Nou, ik wil dan toch wel graag Cohen als premier. Ik vind Rutte zo'n corpsbal blablaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mja, beetje jammer dit.![]()
Nou vooruit, PvdA er ook bij. En dan Rutte als Premier. Maar ff weg met als die regelneven van CDA en Christenunie. Hopla, Iedereen automatisch donor, Euthanasie wetgeving weer terugdraaien naar zoals het was, het weigeren van het sluiten van een homohuwelijk weer onmogelijk maken.![]()
en dan de rest.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mja, beetje jammer dit.![]()
Nou vooruit, PvdA er ook bij. En dan Rutte als Premier. Maar ff weg met als die regelneven van CDA en Christenunie. Hopla, Iedereen automatisch donor, Euthanasie wetgeving weer terugdraaien naar zoals het was, het weigeren van het sluiten van een homohuwelijk weer onmogelijk maken.![]()
en dan de rest.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zit je nou alweer als driehonderdeenste te posten BE
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:05 schreef innepin het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik uit ging met een zooi vriendinnen en in een beetje shady bruin café terechtkwam, waar D met een aantal duistere gasten aan een tafel zat, gezellig allemaal bergen coke te snuiven. En toen ik tegen 'm zei dat ik het niet zo'n leuke verrassing vond dat mijn verloofde een cokeverslaafde drugsbaron bleek te zijn, vond ie dat ik mij aanstelde en dat ik toch ook niet alles van 'm hoefde te weten![]()
Dus toen maakte ik het maar uit, en toen moest ik alle bruiloftdingen cancellen enzo.
#weddingstress![]()
Bij sommige stemwijzers kun je partijen waar je toch niet op gaat stemmen uitsluiten in de weging, dan worden de verschillen tussen de 'kandidaten' groter en duidelijker in je uitslag. Wellicht helpt dat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:06 schreef chacama het volgende:
Ik heb gisteren de stemwijzers ingevuld. En aangezien ze allemaal een andere uitslag gaven ben ik nu nog steeds zwevende kiezer. Dat schiet lekker op. Ik ging van PvdA naar VVD en vervolgens naar CDA waar bij na de PvdA Lijst 17 ook zeer hoog scoorde. Wie het weet mag het zeggen. Ik weet wat ik niet stem, maar wat ik wel ga stemmen....
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:05 schreef innepin het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik uit ging met een zooi vriendinnen en in een beetje shady bruin café terechtkwam, waar D met een aantal duistere gasten aan een tafel zat, gezellig allemaal bergen coke te snuiven. En toen ik tegen 'm zei dat ik het niet zo'n leuke verrassing vond dat mijn verloofde een cokeverslaafde drugsbaron bleek te zijn, vond ie dat ik mij aanstelde en dat ik toch ook niet alles van 'm hoefde te weten![]()
Dus toen maakte ik het maar uit, en toen moest ik alle bruiloftdingen cancellen enzo.
#weddingstress![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:13 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin! Als hij daar goed mee verdient kun je wel een sjieke bruiloft!
Ik heb net een jurk gekocht voor de bruiloft van mijn allerallerallerliefste schoonzus (jeweetweldiewaarvoorikeenkindjegadragenalsallesgoedgaat) en maat 42 was te groot!![]()
Dat maakte mijn dag toch wel.
Ik stem trouwens vvd denk ik. Ik vind Rutte zo'n lekker ding
Ja joh, weet je wat dat spul kost?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:13 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin! Als hij daar goed mee verdient kun je wel een sjieke bruiloft!
Ik heb net een jurk gekocht voor de bruiloft van mijn allerallerallerliefste schoonzus (jeweetweldiewaarvoorikeenkindjegadragenalsallesgoedgaat) en maat 42 was te groot!![]()
Dat maakte mijn dag toch wel.
Ik stem trouwens vvd denk ik. Ik vind Rutte zo'n lekker ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |