteitsbronnen moet ik zeggen. Al kijk ik wel dagelijks op hun sites, omdat ze nogal rap en uitgebreid zijn met hun "nieuws" artikelen. Beetje sensatiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is ook een dikke flater van AD.nl. Maar dat is de internetjournalistiek van tegenwoordig. Geen enkele broncontrole, maar hop gewoon herschrijven en plaatsen.
Eh daar slaan ze gevangenen toch in elkaar om aan informatie te komen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef MargrietV het volgende:
Zou me niets verbazen, dat hij het gezegd heeft of ze hebben het in zijn laptop gevonden.
Zou me niets verbazen als hij deal gesloten heeft.
Hoe kan je iemand op de zeebodem begraven?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef Jesine het volgende:
stel al is ze gevonde, hoe weten ze dan zo snel dat het Natalee is????
of staat er inderdaad belastende informatie op de pc, met bij wijze van spreken foto's van Natalee waar hij haar heeft begraven....
maar ja, stel dat was zo, dan was die info toch al uitgelekt, stel ze waren daar in Aruba gaan zoeken in die bubali plas, dan was dat vb gisteren of vanochtend al bekend...? niks van gehoord of gelezen
Hij is natuurlijk wel heul bekend.quote:
Een zeemansgraf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:11 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand op de zeebodem begraven?
dat wel, maar ts heeft het d-t complex net als mijquote:
ik dacht ook aan een dealtje oidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef HugoBaas het volgende:
Hij zal het wel melden om strafvermindering te krijgen.
Ik las net een stuk over Peru dat als je daar mee helpt aan het oplossen van andere misdrijven dat je dan strafvermindering krijgt:
http://media.rtl.nl/media(...)GearresteerdPeru.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |