Krijg ik net een pm van iemand van wie ik mijn eerste dry RRDS gekocht hebquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:33 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die moet ook weer in mijn collectie..
als iemand die tegenkomt in 30/34 of 29/34.
contact me:p
Denk de AJ. Die kan bijna iedereen wel hebben.quote:Op zondag 5 september 2010 16:22 schreef francis998 het volgende:
Ik heb advies nodig, ik zoek een nudie voor een bekende in het buitenland(voor wie via nudie bestellen onmogelijk is)welk model past volgend jullie het best bij iemand die niet al te lang is, brede bovenbenen en smallere onderbenen(enkels) heeft.
De bedoeling is in ieder geval geen skinny jeans of baggy.
Er is keuze uit een AJ, SJ, Big bengt, welke lijkt jullie het beste?
Schokkend he, dat kleding niet aan een bepaald 'soort' mensen is toe te wijzen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:45 schreef Captainp00face het volgende:
Vandaag een mooyboii in een Nudie gezien, waar gaat het heen..
RR is een fractie smaller bij de knieën en is een lichte bootcut waar de AJ recht is en onderaan een klein beetje toeloopt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:49 schreef macondo het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een Average Joe (heb ik) en een Regular Alf? Ik ben erg blij met mijn AJ, en zou wel een andere Nudie er bij willen maar wel net even wat variatie. En skinny etc - dat wil ik niet. Suggesties?
(overigens lastig, mijn maat is 32/36 en dat is sporadisch leverbaar..)
Klinkt goed die RR, maar er is weinig keuze in kleur : alleen de Dry Selvage. Toch maar voor de AJ weer gaan dan maar, nu een lichte dacht aan dezequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
RR is een fractie smaller bij de knieën en is een lichte bootcut waar de AJ recht is en onderaan een klein beetje toeloopt.
Hahaha thnx maar ik gun de prijsvraag wel aan iemand anders.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:35 schreef macondo het volgende:
[..]
Klinkt goed die RR, maar er is weinig keuze in kleur : alleen de Dry Selvage. Toch maar voor de AJ weer gaan dan maar, nu een lichte dacht aan deze
[ afbeelding ]
(ps: steunt don-diablo allemaal ff hier bij zijn date in het donker - stemmen!)
Ik wil ook een Nudie Big Bent halen, zit die een beetje fijn?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Maestro16 het volgende:
Bij de Fashion port nog net een Nudie Big Bent 30/34 gehaal 20 euro!
Echt chill
Ja zit ziek chill , hoge waist , button fly , en een beetje baggy bij je heupen en smalle pijpenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:18 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Ik wil ook een Nudie Big Bent halen, zit die een beetje fijn?
Hadden ze nog veel maten daar over?
Sorry voor de vragen
Ik vind de BB persoonlijk dus helemaal niets. Vind het echt een net niks fit bij mij omdat ie zo hoog zit en tegelijk baggy is, maar onder smal. Ik weet het niet, gewoon een nee. Ik heb bij een baggy fit liever een iets lagere fit.quote:Op zondag 12 september 2010 18:43 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Ja zit ziek chill , hoge waist , button fly , en een beetje baggy bij je heupen en smalle pijpen
Die kreukels begrijp ik ook niet helemaal, maar het hele dry proces is nu weggegooid. Nu heb je natuurlijk in feite weinig meer aan je dry. Het indigo is uit je broek gebloed en het hele effect is kort gezegd helemaal weg. Zonde man.quote:Op maandag 13 september 2010 15:08 schreef slimshaney het volgende:
Haal net mijn Nudie uit de wasmachine... Weet niet wat er gebeurd is, 30 graden gewassen, gewoon donkere wasprogramma niks bijzonders er zaten ook andere spijkerbroeken bij. Ik had hem per ongeluk in de was gedaan, want ik wilde hem zowiezo een aantal maanden niet wassen.... Hij is de droger NIET in geweest.
Ik heb hem pas 3 weken en 2 keer aangehad. Nudie jeans Average Joe Dry Dirt Organic
Zo was hij: http://www.menatwork.nl/N(...)finement_Item=jeans#
en zo is hij nu....: http://s1228.photobucket.com/albums/ee456/slimshaney/Nudie/
Kreukels zijn er niet uit te krijgen, kleur beetje vervaagd en glans is eraf.. na 1 keer wassen!?
Hoe kan dit!!??!!??
Ja precies.. ben echt woedend nu.. dit is me 2e nudie broek en die andere is wel gwn nog is goede staat.quote:Op maandag 13 september 2010 15:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die kreukels begrijp ik ook niet helemaal, maar het hele dry proces is nu weggegooid. Nu heb je natuurlijk in feite weinig meer aan je dry. Het indigo is uit je broek gebloed en het hele effect is kort gezegd helemaal weg. Zonde man.
Oh.. ja das heel erg bale en cker voor dat geld dan..quote:Op maandag 13 september 2010 16:34 schreef TC03 het volgende:
Je hebt het gewoon zelf verknald door hem niet goed te wassen met andere kleding erbij... Gewoon pech.
De eerste keer wassen moet sowieso apart. Wat voor wasprogramma je verder gebruikt is afhankelijk van wat je wilt. Hoe meer fading je wilt, hoe hoger de temperatuur, duur van het wasprogramma en gebruik van waspoeder/wasmiddel, maar dat is bij jou sowieso weinig van toepassing omdat je hem net had.quote:Op maandag 13 september 2010 16:50 schreef slimshaney het volgende:
[..]
Oh.. ja das heel erg bale en cker voor dat geld dan..
Maar hoe moet ik die broek dan precies wassen?
-Tot 40 graden
- fijne was??
- Alleen de broek in de was zonder andere kleding erbij?
- wasverzachter etc.??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |