Ik kan er niets aan doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat meen je niet
Ik vind ze niet zo
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah toch 2 schermen op m'n werkplek, dus kan op 1tje een livestream aanzetten en op de ander nog wat werken. Of net doen alsof tenminste
quote:
ik werd opgehouden door een buurvrouw, 1,5 uur lang! Heel het huis gezienquote:
HEY!quote:
Oh, blijven we onderscheid houden tussen ESF'ers en XFA'ers?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEY!
Hands off the ESF-ers!
Hij zegt toch dat ie ernaast doet alsof ie werkt?
Tombo houdt van hokjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, blijven we onderscheid houden tussen ESF en XFA?
Wel als de XFA'ers de ESF'ers aanvallenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, blijven we onderscheid houden tussen ESF'ers en XFA'ers?
Niet. Ik hou van vrije-uitloopquote:
oh oh oh, wat heb jij een zwaar levenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
En vandaag kunnen we al de hele dag weinig doen omdat ons systeem er uit ligt. Vanochtend dan vergadering en nog een grote klus die ik al geplanned had, maar verder kunnen we nu dus weinig
en de SF dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik speel wel eens met het idee dat de E in ESF staat voor Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
dat is dus een jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel als de XFA'ers de ESF'ers aanvallen
En dan zeggen ze wat over mij!quote:
Nee hoor, dat is een somsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is dus een ja
maar dat was niks-geen aanval hoor
quote:
T is een schandequote:
Tijd van de maand, knul?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig, Ll, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je hier al heel veel over hebt nagedacht. Maar ik weet beter, nadenken is niet jouw ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |