Mijn SJDJ zag er na 7 maanden valer uit en na de 1e keer wassen was ik er toch niet helemaal tevreden mee.quote:
Wat wil je daarmee zeggen? Hoe valer hoe mooier?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mijn SJDJ zag er na 7 maanden valer uit en na de 1e keer wassen was ik er toch niet helemaal tevreden mee.
Jay-T pics van de RRDS? Enne waarom probeer je geen APC NS?
Ik heb mijne hier besteld, https://www.boavistaonlin(...)r_used_grey.html?p=1quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:15 schreef stef040 het volgende:
Iemand een idee waar ik het beste een thin finn/ slim jim GREY kan bestellen?
Grey is dan ook dry?
Dat hij dus fade, of heb ik het verkeerd?
Hoe jij hem draagt vind ik hem echt mooi zitten, maar heb je hem iets losser dan normaal?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:22 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Ik heb mijne hier besteld, https://www.boavistaonlin(...)r_used_grey.html?p=1
Je hebt helaas geen dry grey broeken meer, maar deze washing is ook heel vet moet ik zeggen.
Thxquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:25 schreef stef040 het volgende:
[..]
Hoe jij hem draagt vind ik hem echt mooi zitten, maar heb je hem iets losser dan normaal?
Of gewoon true waist?
Ik persoonlijk zou em nog niet wassen uit ervaring dat her resultaat niet zo geweldig zal zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:37 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Hoe valer hoe mooier?
Ik hoor veel positieve reacties op mijn Nudie AJ dirty organic (oa op dit forum) en ben er zelf ook erg tevreden mee.
Dat ben ik ook nog niet van plan. Ik wil hem eigenlijk nooit gaan wassen. Heb namelijk een RR Greycast gehad en die heeft nooit meer goed gezeten na een wasbeurt en was ook wel teleurgesteld over het resultaat. Die broek had ik ook 1,5 jaar gedragen zonder te wassen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou em nog niet wassen uit ervaring dat her resultaat niet zo geweldig zal zijn.
Heb je foto's van de AJ, ik ben erg benieuwd, ik heb zelf namelijk ook een AJ Dry Dirt Organic.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:37 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Hoe valer hoe mooier?
Ik hoor veel positieve reacties op mijn Nudie AJ dirty organic (oa op dit forum) en ben er zelf ook erg tevreden mee.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:02 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Heb je foto's van de AJ, ik ben erg benieuwd, ik heb zelf namelijk ook een AJ Dry Dirt Organic.
Hij is wel erg tofquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:51 schreef taart het volgende:
Dit is mijn 2,5 jaar oude Thin Finn Dry Stretch, half jaar geleden 1 keer uitgewassen. Inmiddels al 2 keer uitgescheurd en nu weer. Hij heeft zijn tijd wel gehad
[ afbeelding ]
Wel mooi gefade zeg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:51 schreef taart het volgende:
Dit is mijn 2,5 jaar oude Thin Finn Dry Stretch, half jaar geleden 1 keer uitgewassen. Inmiddels al 2 keer uitgescheurd en nu weer. Hij heeft zijn tijd wel gehad
[ afbeelding ]
Je hebt in die tijd ook 2 verschillende mobieltjes gehad zie ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:51 schreef taart het volgende:
[ afbeelding ]
Correctie:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:40 schreef don-diablo het volgende:
Correctie: Grim Tim Dry Red Selvage.. Hebben Hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |