Dat meen je.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef Ml-etje het volgende:
Ja die systemen heb ik ook, ik blijf erin als die auto een eigen leven gaat leiden![]()
Och ja ze kijken maar.
Wat de laatste tijd heel hip is is het ervoor gooien van een auto en dan kan je fijn in de ankers.
Plus dat mensen niet begrijpen dat wanneer ik van de weg af het garagepad oprij niet vol gas kan geven (dan zit ik in de garagedeur) gaan ze toeterenof ze rijden zoals bij mijn Mr de achterkant van de auto aan.
Zo frusties eruit
same here beeotch.quote:
Nope.quote:
Een welgemeend hallo terug richting jou, iBenny.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:19 schreef iBenny het volgende:
Vanwaar deze rustige omstandigheden in dit topic?
tevens een hallo naar de personen in dit topic
Jaquote:
Ik waardeer deze welgemeende hallo van u zeer...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Een welgemeend hallo terug richting jou, iBenny.![]()
Dat deert me ook niet zoveel. Maar het is natuurlijk niet normaal hoe verdachten daar behandeld worden. Hier is het onschuldig tot tegendeel is bewezen, daar andersom. Het is nu dus waar, en dat is maar goed ook. Maar ze maken daar eerst je leven kapot, en dan kijken ze of je het hebt gedaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:20 schreef Pheno het volgende:
JoranEn dan weer zo'n Nederlandse huppelkut die begint te janken of hij gedoucht heeft. Damn, hij bekent dat ie iemand heeft vermoord, dan zal het me een worst wezen of meneer in een douche heeft gestaan. Rechten, smechten. Linke kuthippy
Het is recht tegen wat wij gewend zijn in. Maar voor sommige mensen is dit blijkbaar wel de juiste manier.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat deert me ook niet zoveel. Maar het is natuurlijk niet normaal hoe verdachten daar behandeld worden. Hier is het onschuldig tot tegendeel is bewezen, daar andersom. Het is nu dus waar, en dat is maar goed ook. Maar ze maken daar eerst je leven kapot, en dan kijken ze of je het hebt gedaan.
Ik kan geen medelijden opwekken, sorry. Niet tegen zo'n lul die rustig een moeder wil chanteren met de dood van de dochter die hij niet gedaan heeft. Tenminste, het is nooit bewezen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat deert me ook niet zoveel. Maar het is natuurlijk niet normaal hoe verdachten daar behandeld worden. Hier is het onschuldig tot tegendeel is bewezen, daar andersom. Het is nu dus waar, en dat is maar goed ook. Maar ze maken daar eerst je leven kapot, en dan kijken ze of je het hebt gedaan.
geil/geiler/ik wil kokenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
En.... wat is je eerste/tweede/derde indruk?
Ik heb ook geen medelijden. Dat woord vind je ook niet terug in mijn post. Mensenrechten zouden in elk land aanwezig moeten zijn. Net zoals een eerlijk proces.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan geen medelijden opwekken, sorry. Niet tegen zo'n lul die rustig een moeder wil chanteren met de dood van de dochter die hij niet gedaan heeft. Tenminste, het is nooit bewezen.
Tja, dat zou moeten, maar meneer moet zo nodig iemand vermoorden in een land waar dat niet het geval is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb ook geen medelijden. Dat woord vind je ook niet terug in mijn post. Mensenrechten zouden in elk land aanwezig moeten zijn. Net zoals een eerlijk proces.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |