Je kunt de broekspijp evt. omkrullen. Ik doe het zelf nooit omdat ik het lelijk vind en typisch Nederlands.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wel irritant, een dry kan je niet echt dragen in combinatie met zomerschoenen (tenzij je ze een nieuw kleurtje wilt geven).
Dat vind ikzelf ook niet echt mooi.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je kunt de broekspijp evt. omkrullen. Ik doe het zelf nooit omdat ik het lelijk vind en typisch Nederlands.
Wat ik zelf doe is aan de binnenkant doorzichtig plakband plakken, die brede variant waar ze ook verzenddozen mee dichtplakken. Werkt prima en je ziet/merkt er niks van.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat vind ikzelf ook niet echt mooi.
Hoe doe jij dat dan, draag je donkere schoenen eronder?
Typisch Nederlandsquote:Op maandag 26 juli 2010 22:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je kunt de broekspijp evt. omkrullen. Ik doe het zelf nooit omdat ik het lelijk vind en typisch Nederlands.
Ja.. daar noem je me ook een blog waar alleen maar goed geklede mensen op staan. Wat ik bedoelde te zeggen is als je kijkt naar het straatbeeld in NL dan zie je heel veel mannen met opgekrulde broekspijpen van spijkerbroek die er nowhere near uitzien als de gemiddelde persoon op the sartorialist.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:45 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Typisch Nederlands
Alleen al op The Sartorialist staan talloze voorbeelden die het tegendeel bewijzen.
Ja dat dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:17 schreef Dalliance het volgende:
In dat geval, heb je helemaal gelijk. Je bedoelde dus meer de mensen die hun broek omslaan omdat die vaak veel te lang is? Zelfde als hoog water idd
Goede tip maar je hebt toch nog steeds de onderkant van de broekspijp die afgeeft?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:43 schreef Tijntjes het volgende:
[..]
Wat ik zelf doe is aan de binnenkant doorzichtig plakband plakken, die brede variant waar ze ook verzenddozen mee dichtplakken. Werkt prima en je ziet/merkt er niks van.
Kan dit wel dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:17 schreef Dalliance het volgende:
In dat geval, heb je helemaal gelijk. Je bedoelde dus meer de mensen die hun broek omslaan omdat die vaak veel te lang is? Zelfde als hoog water idd
Oke duidelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:59 schreef Dalliance het volgende:
Wat ik bedoel is, dat je soms mensen ziet lopen met slecht zittende kleding. Het is te lang, te wijd, te groot of te klein. Het cuffen an sich, wat jij ook gedaan hebt zoals op de foto te zien, is natuurlijk prima. Dat moet je zelf weten. Dat doe ik ook wel eens. Maar dan doe je het omdat je wilt afwisselen, niet omdat je broek eigenlijk te lang is. Dan laat je 'm gewoon hemmen. Slecht zittende kleding is de vloek van confectie.
Die was toen 6 maanden oud en nog niet gewassen. Ik heb met opzet maar 2 spijkerbroeken dus draag die bovenstaande Nudie AJ dry zo goed als dagelijks. Ik heb nog een G-star Jackpant die ik gemiddeld 1x per week draag. Nu is de broek 10 maanden oud en nog steeds niet gewassen maar stinkt wel enorm.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nice... welke wassing/model
En hoe oud
Is je crotch nog een beetje heel dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:54 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Die was toen 6 maanden oud en nog niet gewassen. Ik heb met opzet maar 2 spijkerbroeken dus draag die bovenstaande Nudie AJ dry zo goed als dagelijks. Ik heb nog een G-star Jackpant die ik gemiddeld 1x per week draag. Nu is de broek 10 maanden oud en nog steeds niet gewassen maar stinkt wel enorm.
Ja al is er op het middelste stuk waar de 2 delen aan elkaar zijn genaaid wel een cm versleten. Maar dat stuk is toch dikker...zodra hij scheurt naai ik hem weer dichtquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:17 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Is je crotch nog een beetje heel dan?
Chill.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:53 schreef nelisb het volgende:
Geen Idee of jullie het weten en of het iteressant is.
Nudie shop in Bataviastad Lelystad.
1 voor 69.95¤ en 2 voor 90¤ ofzo. Verder veel modellen rond de 90¤.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |