Zie je wel! ze weten wel dat je homo bentquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:31 schreef fokvragen het volgende:
Net de zwarte Thin Finn gekregen van mijn ouders!
[ http://assets.tobi.com/files/product_color/main/56690/_DSC0149_full.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Zie je wel! ze weten wel dat je homo bent
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Zie je wel! ze weten wel dat je homo bent
Ik draag er zwarte Vans onder. Hij is een (beetje) te lang. Zal ik hem 1cm omslaan (dus zo;n klein randje) of gewoon straight zoals op de foto?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:31 schreef fokvragen het volgende:
Net de zwarte Thin Finn gekregen van mijn ouders!
[ http://assets.tobi.com/files/product_color/main/56690/_DSC0149_full.jpg&t=1]afbeelding ]
wat jij het mooist vindt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:58 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Ik draag er zwarte Vans onder. Hij is een (beetje) te lang. Zal ik hem 1cm omslaan (dus zo;n klein randje) of gewoon straight zoals op de foto?
Flauwe grap.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:58 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Ik draag er zwarte Vans onder. Hij is een (beetje) te lang. Zal ik hem 1cm omslaan (dus zo;n klein randje) of gewoon straight zoals op de foto?
Is gewoon een naam die ze verzonnen hebben. Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:43 schreef Captainp00face het volgende:
Iemand ervaring met de Slim Jim 'Slubby'?
Waar staat dat Slubby in godsnaam voor?
Aha, dus hij zal wel dezelfde fit hebben als alle andere Slim Jims?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is gewoon een naam die ze verzonnen hebben. Wat wil je weten?
Oh, lekker dan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:17 schreef Draai_kont het volgende:
Nee, 2 verschillende stoffen gebruikt zo te zien.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:43 schreef bokkepoot het volgende:
net web tf black coated gekocht boor 35 euro
waar? waar? waar?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:43 schreef bokkepoot het volgende:
net web tf black coated gekocht boor 35 euro
Lagen er nog andere modellen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef bokkepoot het volgende:
winkel in apeldoorn...
wat is je maat er liggen er nog wat... wil wel proxy spelen
Oke bedankt, ga even kijken of ik zo iets kan vinden op internet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:14 schreef bokkepoot het volgende:
geen drys.. wel sjs Maar dat was een vale wassing met een blauw swong op de backpockets
Hoe doedde gij dè? eBay?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:43 schreef bokkepoot het volgende:
net een tf black coated gekocht voor 35 euro
Handig als je er bij verteld wat je zelf wilt bij je dry. Veel fading, of toch weinig?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:12 schreef AskBrad het volgende:
Ben bezig met m'n eerste Dry Nudie, een Slim Jim Dry Organic Ecru. Mocht dit mooi worden, dan volgen er zeker meer Dry's, bijvoorbeeld een SJDJ.
Het moment van wassen komt dichterbij en nu ben ik benieuwd naar hoe jullie de dry precies gewassen hebben. Welk programma? wat voor wasmiddel, poeder of vloeibaar? met of zonder centrifugeren? aantal graden? en daarna? nat aantrekken? drogen? wasdroger?
Veel vragen, klopt! Alvast bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |