quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Ow! Waxx! Ouwe rukker!
GEFELICITEERD!Dankje, dankje, Angdriël..!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Naamtopics.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Je had Waxxer ook een naamtopic kunnen geven
Al zo'n 7 jaarquote:
Het is gewoon afgunstquote:
Hey Sexy Boyquote:
Neem een banaan, that will cheer you upquote:
Ik dacht "ik verander het wel even stiekem!" MAAR DAT GAAT NIET MEER WUWUWUWU!!!quote:
D66quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:01 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb nu al dertien jaar stemrecht, maar ik weet absoluut niet waar ik morgen op moet stemmen. Er zijn dingen waar ik het deels mee eens en deels mee oneens ben, waardoor ik al drie verschillende uitslagen heb gehad bij die stemwijzer.
Over exact 3 maanden word ik 32quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, nog gefeliciteerd Waxxer. Nu ben je even oud als Ang3l! En we weten allemaal hoe jong van geest die nog is.
Ja, het gekke is, als ik D66-mensen hoor vertellen dan denk ik, ja, klinkt goed. Maar als ik die wetenschappelijk verantwoorde testjes invul, scoort D66 bij mij niet zo hoog. Maar waaróm dan niet, dat heb ik zelf nog niet eens uitgezocht.quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, nog gefeliciteerd Waxxer. Nu ben je even oud als Ang3l! En we weten allemaal hoe jong van geest die nog is.
jawel bij een andere kleine partijquote:
ik vind het geen geile man, dus neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
zou Mark Rutte homo zijn, en zou je daarom op hem stemmen?
Je past hem maar aanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel bij een andere kleine partij![]()
pure afgunstquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel bij een andere kleine partij![]()
nee en neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
zou Mark Rutte homo zijn, en zou je daarom op hem stemmen?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dankje.![]()
"Hallo, Waxxer, 31 jaar, aangenaam..."
hoe weet jij dat zo zeker?quote:
volledig mee eensch, en het feit dat Pechtold als een van de eerste Wilders van repliek heeft gediendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik stem al sinds mijn 18e (kut dat is ook al 12 jaar) op D66... met name vanwege de bestuurlijke vernieuwing, het progressieve beleid inzake homorechten/euthanasie e.d. en de laatste jaren ook vanwege hun stimulering van het onderwijs. En ik vind het goed dat de hypotheekrente-aftrek op de schop gaat voor de hogere inkomens/dure huizenbezitters
ik zou wel willenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:36 schreef Great.Expectations het volgende:
Kut, wat benauwd, ik plak aan alle kanten.
Wie gaat er mee zwemmen?
Job Cohen komt op mij totaal niet geschikt over voor de premiersfunctiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe weet jij dat zo zeker?
en al evenveel mensen die niet stemmen als mensen die wel stemmen, verontrustend!
zwevende kiezers give Job the job
ik weet niets zeker, maar mijn gevoel zegt neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe weet jij dat zo zeker?
en al evenveel mensen die niet stemmen als mensen die wel stemmen, verontrustend!
zwevende kiezers give Job the job
Bij mij eigenlijk niemand van de lijsttrekkers.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Job Cohen komt op mij totaal niet geschikt over voor de premiersfunctie
binnen 2 maanden wordt ik 37, ik ga richting de 40 en op mijn 30ste was ik in de gayscene al afgeschreven.quote:
je kan nog altijd sugardaddy wordenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
binnen 2 maanden wordt ik 37, ik ga richting de 40 en op mijn 30ste was ik in de gayscene al afgeschreven.
Overigens Stroekie, het spijt me, maar ik vier mijn verjaardag dit jaar op 1 augustus, sorry
dan moet ik eerst de staatsloterij winnenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan nog altijd sugardaddy worden
Maar die moeten toch altijd stinkend rijk zijn?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan nog altijd sugardaddy worden
preciesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar die moeten toch altijd stinkend rijk zijn?
dan heb ik gewoon 2 dagen na elkaar feestquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
binnen 2 maanden wordt ik 37, ik ga richting de 40 en op mijn 30ste was ik in de gayscene al afgeschreven.
Overigens Stroekie, het spijt me, maar ik vier mijn verjaardag dit jaar op 1 augustus, sorry
Dan sta je binnen 4 maanden aan mijn deur om je lowlandsklaartje voor te schietenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies
kun je je voorstellen wat er gebeurt als ik stinked rijk wordt?
psies.. als je eenmaal gebakken zit..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Jij hebt al iemand. Dan is het niet erg meer.
Dan is het zorgen dat je niet meer loslaat.
als ik stinked rijk wordt heb jij een nieuwe baanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan sta je binnen 4 maanden aan mijn deur om je lowlandsklaartje voor te schieten
Ja, dan ga ik je geld beheren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als ik stinked rijk wordt heb jij een nieuwe baan
Ik dacht dat het juist tijd wordt voor een midlife crisis, dus scheiden en een motor kopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Jij hebt al iemand. Dan is het niet erg meer.
Dan is het zorgen dat je niet meer loslaat.
Precies! Wij hebben maatschappelijk GEFAALD!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
psies.. als je eenmaal gebakken zit..
maar WIJ.. WIJ ZIJN NOG ALLEEN!!
EN DUS PER DEFINITIE EENZAAM!!
Scheiden is voor hetero's. Die pakken dan een nieuw blond jong mokkeltje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist tijd wordt voor een midlife crisis, dus scheiden en een motor kopen.
Noem je Raoul nu een golddigger?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:11 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn zat jonge nichten die een Gordon willen
VERDOEMD! VERFOEID EN UITGEKOTST!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies! Wij hebben maatschappelijk GEFAALD!
Wie is Raoul?quote:
en dat blijven we ook, voor altijd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
psies.. als je eenmaal gebakken zit..
maar WIJ.. WIJ ZIJN NOG ALLEEN!!
EN DUS PER DEFINITIE EENZAAM!!
De vriend van Gordonquote:
Niet? Ooh...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scheiden is voor hetero's. Die pakken dan een nieuw blond jong mokkeltje.
Dat werkt bij homo's niet zo. Die jonge nichtjes willen dat niet
Ik word met de maand bitterder, heb ik gemerktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en dat blijven we ook, voor altijd.
Eeenzaam en alleen en uiteindelijk ook steeds bitterder.
Ang3l en ik worden die oude muppets
Ja. Ik ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Niet? Ooh...
Maar ik schijn er nog altijd wel jonger uit te zien.
Ik zou ook geld toe vragen als ik op de paal van Gordon moest gaan zittenquote:
ik probeer zo lang mogelijk te slapen, dan zijn de dagen korter hequote:
Ik slaap heel snel, dus des te sneller is het de dag van morgen en ben ikw eer een dag ouder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik probeer zo lang mogelijk te slapen, dan zijn de dagen korter he
Ja maar jij bent verzuurde nicht die extreem hoge eisen stelt, maar het imago heeft van een slet.quote:
Macht geld, beroemdheid erotiseert.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:40 schreef Desmonkey het volgende:
Kzou echt, naast geld en een carrierepush, niet weten waarom iemand iets begint met Gordon.
Of Herman Tjeenk Willink.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:43 schreef Desmonkey het volgende:
Nou ja, dan zou men eerder gaan voor Gerard Joling of Carlo Boszhardt.
Ik sta niet in de top 100quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:44 schreef Great.Expectations het volgende:
Dat maakt Tha_Erik en Ang3l ook zo woest aantrekkelijk, met hun hoge plaats in de Fok! Top 100.
Nee!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Neem maar alvast afscheid van Steve.
Ik vind Raoul geen lelijke jongen hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:34 schreef creno het volgende:
pff, ik kreeg van mijn vriend, MIJN VRIEND nogwel, te horen dat de vriend van Gordon op me lijkt
(op de foto die gemaakt is toen ze samen in de auto zaten).
O. Zou dat tegen me werken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja maar jij bent verzuurde nicht die extreem hoge eisen stelt, maar het imago heeft van een slet.![]()
ja en straks verhuizen naar oude mannen rusthuis de roze rimpelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
ClubjesZo'n geitenwollensokkennerderijg "De Kringen" gevoel krijg ik er bij!
Ben ik daartoe gedoemd??
sjoerd kooistra ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:56 schreef Xiance het volgende:
ik ken eigenlijk geen rijke homo's waar ik t wel mee aan zou willen leggen
van het idee alleen al schieten me de bibbers onderin mn tenenquote:
Kevin Tarte verdient vast best lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef Xiance het volgende:
nouja.. ik ken eigenlijk zowiezo geen homo's waar ik t wel mee aan zou willen leggen
wie's da?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kevin Tarte verdient vast best lekker
quote:
Herman TW is volgens Wikipedia de meest invloedrijke homo van Nederland.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:56 schreef Xiance het volgende:
ik ken eigenlijk geen rijke homo's waar ik t wel mee aan zou willen leggen
saampjes 's avonds gezellig achter de traliedeur in z'n panicroomquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
van het idee alleen al schieten me de bibbers onderin mn tenen
wie?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Herman TW is volgens Wikipedia de meest invloedrijke homo van Nederland.
maar albert verlinde zint vast op die stekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Herman TW is volgens Wikipedia de meest invloedrijke homo van Nederland.
vice voorzitter van de raad van state en volgens mij is tjeenk willink ook een huisvriend van beatrix en lid van pvdaquote:
ik vond TW niet voldoende aanwijzing, sorryquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Herman Tjeenk Willink. PvdA, die partij ken je toch wel?
Zoals?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Met rijkheid komen vaak zulke vervelende eigenschappen
Da's dan ook kansloosquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Mijn kloons hebben in totaal hoogstens 10 posts ofzo gehad.
quote:
Wat is muurseks?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Desmonkey het volgende:
Ff the bold kijken. Brooke had muurseks met het vriendje van haar dochter..
Gelukkigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:24 schreef Stroekie het volgende:
@thevulture morgen en overmorgen kan je net als komende vrijdag gewoon met de trein naar je werk. Ik zit dan om 6.30 uur in de auto
Ooh. Ja, ik dacht iets heel ingewikkelds.quote:
Kort gezegd, op Pann on tour in Tilburg, kenden elkaar al via fok.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:39 schreef Desmonkey het volgende:
Maar Vlarp en Steve. Ik heb dit altijd al willen vragen aan jullie: Hoe hebben jullie elkaar ontmoet? Online, kroeg, op straat tegen elkaar gebotst, festival, zwembad, etc? En was het gelijk al "Kaboom!!!" of heeft het wel een tijd geduurd?
Gister aan Brad laten zien, die vond het ook errug leukquote:
En ik vind Justin Long leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gister aan Brad laten zien, die vond het ook errug leuk
Ja, we zijn allebei fan, daarom liet ik het ook aan Brad zienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik vind Justin Long leuk2e x dat ik hem als nicht zie spelen
Nou ja, goed goed. Ik ken hem alleen van flauwe horror en komedie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, we zijn allebei fan, daarom liet ik het ook aan Brad zienZo'n goeie acteur is dat.
Erikquote:
Ten tijde van Jezus was er volgens mij niet echt iets van e-mailverkeerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:09 schreef wonderer het volgende:
Snappen mensen nog steeds niet dat je niet alle ontvangers van je mail in het TO field moet zetten? Hoe lang bestaat e-mail al, jezus.
Hij acteert zo lekker naturel. Ik heb hem ook nog niet in iets super serieus' gezien, neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, goed goed. Ik ken hem alleen van flauwe horror en komedie.
Maar ik vind hem gewoon prettig
Waarom halfquote:
"Haal me hier weg, haal me hier weg, er knabbelt iets aan mijn tenen!"quote:
Probeer het eens uit, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Die Marianne Thieme is volgens mij best een beest in bed
Zou ze ook tegen poesjes scheren zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Die Marianne Thieme is volgens mij best een beest in bed
Ik denk wel dat ze graag op een stok zit zoals een lekker kippetje betaamdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou ze ook tegen poesjes scheren zijn?
JA!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die kerel met die blauwe ogen waar je zo weg van was!
Of was dat iemand anders?
Zeikwijfquote:
Daar bedoelen ze toch niet de goudzoekers uit het rifgebergte mee, he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:31 schreef Desmonkey het volgende:
Klimaatvluchtelingen. Ze waren allemaal temperamentvol geworden?
Het is echt hilarischquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is dit voor debat op Ned1, de kneuzenpartijen(sorry Matianne Thieme).
Gewoon bang voor het zwarte gatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:50 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gay.nl/article/18399//Homostel_Malawi_uit_elkaarWTF?!
Ik ga stemmen op de partij die TMM keihard negeert: D66quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef MisterO het volgende:
Hey hoi! weten we allemaal al op wie we gaan stemmen?
Niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef MisterO het volgende:
D66 natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef MisterO het volgende:
Die Peruaanse nieuwssite La República (waar dat bericht vandaan kwam) is echt doorgeslagen, ik geloof dit niet meer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt steeds gekker
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)an-in-Colombia.dhtml
ja he, eerder mocht het nog welquote:
Ja ene kant klinkt het interessant.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Zou kunnen. Als ik in een stemhokje sta dan kies ik wat er opeens in me opkom.
Hier kun je een homo kiezen waar je op kunt stemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Zou kunnen. Als ik in een stemhokje sta dan kies ik wat er opeens in me opkom.
Ik stem niet op iemand omdat ie homo isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef creno het volgende:
[..]
Hier kun je een homo kiezen waar je op kunt stemmen.
Wat een bullshit zeg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef creno het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die dat doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef creno het volgende:
[..]
Bijna iedere partij heeft goede homostandpunten. Daarvoor hoef je niet op D66 te stemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga niet stemmen op basis van de seksualiteit van een politicus. Homostandpunten binnen een partij zijn belangrijker.
Ik ben er ook bang voorquote:
Dat vraag ik mij af. Zonder D66 was het burgerlijk huwelijk niet opengesteld voor mensen van het zelfde geslacht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bijna iedere partij heeft goede homostandpunten. Daarvoor hoef je niet op D66 te stemmen.
Dan kijk je naar het verleden. Het gaat om de toekomst en waar de partijen nu op richten. Lees de standpunten maar eens door. Behalve de SGP en ChristenUnie heeft iedere partij wel goede homostandpunten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij af. Zonder D66 was het burgerlijk huwelijk niet opengesteld voor mensen van het zelfde geslacht.
Natuurlijk. Verkiezingsbeloften zijn mooi, maar ik kijk liever ook naar wat partijen in het verleden hebben waargemaakt van hun beloften.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan kijk je naar het verleden. Het gaat om de toekomst en waar de partijen nu op richten. Lees de standpunten maar eens door. Behalve de SGP en ChristenUnie heeft iedere partij wel goede homostandpunten.
Dat kan goed, maar het verleden biedt geen garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Natuurlijk. Verkiezingsbeloften zijn mooi, maar ik kijk liever ook naar wat partijen in het verleden hebben waargemaakt van hun beloften.
Verkiezingsprogramma's bieden ook (te) weinig houvast, het gaat er uiteindelijk om wie met wie een coalitie vormt, en welke standpunten dan worden uitonderhandeld tot een regeerakkoord. En dan moet je nog maar zien of de voornemens in een regeerakkoord daadwerkelijk worden uitgevoerd. En daarbij vind ik behaalde resultaten uit het verleden wel een grote rol spelen, het zegt iets over de betrouwbaarheid en "regeervermogen" van een partij. Partijen zonder recente regeerervaring bekijk ik daardoor al een stuk kritischer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat kan goed, maar het verleden biedt geen garantie voor de toekomst![]()
Ik hoop iig niet dat je alleen maar daarom op de D66 gaat stemmen.
Dus als ik het goed begrijp ga je op de D66 stemmen omdat ze het in het verleden erg goed hebben gedaan in de regeringen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Verkiezingsprogramma's bieden ook (te) weinig houvast, het gaat er uiteindelijk om wie met wie een coalitie vormt, en welke standpunten dan worden uitonderhandeld tot een regeerakkoord. En dan moet je nog maar zien of de voornemens in een regeerakkoord daadwerkelijk worden uitgevoerd. En daarbij vind ik behaalde resultaten uit het verleden wel een grote rol spelen, het zegt iets over de betrouwbaarheid en "regeervermogen" van een partij. Partijen zonder recente regeerervaring bekijk ik daardoor al een stuk kritischer.
Zeg ik dat ergens?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp ga je op de D66 stemmen omdat ze het in het verleden erg goed hebben gedaan in de regeringen?
Nou ja, je zegt indirect dat je d66 gelooft, omdat ze in eerdere regeringen hebben gezeten.quote:
Nee, dan moet je nog maar eens herlezen wat ik hierboven hebt getypt. Over D66 heb ik alleen maar gezegd dat zonder hen er geen "homohuwelijk" was geweest. That's it. En dat ik bij partijen zonder regeerervaring kritischer ben naar wat ze beloven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, je zegt indirect dat je d66 gelooft, omdat ze in eerdere regeringen hebben gezeten.
Dan zou je iedere partij wel kunnen geloven, behalve wilders en pvdd en ton
Een cohennetje dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik stem voor een lekkere vent in mijn bed.
Dan begreep ik je verkeerd, en nu snap ik je helemaal en ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, dan moet je nog maar eens herlezen wat ik hierboven hebt getypt. Over D66 heb ik alleen maar gezegd dat zonder hen er geen "homohuwelijk" was geweest. That's it. En dat ik bij partijen zonder regeerervaring kritischer ben naar wat ze beloven.
Hey bro, heb jij de nieuwe vengaboys al gehoord/gezien ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:26 schreef keizerpinguin het volgende:
Ben blij als we een maand verder zijn....
Al die politiek op tv, erg belangrijk maar pffffffff
je kunt op de ambassade stemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja je woont toch niet in nederland dus
ja maar heeft toch geen zin om te gaan stemmen aangezien je toch niet in nederland bent om de 'gevolgen' te voelenquote:
Ze sturen uitkeringen ook naar het buitenland hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja maar heeft toch geen zin om te gaan stemmen aangezien je toch niet in nederland bent om de 'gevolgen' te voelen
dubbelquote:
Wel aantonen dat je een nietsnut bentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef Nuno_G het volgende:
[quote]Op dinsdag 8 juni 2010 22:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze sturen uitkeringen ook naar het buitenland hoor
[/quote
ik ga er gelijk een aanvragen]
denk niet dat je voor eentje in aanmerking komtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef Nuno_G het volgende:
[quote]Op dinsdag 8 juni 2010 22:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze sturen uitkeringen ook naar het buitenland hoor
[/quote
ik ga er gelijk een aanvragen]
Shouldn't be that hard.quote:
Al die debatten vond ik matig. Na 2 uur luisteren heb je nog nauwelijks een idee wat de verschillen zijn tussen de partijen. Daarom moet je gewoon de programma's lezen, en dan kom je er welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Vond het maar een matig debat
Maar D66 heeft bewezen er ook iets mee te doen en ze niet alleen te hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan kijk je naar het verleden. Het gaat om de toekomst en waar de partijen nu op richten. Lees de standpunten maar eens door. Behalve de SGP en ChristenUnie heeft iedere partij wel goede homostandpunten.
Het is prima, er zijn ook genoeg andere prima initiatieven geweest die andere partijen genomen hebben. Ik ga niet alleen maar op de D66 stemmen vanwege hun homobeleid.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar D66 heeft bewezen er ook iets mee te doen en ze niet alleen te hebben.
Wat niet wegneemt dat ik misschien wel D66 ga stemmen, maar dan om andere redenen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan begreep ik je verkeerd, en nu snap ik je helemaal en ben ik het met je eens
obrigadoquote:
ik ben NL al uitquote:
Nee, dat lijkt me ook niet zo handig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is prima, er zijn ook genoeg andere prima initiatieven geweest die andere partijen genomen hebben. Ik ga niet alleen maar op de D66 stemmen vanwege hun homobeleid.
Ik twijfelde gisteren nog of ik op ze zou stemmen, maar toen heb ik research gedaan naar hun Israel visie en daar ben ik op afgehaakt. #nee ik wil geen israel discussie hebben nuquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat ik misschien wel D66 ga stemmen, maar dan om andere redenen.
Waarom niet?quote:
kan je makkelijker in twee landen wonen en reizen gaat soms ook makkelijkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom heeft iemand nou eigenlijk 2 nationaliteiten nodig?
Ik heb 2 nationaliteiten en ik ga ze allebei niet afstaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
Zodat je bij het terugreizen makkelijk door de douane kunt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
Wat moet dat moet hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb 2 nationaliteiten en ik ga ze allebei niet afstaan
en in sommige landen loop je ook denk ik liever met je nederlandse paspoort rond dan je amerikaansequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zodat je bij het terugreizen makkelijk door de douane kunt.
Waarom hou je zo vast aan je NL-nationaliteit en waarom aan de andere?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen, omdat beide culturen een onderdeel van je zijn, dat je het symbolisch ook beide zou willen houden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Waarom hou je zo vast aan je NL-nationaliteit en waarom aan de andere?
Ik wil ook alleen de Amerikaanse nationaliteit als ik mijn Nederlandse kan behouden. Ik voel me verbonden met beide landen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan is het dus de vraag of je dat als maatschappij wil hebben of niet, aangezien het ook gevolgen heeft voor rechten en plichten van die burger. (Niet dat ik nu zeg dat ik voor of tegen ben overigens).quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen, omdat beide culturen een onderdeel van je zijn, dat je het symbolisch ook beide zou willen houden.
Laat ik de vraag omdraaien. Ik ben goed geïntegreerd en doe niemand wat kwaads.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Peter het volgende:
[..]
dat is geen keuze hoor, in ieder geval niet van mij maar van mijn oudersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
Wat betreft loyaliteit naar een land, willen bijdragen aan opbouw of sociale vangnetten, denk je dat jij nu anders zou handelen dan dat je 1 nationaliteit zou hebben?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Laat ik de vraag omdraaien. Ik ben goed geïntegreerd en doe niemand wat kwaads.
Wat is dan het probleem aan het feit dat ik 2 paspoorten heb?
Nee, als iemand mij vraagt wat mijn nationaliteit is, zeg ik ook gewoon dat ik Nederlands ben. Ik ben wel heel trots op waar ik vandaan kom, en met het wegnemen van mijn paspoort zou ik ook een deel van mijn identiteit wegnemen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat betreft loyaliteit naar een land, willen bijdragen aan opbouw of sociale vangnetten, denk je dat jij nu anders zou handelen dan dat je 1 nationaliteit zou hebben?
Mijn G_L heeft er drie. En het is niet een kwestie van nodig hebben, je hebt ze gewoon, zoals iemand ook vier voornamen kan hebben en de ander maar één.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
Dat was m'n vraag niet he...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Duidelijk, tnx voor je antwoordquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, als iemand mij vraagt wat mijn nationaliteit is, zeg ik ook gewoon dat ik Nederlands ben. Ik ben wel heel trots op waar ik vandaan kom, en met het wegnemen van mijn paspoort zou ik ook een deel van mijn identiteit wegnemen.
Wederom geen antwoord op m'n vraagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat is geen keuze hoor, in ieder geval niet van mij maar van mijn ouders
Ik ben vandaag op mn Balkenendesquote:
Maar wat nou als je straks nog maar 1 paspoort mag hebben?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, als iemand mij vraagt wat mijn nationaliteit is, zeg ik ook gewoon dat ik Nederlands ben. Ik ben wel heel trots op waar ik vandaan kom, en met het wegnemen van mijn paspoort zou ik ook een deel van mijn identiteit wegnemen.
Ik vind de clipquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
Nja ondertussen zouden we het wel gewend moeten zijn, maar wat een vage clip
Probeer je nou een poes te likken op een gegeven moment?quote:
Oeh ga je ook straks zeggen dat ik zo lief kijk?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben vandaag op mn Balkenendes![]()
Het heeft praktische en ideologische redenen. En beide vinden ik belangrijk.
Ik snap de relatie met het nummer eigenlijk al niet zoquote:
Da's niet waar. Je hebt ze niet gewoon. Knuffelturk had bv de NL nationaliteit, en de Turkse is er later bij aangevraagd. Da's niet zoals bij namen waar je mee geboren wordt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mijn G_L heeft er drie. En het is niet een kwestie van nodig hebben, je hebt ze gewoon, zoals iemand ook vier voornamen kan hebben en de ander maar één.
Ik vind die monnikenkap mooi, wit met roodquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik snap de relatie met het nummer eigenlijk al niet zo
En ze heeft gewoon een moment in de clip meer kleding aan dan alleen haar ondergoed!
En met namen word je ook niet geborenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet waar. Je hebt ze niet gewoon. Knuffelturk had bv de NL nationaliteit, en de Turkse is er later bij aangevraagd. Da's niet zoals bij namen waar je mee geboren wordt.
Of je moet er dik voor betalen (de Turkse)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Het ene land heeft ook geen bevoegdheid over de nationaliteit van een ander land. Nederland kan dus wel je de Nederlandse nationaliteit afnemen, maar bijvoorbeeld niet je Franse nationaliteit. En ieder land gaat hier weer anders mee om. Sommige nationaliteiten kun je helemaal niet kwijtraken, ook al zou je het willen.
Dat gaat niet gebeuren en als het wel zou gebeuren zou ik mijn Nederlandse paspoort intrekken, mede doordat ik het een belachelijke beslissing zou vinden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wat nou als je straks nog maar 1 paspoort mag hebben?
Ga je dan een TMM 'pullen'?
En weer in het latex/leerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die monnikenkap mooi, wit met rood
Je ouders geven je je namen, en ze geven je je nationaliteiten,. Eentje automatisch, de andere bewust. Maar die nationaliteiten kun je "erbij zetten" of kopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En met namen word je ook niet geboren!
Dat kan, je kunt er nationaliteiten bij krijgen, of kwijtraken, maar het is niet iets wat je altijd volledig in handen hebt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet waar. Je hebt ze niet gewoon. Knuffelturk had bv de NL nationaliteit, en de Turkse is er later bij aangevraagd. Da's niet zoals bij namen waar je mee geboren wordt.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:58 schreef Ang3l het volgende:
URGH Ben ik de enige die ipv invoeren steeds op VOLG TOPIC klikt en dan dus de melding krijgt dat ie al in de MYAT staat?
Praktische redenen: ik mag naar Israel verhuizen als ik dat zou willen in de toekomst.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh ga je ook straks zeggen dat ik zo lief kijk?
Maar welke praktische redenen zitten daar voor jou achter dan?
Kan me best voorstellen dat dat er een keer aan gaat zitten komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren en als het wel zou gebeuren zou ik mijn Nederlandse paspoort intrekken, mede doordat ik het een belachelijke beslissing zou vinden.
Dat kan helemaal niet, ivm internationaal recht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wat nou als je straks nog maar 1 paspoort mag hebben?
Ga je dan een TMM 'pullen'?
Nou ja, het kan natuurlijk wel zo zijn dat we straks vragen aan een asielzoeker om zijn oude nationaliteit 'op te geven' wanneer hij Nederlander wil worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren en als het wel zou gebeuren zou ik mijn Nederlandse paspoort intrekken, mede doordat ik het een belachelijke beslissing zou vinden.
Dat gaat echt niet komen. Weetje hoeveel mensen een dubbele nationaliteit hebben?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat dat er een keer aan gaat zitten komen.
En als je geen NL nat. hebt, hoe zit dat dan met werken hier?
Het erbij krijgen wel. Die kan je aanvragen. Je HOEFT geen dubbele nationaliteit te hebben. Het MAG wel. Oké, procedures etc, maar je kan hem erbij vragen als je ergens al een tijd woont. Of andersom, als je ouders bv de Turkse hebben en jij de Nederlandse en je wil de Turkse erbij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat kan, je kunt er nationaliteiten bij krijgen, of kwijtraken, maar het is niet iets wat je altijd volledig in handen hebt.
ALT+Squote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Nja ik gebruik de tab toets 2x... heel handig! Tot ze afgelopen weekend de VOLG TOPIC knop als eerste hadden geplaatst...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet komen. Weetje hoeveel mensen een dubbele nationaliteit hebben?
Ik schat toch wel zeker honderdduizenden. Weetje voor hoeveel onrust dat zou zorgen in het land?
Je komt dan aan de afkomst van mensen, en daar gaat geen partij aan zitten, behalve Wilders.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ja, het kan natuurlijk wel zo zijn dat we straks vragen aan een asielzoeker om zijn oude nationaliteit 'op te geven' wanneer hij Nederlander wil worden.
Die doet het in firefox niet.quote:
Praktische redenen... oke...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Praktische redenen: ik mag naar Israel verhuizen als ik dat zou willen in de toekomst.
als ik daar ben, hoef ik op het vliegveld niet door ellendig veel controles heen.
Maar het heeft vooral betrekking op als ik in Israel ben en als ik later naar Israel zou willen verhuizen.
Asielzoeker, prima. Ik ben gewoon een Nederlander met een nederlandse moeder.quote:
Dat KAN helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ja, het kan natuurlijk wel zo zijn dat we straks vragen aan een asielzoeker om zijn oude nationaliteit 'op te geven' wanneer hij Nederlander wil worden.
Het is daarom ook een samenhang van ideologie en praktische redenen. Die 2 gaan samen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Praktische redenen... oke...
Maar je gaat toch ook niet op voorhand allemaal verschillende nationaliteiten aanvragen omdat je daar eventueel zou willen gaan wonen?
Ik snap dat ik het een stuk oppervlakkiger breng dat dat het is hoor...
En ik kan me voorstellen dat de staat dan zou zeggen: Als je Nederlands bent, dan ook de NL nationaliteit. En misschien zelfs ALLEEN de NL nationaliteit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Asielzoeker, prima. Ik ben gewoon een Nederlander met een nederlandse moeder.
Want?quote:
Waarom niet dan?quote:
Ik had gisteren precies hetzelfde, bij elke test kwam wat anders uit. Wat heb ik gedaan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:01 schreef creno het volgende:
pfff, ik weet het niet hoor.
ik heb verschillende stemwijzers gedaan, zelfs de stomwijzer maar elke keer komt er wat anders uit. Dan weer CU, dan weer PvdA, dan weer D66, dan weer PVV, dan weer CDA... goh makkelijk wordt het dan.
Daar kan je iets voor aanpassen waardoor het 't wel doet. Maar ik gebruik Chrome en daar doet het 't wel in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |