what the f...? grapje zeker...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:13 schreef Fortitude het volgende:
Ik vrees dat 1400 euro niet genoeg zal zijn.Met die domme teven is niet te leven, hoe lekker ze ook zijn.
Ik ga jou niet uit de bijstand helpen, vrouwtje.quote:
Een endless supply aan condooms zou ik voor willen pleiten. Je hebt niet de lasten van een zeurende vrouw/vriendin en kind.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:22 schreef Flounder het volgende:
[..]
Krijgt een alleenstaande man dit ook indien hij ervoor zorgt dat hij geen bijstandsmoeder creëert?![]()
Ik zit op Erasmus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ga jou niet uit de bijstand helpen, vrouwtje.
Hahaha! Die is goed!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:38 schreef Winner_Taco het volgende:
respectloos naar die moeders
oei...succes met je levenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:34 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Ja, praktisch haat ik alle vrouwen.
KUTHOEREN ALLEMAAL.
Als er maar een gat inzit vind ik het best.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:39 schreef Heremeteit het volgende:
Bijstandsmoeders
Zijn er serieus kerels die erop zitten te wachten dat die restanten van de liefdesmarkt bij hen gedumpt worden?
Oh nee toch niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:13 schreef Fortitude het volgende:
Ik vrees dat 1400 euro niet genoeg zal zijn.Met die domme teven is niet te leven, hoe lekker ze ook zijn.
Jij? Rijk?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:12 schreef Biogarde het volgende:
Heb ik straks weer 5 vrouwen voor m'n deur staan
Als je er even bij stilstaat zijn die wijven één groot gat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:40 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Als er maar een gat inzit vind ik het best.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |