Maar je wil niet weten waarom je het ding eigenlijk wil? Knap hoor. mijn rekeningnummer geef ik wel door, als je geld te veel hebt, dan mag je het daar wel op stortenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar dat ding, ik ga niet alles volgen
quote:
Ademen, alhoewel. Als hij toch alleen maar binnen zit te trollen....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je moet niks. Ja, poepen, eten, slapen.
Rightquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geen ideeToen ik dat ding had gekocht stond er nog 3000 euro op mijn rekening
En neuken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je moet niks. Ja, poepen, eten, slapen.
en gitaar te spelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ademen, alhoewel. Als hij toch alleen maar binnen zit te trollen....
Ik zeg: DOEN!!! Steve loves people like you!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef Graseter het volgende:
Het gaat me niet echt om wat de 4G kan maar omdat ie nieuwer is, anders had ik vandaag de 3GS gekocht
Steve ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg: DOEN!!! Steve loves people like you!
Dat weet je niet. Misschien is zijn oma wel tactisch overleden rond de tijd dat er een kekke gaming pc op de markt kwamquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar komt die 3k dan vandaan? Juist van je ouders![]()
.
He, daar wil ik net vanaf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Als je echt heel dringend een telefoon nodig had gehad, had je allang een of ander nokiaatje van 19 euro kunnen kopen
Mja, maar het komt iig niet van hem zelf, dus die uitspraak dat hij het zelf heeft betaald klopt nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien is zijn oma wel tactisch overleden rond de tijd dat er een kekke gaming pc op de markt kwam.
Geld van een erfenis is niet van jezelf? Hoe zit het dan met geld wat ik terugkrijg van de belasting? Geld van de staatsloterij? Verzekering?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, maar het komt iig niet van hem zelf, dus die uitspraak dat hij het zelf heeft betaald klopt niet.
Daar vind ik hem juist vreselijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:48 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op Jake Gyllenhaal sinds dit.
Misschien verkoopt hij zijn lichaam wel en is hij daarom ook altijd binnen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, maar het komt iig niet van hem zelf, dus die uitspraak dat hij het zelf heeft betaald klopt niet.
Op dat eerste plaatje staat zijn hand in de fik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:48 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op Jake Gyllenhaal sinds dit.
Hij zei dat hij geen idee had waar dat geld vandaan kwam. Of hij durft er niet vooruit te komenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien verkoopt hij zijn lichaam wel en is hij daarom ook altijd binnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |