Maar je wil niet weten waarom je het ding eigenlijk wil? Knap hoor. mijn rekeningnummer geef ik wel door, als je geld te veel hebt, dan mag je het daar wel op stortenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar dat ding, ik ga niet alles volgen
quote:
Ademen, alhoewel. Als hij toch alleen maar binnen zit te trollen....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je moet niks. Ja, poepen, eten, slapen.
Rightquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geen ideeToen ik dat ding had gekocht stond er nog 3000 euro op mijn rekening
En neuken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je moet niks. Ja, poepen, eten, slapen.
en gitaar te spelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ademen, alhoewel. Als hij toch alleen maar binnen zit te trollen....
Ik zeg: DOEN!!! Steve loves people like you!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef Graseter het volgende:
Het gaat me niet echt om wat de 4G kan maar omdat ie nieuwer is, anders had ik vandaag de 3GS gekocht
Steve ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg: DOEN!!! Steve loves people like you!
Dat weet je niet. Misschien is zijn oma wel tactisch overleden rond de tijd dat er een kekke gaming pc op de markt kwamquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar komt die 3k dan vandaan? Juist van je ouders![]()
.
He, daar wil ik net vanaf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Als je echt heel dringend een telefoon nodig had gehad, had je allang een of ander nokiaatje van 19 euro kunnen kopen
Mja, maar het komt iig niet van hem zelf, dus die uitspraak dat hij het zelf heeft betaald klopt nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien is zijn oma wel tactisch overleden rond de tijd dat er een kekke gaming pc op de markt kwam.
Geld van een erfenis is niet van jezelf? Hoe zit het dan met geld wat ik terugkrijg van de belasting? Geld van de staatsloterij? Verzekering?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, maar het komt iig niet van hem zelf, dus die uitspraak dat hij het zelf heeft betaald klopt niet.
Daar vind ik hem juist vreselijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:48 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op Jake Gyllenhaal sinds dit.
Misschien verkoopt hij zijn lichaam wel en is hij daarom ook altijd binnen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, maar het komt iig niet van hem zelf, dus die uitspraak dat hij het zelf heeft betaald klopt niet.
Op dat eerste plaatje staat zijn hand in de fik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:48 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zei dat hij geen idee had waar dat geld vandaan kwam. Of hij durft er niet vooruit te komenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien verkoopt hij zijn lichaam wel en is hij daarom ook altijd binnen!
Hij ziet er uit alsof hij het verschil niet snapt tussen een appel en een peer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:48 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Enige dat ik van mijn ouders krijg is 37 euro zakgeld per maand.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar komt die 3k dan vandaan? Juist van je ouders![]()
.
Ik denk niet dat Tegan de inhoud van een fruitschaal met hem wil bespreken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij ziet er uit alsof hij het verschil niet snapt tussen een appel en een peer.
En wat stond er op de rekening toen je er toegang tot kreegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Enige dat ik van mijn ouders krijg is 37 euro zakgeld per maand.
-weg-
Vanaf je 16e kan je bij de supermarkt enzo gaan werken hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij zei dat hij geen idee had waar dat geld vandaan kwam. Of hij durft er niet vooruit te komen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
En wat stond er op de rekening toen je er toegang tot kreeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Rond de 1000quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
En wat stond er op de rekening toen je er toegang tot kreeg. Dat kwam zeker uit het niets dat geld.
Ja maar lieve schat, je zegt zelf dat je geen idee hebt waar het vandaan komt. Bovendien moet je echt wel jaren werken wil je 3k bij elkaar werken op de 15/16e met een bijbaantjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Vanaf je 16e kan je bij de supermarkt enzo gaan werken he
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]Ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in een jaar 2100 euro, dat is 1,5 jaar werken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat, je zegt zelf dat je geen idee hebt waar het vandaan komt. Bovendien moet je echt wel jaren werken wil je 3k bij elkaar werken op de 15/16e met een bijbaantje.
1 maand.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
in een jaar 2100 euro, dat is 1,5 jaar werken.
Waarom zei je dan niet gewoon dat je dat geld bij elkaar hebt gewerkt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
in een jaar 2100 euro, dat is 1,5 jaar werken.
Gemiddeld 175 soms iets meer soms iets minder.quote:
Geef je tussendoor nooit iets uit? Knapquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gemiddeld 175 soms iets meer soms iets minder.
Omdat ik niet werk maar een beetje rond loop bij de C1000quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom zei je dan niet gewoon dat je dat geld bij elkaar hebt gewerkt?
Wat moet ik uitgeven? Ik zit heel de dag binnenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geef je tussendoor nooit iets uit? Knap.
Niet buitenkomen zou mij ook helpen met minder uitgevenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geef je tussendoor nooit iets uit? Knap.
Online shoppenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet buitenkomen zou mij ook helpen met minder uitgeven.
En geen vrouw te onderhouden. Niet dat je van 175 een vrouw kan onderhouden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vooral bepaalde winkels voorbij lopen zou schelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:57 schreef Litpho het volgende:
Kan makkelijk, ligt eraan wat voor een vrouw je hebt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En geen vrouw te onderhouden. Niet dat je van 175 een vrouw kan onderhouden.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kan makkelijk, ligt eraan wat voor een vrouw je hebt.
Stel je hebt een meisje van 14 uit taiwan 'geadopteerd' dan is die makkelijk te onderhouden.
Volgens mij veranderen die in geldwolven als ze eenmaal hier zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:59 schreef Graseter het volgende:
Stel je hebt een meisje van 14 uit taiwan 'geadopteerd' dan is die makkelijk te onderhouden.
Elke keer 10 euro uitgeven voor een blowjob kan best oplopen hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoezo? Als je ze goed schuil houd in een klein hokje en brutaliteit eruit slaat komt alles goed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij veranderen die in geldwolven als ze eenmaal hier zijn.
Neehee, geld komt uit de muur!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
En wat stond er op de rekening toen je er toegang tot kreeg. Dat kwam zeker uit het niets dat geld.
Feeding the troll.quote:
Hoezo, je hebt er een gekochtgeadopteerd, en als je klaar bent gaat ze weer in het hokje. Alleen een paar keer per week eten geven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke keer 10 euro uitgeven voor een blowjob kan best oplopen hoor.
Dit is geen generatiekloof, dit is een generatieeuh... volgens mij bestaat daar geen term voor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:00 schreef Graseter het volgende:
En ik ben nog geen 18, totdat ik 18 ben betaalt mijn moeder al mijn kleren en dat soort dingen
Bedoel je Aids?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is geen generatiekloof, dit is een generatieeuh... volgens mij bestaat daar geen term voor.
Generatietsunami, Q.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is geen generatiekloof, dit is een generatieeuh... volgens mij bestaat daar geen term voor.
Vandaar dat mijn moeder het betaaldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:03 schreef Tegan het volgende:
Ik heb niet genoeg aan 175,- per maand voor kleren hoor.
Profiteur?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Vind je het gek? 175 euro per maand en daar moet hij en zijn thaise manwijf van eten! oh, dat laatste wist hij nog niet. Never mind.quote:
Dat komt later pas.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel dus als je een chickie wil onderhouden met je salaris.
Spulletjes
.
*kijkt huiskamer in. Yup.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Spulletjes
.
Wtf? Geef jij meer dan 175 euro uit per maand aan kleren als student?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:03 schreef Tegan het volgende:
Ik heb niet genoeg aan 175,- per maand voor kleren hoor.
Material Girlquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Spulletjes
.
Dan heeft ze het niet eens over nagellak!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wtf? Geef jij meer dan 175 euro uit per maand aan kleren als student?
Mjaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kleren zijn duur hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een fortuin om per maand aan kleren uit te gevenquote:
En dan nog mijn andere hobby.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heeft ze het niet eens over nagellak!
Dat weet jij helemaal niet!quote:
Daarom: de bio-industrie moet blijven!quote:
I know, ik heb wel echt onwijs veel kleren. En ik moet wel minderen ja. Soms doe ik ook wel een maandje helemaal niets kopen, maar gemiddeld kom ik wel boven de 200,- per maand uit met kleren/nagellak/concertkaartjes/andere spullen/gewoon alles wat ik niet echt echt nodig heb denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een fortuin om per maand aan kleren uit te geven
Is dat niet buiten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je gaat niet samen met mama winkelen?
Nee, nerd zijn. Camera, externe hdd's, dvdspeler, printer, inkt, lege dvd's, usbsticks, muizen, toetsenborden, etcquote:
Wie moet er anders betalenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je gaat niet samen met mama winkelen?
Ik 24" Full-HD monitor en nog een 22" monitorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goh, volgens mij ben ik echt een hele slechte consument...
Ik gebruik ook nog een 19 inch CRT monitor
Zometeen ga je me nog vertellen dat je niet eens een iPhone hebt!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goh, volgens mij ben ik echt een hele slechte consument...
Ik gebruik ook nog een 19 inch CRT monitor
Graseter lust je rauw dan. Want iPhone. Of iets met een "i". of gewoon, hype, dus moet hebben!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen ga je me nog vertellen dat je niet eens een iPhone hebt!
iHype.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Graseter lust je rauw dan. Want iPhone. Of iets met een "i". of gewoon, hype, dus moet hebben!
Ik heb gewoon een telefoon waar je mee kan bellen en sms'en en die fatsoenlijk mee te nemen is inderdaad. Geen koelkastformaat smartphonequote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen ga je me nog vertellen dat je niet eens een iPhone hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |