Je noemt ons onsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een soms
Over het algemeen vind ik ons gewoon ons
Das ook niet bepaald lief!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig, Ll, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je hier al heel veel over hebt nagedacht. Maar ik weet beter, nadenken is niet jouw ding.
Aai eent blekquote:
Ho eens evenquote:
Goedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ho eens even! Ik word hier neergezet als een of ander vuige festivalorganisator! Hoe denk je dat dat voelt?
Black is backquote:
Loze dreigement, er is daar geen kip.quote:
Je begon er zelf over heurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ho eens even! Ik word hier neergezet als een of ander vuige festivalorganisator! Hoe denk je dat dat voelt?
jawelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Loze dreigement, er is daar geen kip.
Wat een schrik!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Inderdaad aan de ketting leggen allemaal
bij mij ook jaquote:
Ja maar niet exact boven de vorigequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
We staan in DIV hoor
Dat zit ik alquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]Je taalvaardigheid is ook niet echt goed nu he
daar ben ik niet blij mee.... ik moet vanavond de vierdaagse lopen en ik ben bang voor onweerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij krijgen we zo weer een lading onweer, de temperatuur steeg ook even van 15 naar 25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |