het is echt enorm benauwd. Maar in het park rook het wel lekker.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Zeiken doe je op de plee.
Wat een rotweer trouwens
dat zou ik toch alleen doen als jij in actie was in Sportionquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik was bang dat je me zou spotten
of komende winter bij de musical Zeikstadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Wat een rotweer trouwens
Ga ik niet heenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of komende winter bij de musical Zeikstad
Ik kom net van buiten maar het is echt heerlijk nuquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Wat een rotweer trouwens
Nou het is wel eens benauwder geweestquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
het is echt enorm benauwd. Maar in het park rook het wel lekker.
quote:Een verwarde naakte man is maandagnacht in Nijmegen bij agenten in de auto gesprongen en heeft hen om een lift naar het paradijs gevraagd. De agenten hebben hem ergens anders heen gebracht, laat de politie weten.
Wat voor beessie?quote:
Ik heb er 2 om m'n zak gekruld, want dat kietelt zo lekker. Go Go Oranje!quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er 2 om m'n zak gekruld, want dat kietelt zo lekker. Go Go Oranje!
Jaquote:
zou er ook weer een single komen net als 2 jaar terug met de welpies ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja
Het brengt wat kleur in mijn leven
Wel oppassen dat je niet het verkeerde Beessie laat gebruiken... heb je ineens allemaal van die oranje fluf in je mondquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er 2 om m'n zak gekruld, want dat kietelt zo lekker. Go Go Oranje!
Je moet wel iemand hebben die redelijk live kan zingen hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:24 schreef creno het volgende:
Volgend jaar dit sturen naar het songfestival
Ach een leuk nummer (dat moet lukken bij de vengaboys) en bekendheid zorgt al voor een hoge classering. Dat zuivere dat is te leren en het duurt nog een jaar hè.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet wel iemand hebben die redelijk live kan zingen he
Want de anderen landen hebben dat ook?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet wel iemand hebben die redelijk live kan zingen he
Nou het is niet allemaal spatzuiver... maar die Vengaboys kunnen gewoon echt helemaal niet zingen livequote:
Ja, jongeman.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dag, meneer.
Sinds gisteren definitief. De-fi-ni-tief.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:17 schreef Beach het volgende:
Zit ik hier nou tussen de oude zakken?
Ga je ook in pak lopen, echt met een stropdas (niet zo'n clip-on, maar echt eentje die geknoopt moet worden)?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, jongeman.Het is nu inderdaad 'meneer' voor jou.
Ik overweeg nu ook om mensen "u" tegen mij te laten zeggen.
Was je jarig Wax?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sinds gisteren definitief. De-fi-ni-tief.![]()
Nee, nee, dat niet, maar ja, het is allemaal zo... anders.... tegenwoordig....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga je ook in pak lopen, echt met een stropdas (niet zo'n clip-on, maar echt eentje die geknoopt moet worden)?
Mijn oog is dan ook het venster van mijn ziel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:25 schreef Beach het volgende:
Je oog ziet er ouder uit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:33 schreef Ang3l het volgende:
"Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is Peru"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |