Het was na tig keer wassen .. Niet na 1 keertje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die van mij is niet zoveel gekrompen om eerlijk te zijn.. Gewoon wat normaal is en is gelijk ook weer uitgerekt. Had em snel aangedaan toen ie nog nat was om de pasvorm terug te krijgen.

Ik was m'n broeken niet tig keren dus dat zou ik niet weten. Na de eerste wassing was ie gekrompen zoals je kunt verwachten van een dry.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:10 schreef virl3 het volgende:
[..]
Het was na tig keer wassen .. Niet na 1 keertje.

Ik heb nog nooit een dry grey coated gezien om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:27 schreef Bafrokapper het volgende:
Iemand die weet waar ik een thin finn dry grey coated vandaan kan halen? Het liefst in Nederland.

nooooquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:50 schreef bokkepoot het volgende:
Dat komt omdat ze al niet meer gemaakt worden.
Je zult ze niet meer vinden in een winkel.... alleen nog op forums of eBay

Ik twijfel tussen de TFDBC en de TF super used grey washing, welke vinden jullie vetter?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:10 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
noooo![]()
Vind em echt heel vet, ik zie wel overal een grey washing, maar ik wil graag de dry versie hebben!

Ik vind die grey used wel heel gaaf. Wil em ook nog voor erbij, maar heb nu liever een RRDS.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:27 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de TFDBC en de TF super used grey washing, welke vinden jullie vetter?
Heb nu wel al een TFDS waarmee ik bezig ben.

Dan wordt dat em! Hoe zit het met de maat tegenover een dry? Dry loopt 1 maatje uit toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind die grey used wel heel gaaf. Wil em ook nog voor erbij, maar heb nu liever een RRDS.

Ik heb mn TFDBC en TFBSO(pre wash) beide in dezelfde maat. Het is wat je het prettigst vindt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:43 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Dan wordt dat em! Hoe zit het met de maat tegenover een dry? Dry loopt 1 maatje uit toch?

Heb em net in dezelfde maat als m'n dry besteld.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb mn TFDBC en TFBSO(pre wash) beide in dezelfde maat. Het is wat je het prettigst vindt.

Foto's.. nuquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:50 schreef Bafrokapper het volgende:
Hij binnen, mooie washing is het. Had em minder verwacht.

Toffe wassing is het ook. Nu wil ik em ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:11 schreef Bafrokapper het volgende:
Hier ouwe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Super!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:11 schreef Bafrokapper het volgende:
Hier ouwe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nice...quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:11 schreef Bafrokapper het volgende:
Hier ouwe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kan tzt altijd nog welquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:26 schreef Bafrokapper het volgende:
Ben blij dat ik deze heb genomen, en niet de zwarte.

Ik begon met de mijne in september toen. Hij is prima geworden zoals je op de foto's had kunnen zien.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Precies, van de winter als mn andere dry gewassen is.

Bedoel je wassingen?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:44 schreef Draai_kont het volgende:
Laatste tijd geen mooie modellen meer te traceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |