Daarom heb ik een broodmachine. Moet ik wat opsturen per postduif?quote:
Kijk uit dat die postduif dat niet onderweg opeet!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom heb ik een broodmachine. Moet ik wat opsturen per postduif?
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom heb ik een broodmachine. Moet ik wat opsturen per postduif?
nah, dan word hij een kingpin.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:39 schreef iBenny het volgende:
Als Joran idd naar die gevangenis gaat dan wordt hij daar vermoord... let maar op
De gevangenissen zijn daar inderdaad iets minder veilig als hier in NL.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:39 schreef iBenny het volgende:
Als Joran idd naar die gevangenis gaat dan wordt hij daar vermoord... let maar op
Dat zijn geen Nederlandse normen en waarden, de meeste landen hebben het,quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:35 schreef JJH het volgende:
Ik vind het eigenlijk allemaal wel prima. We kunnen Peru ook niet opeens de Nederlandse normen en waarden opdringen.
En dan loopt Joran daar straks in Peru met zijn emmertje en schepje rotzooi op te ruimen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:35 schreef JJH het volgende:
Ik vind het eigenlijk allemaal wel prima. We kunnen Peru ook niet opeens de Nederlandse normen en waarden opdringen.
We kunnen peru niet onze normen en waarden opdringen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan loopt Joran daar straks in Peru met zijn emmertje en schepje rotzooi op te ruimen?... ik vind dat hij wel een hardere aanpak verdient
oh oepsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
We kunnen peru niet onze normen en waarden opdringen.
Dus gezellig met 15 man in één cel.
Laat hem daar maar voor zijn plekje vechten.
Ik zat hier echt even te horizontalen en te verticalenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zat hier echt even te horizontalen en te verticalen
Midgetgolven ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er weer even
Ik zou gaan midgetgolfen straks
Dat wordt nu gewoon borrelen denk ik
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:20 schreef Pheno het volgende:
JoranEn dan weer zo'n Nederlandse huppelkut die begint te janken of hij gedoucht heeft. Damn, hij bekent dat ie iemand heeft vermoord, dan zal het me een worst wezen of meneer in een douche heeft gestaan. Rechten, smechten. Linke kuthippy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |