Welke modellen hebben ze nog in 29/34 dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:54 schreef Berend. het volgende:
Tiptiptip Outlet in scheveningen heeft nog wat nudie's over voor 20euro! Erg relax. Heb er net eentje gekocht, ze hadden niet veel meer in mijn maat. Als je rond 29/34 hebt moet je maar even gaan.

Welk nummer?quote:

Bedankt morgen maar even bellenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:37 schreef Berend. het volgende:
The Fashion Port' Scheveningen
Adres: Dr. Lelykade 36
2583 CM Scheveningen Haven
Telefoon: +31 (0) 70 30 62 927
Fax: +31 (0) 71 54 22 433

Hadden ze ook dry's?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:11 schreef Berend. het volgende:
Zag The Finn, Average joe, en verder niet zoveel op gelet. Weet ook niet de aantallen van The Finn bijv.

Voor cheap kan er altijd wel wat bijquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:03 schreef bokkepoot het volgende:
ik hoef geen geen SJ of tf erbij...
Ik kan trouwens toch niet... ben aant werk
heb toch al teveel broeken

Je loopt achterquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:12 schreef bokkepoot het volgende:
niet als je al 7 Dry's heb...
en eentje pas ingelopen :p
En ik wil iets baggier... een rr of een ee

ik zit pas een jaar in de Dry business..quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je loopt achterIk heb er 5 waarvan 3 helemaal ingedragen en die de eerste wassingen allemaal al hebben gehad.

Dan heb je in een jaar tijd idd teveel dry's gekocht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
ik zit pas een jaar in de Dry business..
En jij geloof ik al iets langer

Ik heb nu Dry Denim liggen ter waarde van 1300 euro:') En dat terwijl ik Maar 500 euro kwijt be.n ervoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan heb je in een jaar tijd idd teveel dry's gekocht.Mn ESOD was mn eerste en die is uit vroeg 2007. Datzelfde jaar nog een SJDJ gekocht en ook veel gedragen. Vervolgens elk jaar 1 nieuwe dry.

Die moet ook weer in mijn collectie..quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef don-diablo het volgende:
Ik volgend jaar wel weer denk ik.Een RRDS moet nog steeds een keer toegevoegd worden aan mn collectie.

1300euro?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb nu Dry Denim liggen ter waarde van 1300 euro:') En dat terwijl ik Maar 500 euro kwijt be.n ervoor
Geen nieuw Denim tot 2012 :p

Of je rekent het verschil uit en zegt; Niiiiiiiiiiicequote:

8 broeken met de goedkoopste als retail prijs 100 euro en de duurste 240..quote:

Eigenlijk is een Thin Finn dan wel iets, mja die is dan waarschijnlijk te skinny. Big Bengt loopt toe, en heeft in de bovenbenen meer ruimte.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:53 schreef n8n het volgende:
Bestaat er een Nudie die smaller wordt als een Skinny maar niet bijzonder skinny is? Die skinny modellen krijg ik niet aan maar wil wel een smal uiteinde van de broekspijp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |