Ja dat weet ik, maar meestal is die op terpetinebasis beter...quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
je hebt ook voor deuren enzo verf op waterbasis!
(tenzij je al verf heb dan is t weer zonde om nieuwe verf te halen, vind ik)
Volgens mij kan dat niet.. Als je eenmaal voor een basis hebt gekozen kun je maar beter dezelfde basis weer gebruiken.. Anders gaat de boel bladderen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha, kan je later altijd nog opnieuw verven als t echt niet mooi is
Zou ik niet zelf doen (met verf op terpentinebasis). Je ademt de damp toch in, zeker omdat je in een gang meestal niet zo heel goed kunt ventileren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:35 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja, ik wil in mijn verlof eindelijk de gang eens afmaken... Dus ik heb 3 deuren en de onderkant van de gang om te verven.. M. moet nog wel even een deur maken... En eindelijk de deur van de badkamer eens fixen..
Hmmz, chloordamp zal vast ook niet heel gezond zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:43 schreef Cantare het volgende:
[..]
Zou ik niet zelf doen (met verf op terpentinebasis). Je ademt de damp toch in, zeker omdat je in een gang meestal niet zo heel goed kunt ventileren.
dat had ik dus ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:43 schreef Cantare het volgende:
[..]
Zou ik niet zelf doen (met verf op terpentinebasis). Je ademt de damp toch in, zeker omdat je in een gang meestal niet zo heel goed kunt ventileren.
Ik vind het in elk geval wel een fijn excuus om het uit te besteden![]()
Ik vind neutral erg fijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:16 schreef djenneke het volgende:
Bij ons is de kamer wel helemaal klaar.
Ik heb nog wat spulletjes nodig voor mijn vluchtkoffertje, maar die komen vandaag binnen
En ik moet nog kiezen wat voor verzorgingsspullen we nemen voor de kleine. Ik neig naar Natusan of Hema of misschien gewoon AH merk? In ieder geval geen zwitsal, want daar krijg ik zelf al uitslag van. Heeft er Iemand misschien nog tips?
Wat zegt de bijsluiter??quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:54 schreef Guess. het volgende:
Even tussendoor,weet iemand hoeveel paracetamol je mag hebben als je zwanger bent? Ik hou d'r helemaal niet van nu ik zwanger ben maar heb zo'n pijn in m'n onderrugIk moet om half 5 bij de gyn zijn maar moet er 1st dus nog zien te komen! Heb er vanochtend 2 op,zou ik er nu nog 2 kunnen pakken?
volgens mij mag je gewoon 6 x 500 mg per dagquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:54 schreef Guess. het volgende:
Even tussendoor,weet iemand hoeveel paracetamol je mag hebben als je zwanger bent? Ik hou d'r helemaal niet van nu ik zwanger ben maar heb zo'n pijn in m'n onderrugIk moet om half 5 bij de gyn zijn maar moet er 1st dus nog zien te komen! Heb er vanochtend 2 op,zou ik er nu nog 2 kunnen pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |