Slim Jim volgens mij anderhalf jaar. Mijn Acne jeans nu negen maanden. Die is nu mooi aan het slijten op de broekzakken en van voren afdrukken van mijn telefoon enz. Honeycombs bij mijn knieen en strepen bovenin aan de zijkanten waar de broek de eerste maanden vouwde omdat hij zo strak zat.quote:

Ik kan me wel goed herinneren dat ik een Nudie niet verder dan m'n kuit kreeg, had wel de juiste breedtemaat. Ga het gewoon weer eens proberen. Baggy doe ik al een tijdje niet meer aanquote:Op woensdag 1 september 2010 18:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Van wat ik op foto's gezien heb zijn je benen niet zoooo groot. Probeer een paar verschillende wassingen van de SJ en anders een Average Joe en dan niet baggy dragen. Die heeft een klein beetje toelopende pijp. De SJ heeft een vrij rechte smallere pijp. Als je een dry wilt moet je nadenken hoe je het wilt gaan dragen. Baggy of passend en afhankelijk daar van moet je downsizen.

De TF Superused Grey ziet er wel erg goed uit.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:38 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb al een lichtgrijze Levi's 511 dus die sla ik wijselijk over. Anders had ik die lichtgrijze TF gekocht.

Die bedoel ik dus. Je hebt em ook al SJ.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:41 schreef Seam het volgende:
[..]
De TF Superused Grey ziet er wel erg goed uit.
http://shop.nudiejeans.co(...)h.asp?c=127&g=0&b=20

Die heb ik, ben er erg blij mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:41 schreef Seam het volgende:
[..]
De TF Superused Grey ziet er wel erg goed uit.
http://shop.nudiejeans.co(...)h.asp?c=127&g=0&b=20

online. bij boavista ofzo.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:53 schreef Seam het volgende:Nu nog even zoeken of ik hem ergens goedkoper kan vinden
Of waar hebben jullie hem gekocht/gezien?

m@wquote:Op woensdag 1 september 2010 18:53 schreef Seam het volgende:Nu nog even zoeken of ik hem ergens goedkoper kan vinden
Of waar hebben jullie hem gekocht/gezien?

quote:Op woensdag 1 september 2010 19:14 schreef Seam het volgende:
Oh god dan ga ik mijn oordopjes weer even uit mijn nachtkastje halen morgen

Altijd dezelfde vragen hequote:Op donderdag 2 september 2010 07:58 schreef Rechterbal het volgende:
Die zwarte met coating, is dat echt lederlook? En mag je die wassen? Ik vind het namelijk maar een smerig idee om een broek niet te wassen en het stonewash gedeelte zelf te doen.

Ik krijg een Slim Jim ook niet over mijn kuiten heen (wielrennen en klimmen), dus heb alleen maar Average Joe's (die overigens prima zitten).quote:Op woensdag 1 september 2010 18:40 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik kan me wel goed herinneren dat ik een Nudie niet verder dan m'n kuit kreeg, had wel de juiste breedtemaat. Ga het gewoon weer eens proberen. Baggy doe ik al een tijdje niet meer aanBedankt voor je input, noteer: Slim Jim en Average Joe.
Hier een foto's van een 5 jaar oude Regular Ralf die ik kort geknipt heb![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Voordat je 'm aantrekt douchen en je broek ergens ophangenquote:Op donderdag 2 september 2010 07:58 schreef Rechterbal het volgende:
Ik vind het namelijk maar een smerig idee om een broek niet te wassen en het stonewash gedeelte zelf te doen.

Het kan nog erger.. Een vriend van me draagt voornamelijk de EE. De AJ ziet er bij hem uit als een skinny.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:02 schreef OnnoQuist het volgende:
[..]
Ik krijg een Slim Jim ook niet over mijn kuiten heen (wielrennen en klimmen), dus heb alleen maar Average Joe's (die overigens prima zitten).

Neem aan dat je dat alleen maar bereikt met fitness? Merkte het in ieder geval al meteen toen ik afgelopen winter wat serieuzer begon met het trainen van bovenbeen. Overigens vind ik het maar onhandig bij het kopen van broeken, kan beter een sport zoeken waar je been en bilspieren niet gebruiktquote:Op donderdag 2 september 2010 13:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het kan nog erger.. Een vriend van me draagt voornamelijk de EE. De AJ ziet er bij hem uit als een skinny.

Nope, hij is basketballer en van nature ook nog eens breed. Ik ben blij dat ik al jaren mn benen niet meer train. Werd te gek voor woorden en kon ook amper een fijne broek kopen. Nu draag ik veelal de TF en dat was eerst gewoon een no go. Maar je moet er ook rekening mee houden dat vooral dry's overal uitrekken. Deze TF zat eerst ook een beetje strak overal, maar nu is ie al grotendeels uitgerekt.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:56 schreef OnnoQuist het volgende:
[..]
Neem aan dat je dat alleen maar bereikt met fitness? Merkte het in ieder geval al meteen toen ik afgelopen winter wat serieuzer begon met het trainen van bovenbeen. Overigens vind ik het maar onhandig bij het kopen van broeken, kan beter een sport zoeken waar je been en bilspieren niet gebruikt

Beetje te ver en ik heb 32 waist.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:54 schreef Berend. het volgende:
Tiptiptip Outlet in scheveningen heeft nog wat nudie's over voor 20euro! Erg relax. Heb er net eentje gekocht, ze hadden niet veel meer in mijn maat. Als je rond 29/34 hebt moet je maar even gaan.

Weet je ook welke modellen?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:54 schreef Berend. het volgende:
Tiptiptip Outlet in scheveningen heeft nog wat nudie's over voor 20euro! Erg relax. Heb er net eentje gekocht, ze hadden niet veel meer in mijn maat. Als je rond 29/34 hebt moet je maar even gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |