quote:
Herman TW is volgens Wikipedia de meest invloedrijke homo van Nederland.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:56 schreef Xiance het volgende:
ik ken eigenlijk geen rijke homo's waar ik t wel mee aan zou willen leggen
saampjes 's avonds gezellig achter de traliedeur in z'n panicroomquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
van het idee alleen al schieten me de bibbers onderin mn tenen
wie?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Herman TW is volgens Wikipedia de meest invloedrijke homo van Nederland.
maar albert verlinde zint vast op die stekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Herman TW is volgens Wikipedia de meest invloedrijke homo van Nederland.
vice voorzitter van de raad van state en volgens mij is tjeenk willink ook een huisvriend van beatrix en lid van pvdaquote:
ik vond TW niet voldoende aanwijzing, sorryquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Herman Tjeenk Willink. PvdA, die partij ken je toch wel?
Zoals?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Met rijkheid komen vaak zulke vervelende eigenschappen
Da's dan ook kansloosquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Mijn kloons hebben in totaal hoogstens 10 posts ofzo gehad.
quote:
Wat is muurseks?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Desmonkey het volgende:
Ff the bold kijken. Brooke had muurseks met het vriendje van haar dochter..
Gelukkigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:24 schreef Stroekie het volgende:
@thevulture morgen en overmorgen kan je net als komende vrijdag gewoon met de trein naar je werk. Ik zit dan om 6.30 uur in de auto
Ooh. Ja, ik dacht iets heel ingewikkelds.quote:
Kort gezegd, op Pann on tour in Tilburg, kenden elkaar al via fok.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:39 schreef Desmonkey het volgende:
Maar Vlarp en Steve. Ik heb dit altijd al willen vragen aan jullie: Hoe hebben jullie elkaar ontmoet? Online, kroeg, op straat tegen elkaar gebotst, festival, zwembad, etc? En was het gelijk al "Kaboom!!!" of heeft het wel een tijd geduurd?
Gister aan Brad laten zien, die vond het ook errug leukquote:
En ik vind Justin Long leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gister aan Brad laten zien, die vond het ook errug leuk
Ja, we zijn allebei fan, daarom liet ik het ook aan Brad zienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik vind Justin Long leuk2e x dat ik hem als nicht zie spelen
Nou ja, goed goed. Ik ken hem alleen van flauwe horror en komedie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, we zijn allebei fan, daarom liet ik het ook aan Brad zienZo'n goeie acteur is dat.
Erikquote:
Ten tijde van Jezus was er volgens mij niet echt iets van e-mailverkeerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:09 schreef wonderer het volgende:
Snappen mensen nog steeds niet dat je niet alle ontvangers van je mail in het TO field moet zetten? Hoe lang bestaat e-mail al, jezus.
Hij acteert zo lekker naturel. Ik heb hem ook nog niet in iets super serieus' gezien, neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, goed goed. Ik ken hem alleen van flauwe horror en komedie.
Maar ik vind hem gewoon prettig
Waarom halfquote:
"Haal me hier weg, haal me hier weg, er knabbelt iets aan mijn tenen!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |