Herkenbaar. Al moet ik toegeven dat mn TFDBC lekkerder zit dan mn pre wash TF. Ik denk dat ik die GTDRS nog wel ga bestellen. Heb laatst al een RR gekocht, dus daar een DS van halen valt een beetje af.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:07 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het met dry altijd lastig om de maat te kiezen. Heb je een broek die perfect zit, ga je hem wassen, zit ie weer anders. Terwijl ze best wel duur zijn.Daarom liever een pre-washed.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:40 schreef don-diablo het volgende:
Correctie: Grim Tim Dry Red Selvage.. Hebben Hebben
Dat is de maat die mn TF's en GT, SJ's hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef bokkepoot het volgende:
Waarom is ie dan niet in mijn maat
http://cgi.ebay.co.uk/Nud(...)&hash=item4151d8b669
![]()
![]()
![]()
![]()
Dikzakquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is de maat die mn TF's en GT, SJ's hebben.Bij RR heb ik liever 32/32 ivm uitlopen. Ik moet bij de skinny's wel een maatje grotere waist nemen omdat het anders net iets te strak zit bij de benen.
Krijg je met veel fietsen, sporten doen waar je veel moet sprinten en fitness.quote:
Ik fietste elke dag 40 km...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Krijg je met veel fietsen, sporten doen waar je veel moet sprinten en fitness.
Ga wat meer etenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik fietste elke dag 40 km...
Nu nog maar 20 (maar dan werk ik ook nog...)
Ik ben 2-3 maten dunner dan jij bent
Heb er laatst één gekocht en heb 1 gedownsized, maar ik denk dat het niet verkeerd was geweest als ik 2 gedownsized had. Hij loopt aardig uit (zit ook stretch in). Maarja, hij is bij mij ook nog niet in de was geweestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:35 schreef Subsonik het volgende:
Loopt een Thin Finn (black coated) erg veel uit (als in een hele maat) ? Wil er 1 kopen maar weet niet zo goed welke maat ik zal nemen.
De hoeveel druk is ook hoeveel hij uitrekt..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:36 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb mijn TFDBC gewoon true to size gekocht. Nou ja... niet helemaal gewoon in de maat waar al mn Nudie slimfit/skinny's van zijn. Anders knelt het bij de kuiten teveel. Ik denk dat ik daarom de GTDRS binnenkort ook maar in die maat bestel. Ik weet dat het gaat uitlopen etc. alleen bij de kuiten valt dat reuze mee heb ik gemerkt bij mn TFDBC. Rekt amper op.
True that en nu twijfel ik aan mezelfquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
De hoeveel druk is ook hoeveel hij uitrekt..![]()
Als hij niet strak zit zal ie ook minder uitrekken
Beter een beetje baggy dan te strak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
True that en nu twijfel ik aan mezelfDenk toch dat ik maar downsize just in case. Anders zit ie zo super baggy en daar heb ik mn TF's voor. Mn huidige GT zakt ook redelijk af bij mn heupen.
Dat is waar. Ik wacht nog even af en zie wel. Denk er nog wel even over na. Neig nu meer naar true to size. Heb ik bij mn huidige dry's ook (m.u.v. mn ESOD).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Beter een beetje baggy dan te strak.
Ik had een edwin gehaald en die kon ik eerst niet dichtdoen en nu nog even en hij zakt van mijn reet.
Hetzelfde met mijn nieuwe RRL die is zo gruwelijk strak...
Maar dat verandert wel na een paar daagjes thuisdragen...
Ik heb hem al in 33x34, gisteren maar weer een nieuwe AJ gekocht. Even geteld en het is alweer mijn 10de Nudie. Blijf me wel iedere keer verbazen over de verschillen in fit van hetzelfde model, zelfde maat alleen andere wassing. Alsof ze niet zo heel secuur zijn bij het knippen/naaien van het model?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:34 schreef bokkepoot het volgende:
Iemand nog interesse in een AJ 29/34
[ afbeelding ]
Zo eentje
Komt ook door het denim wat wordt gebruikt. Dikker, dunner, strakker geweven etcquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:18 schreef OnnoQuist het volgende:
[..]
Ik heb hem al in 33x34, gisteren maar weer een nieuwe AJ gekocht. Even geteld en het is alweer mijn 10de Nudie. Blijf me wel iedere keer verbazen over de verschillen in fit van hetzelfde model, zelfde maat alleen andere wassing. Alsof ze niet zo heel secuur zijn bij het knippen/naaien van het model?
Ja, dat dacht ik ook al, maar dat klopt niet altijd (de dunner/losser geweven broek zit bijv strakker dan de dikkere). Heb het ook bij een paar opgemeten en er zit wel degelijk centimeters verschil tussen de broeken. En het zijn geen uitgelopen dry's oid. Heb natuurlijk wel een paar dry's maar ik heb het nu over de pre-wash modellen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Komt ook door het denim wat wordt gebruikt. Dikker, dunner, strakker geweven etc
Nou mijn pre wash TF van 9oz zit beduidend ruimer dan mn TFDBC . Zelfde geldt voor mn RR's. De dunnere zakte van mn reet af terwijl de anderen gewoon passend zitten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:40 schreef OnnoQuist het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al, maar dat klopt niet altijd (de dunner/losser geweven broek zit bijv strakker dan de dikkere). Heb het ook bij een paar opgemeten en er zit wel degelijk centimeters verschil tussen de broeken. En het zijn geen uitgelopen dry's oid. Heb natuurlijk wel een paar dry's maar ik heb het nu over de pre-wash modellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |