abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:02:24 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82491180
Wat een zeik-TT!

Maar het rijmt wel!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:03:22 #2
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_82491229
Zit je nou alweer als driehonderdeenste te posten BE
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:03:25 #3
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_82491233
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:52 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Mja, beetje jammer dit.
Nou vooruit, PvdA er ook bij. En dan Rutte als Premier. Maar ff weg met als die regelneven van CDA en Christenunie. Hopla, Iedereen automatisch donor, Euthanasie wetgeving weer terugdraaien naar zoals het was, het weigeren van het sluiten van een homohuwelijk weer onmogelijk maken.
en dan de rest.
Nou, ik wil dan toch wel graag Cohen als premier. Ik vind Rutte zo'n corpsbal blabla Dus PvdA moet dan toch even de grootste worden.

Ik ben het wel met jouw punten eens trouwens!! Automatisch donor!!

Vicks, het punt van de SP over kinderbijslag vind ik een prima punt trouwens!!
Make love, not war ☮
pi_82491265
Ik vond de eerste helft van het vorige topic leuker dan de tweede helft
*zwevende kiezer is*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_82491271
Sloot ik hem nou?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82491285
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:52 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Mja, beetje jammer dit.
Nou vooruit, PvdA er ook bij. En dan Rutte als Premier. Maar ff weg met als die regelneven van CDA en Christenunie. Hopla, Iedereen automatisch donor, Euthanasie wetgeving weer terugdraaien naar zoals het was, het weigeren van het sluiten van een homohuwelijk weer onmogelijk maken.
en dan de rest.
.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:05:00 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82491322
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef Vlindur het volgende:
Sloot ik hem nou?

pi_82491331
* Vlindur gaat eens boterhammen uit de vriezer vissen.
Krijg honger
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:05:13 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82491334
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zit je nou alweer als driehonderdeenste te posten BE

Just because I can!
pi_82491359
Ik heb vannacht gedroomd dat ik uit ging met een zooi vriendinnen en in een beetje shady bruin café terechtkwam, waar D met een aantal duistere gasten aan een tafel zat, gezellig allemaal bergen coke te snuiven. En toen ik tegen 'm zei dat ik het niet zo'n leuke verrassing vond dat mijn verloofde een cokeverslaafde drugsbaron bleek te zijn, vond ie dat ik mij aanstelde en dat ik toch ook niet alles van 'm hoefde te weten
Dus toen maakte ik het maar uit, en toen moest ik alle bruiloftdingen cancellen enzo.

#weddingstress
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:06:09 #11
144006 chacama
Ondernemend!
pi_82491377
Ik heb gisteren de stemwijzers ingevuld. En aangezien ze allemaal een andere uitslag gaven ben ik nu nog steeds zwevende kiezer. Dat schiet lekker op. Ik ging van PvdA naar VVD en vervolgens naar CDA waar bij na de PvdA Lijst 17 ook zeer hoog scoorde. Wie het weet mag het zeggen. Ik weet wat ik niet stem, maar wat ik wel ga stemmen....
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:07:10 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82491429
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:05 schreef innepin het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik uit ging met een zooi vriendinnen en in een beetje shady bruin café terechtkwam, waar D met een aantal duistere gasten aan een tafel zat, gezellig allemaal bergen coke te snuiven. En toen ik tegen 'm zei dat ik het niet zo'n leuke verrassing vond dat mijn verloofde een cokeverslaafde drugsbaron bleek te zijn, vond ie dat ik mij aanstelde en dat ik toch ook niet alles van 'm hoefde te weten
Dus toen maakte ik het maar uit, en toen moest ik alle bruiloftdingen cancellen enzo.

#weddingstress

Arme jij!

SP punt over de kinderbijslag vind ik idd ook prima.
pi_82491442
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:06 schreef chacama het volgende:
Ik heb gisteren de stemwijzers ingevuld. En aangezien ze allemaal een andere uitslag gaven ben ik nu nog steeds zwevende kiezer. Dat schiet lekker op. Ik ging van PvdA naar VVD en vervolgens naar CDA waar bij na de PvdA Lijst 17 ook zeer hoog scoorde. Wie het weet mag het zeggen. Ik weet wat ik niet stem, maar wat ik wel ga stemmen....
Bij sommige stemwijzers kun je partijen waar je toch niet op gaat stemmen uitsluiten in de weging, dan worden de verschillen tussen de 'kandidaten' groter en duidelijker in je uitslag. Wellicht helpt dat?
pi_82491443
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh sorry, had het niet eens door!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:07:31 #15
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82491444
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:05 schreef innepin het volgende:

#weddingstress
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:07:45 #16
144006 chacama
Ondernemend!
pi_82491464
Innepin Dat is echt stress!

goeie tip van het uitschakelen van partijen.
pi_82491644
Innepin!
pi_82491654
Oei Innepin, weddingstress is kut!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82491721
Mja ik dacht dus dat ik helemaal niet zo gestresst was eigenlijk. Er hoeft niet zo veel meer geregeld te worden, en zo zenuwachtig ben ik nou ook weer niet, dacht ik.
Ik uit het gewoon in mijn slaap

Was wel raar wakker worden naast mijn vermeende drugsbaron overigens. Duurde echt even een paar tellen voor het kwartje viel dat 't een droom was.
pi_82491722
Innepin! Als hij daar goed mee verdient kun je wel een sjieke bruiloft!

Ik heb net een jurk gekocht voor de bruiloft van mijn allerallerallerliefste schoonzus (jeweetweldiewaarvoorikeenkindjegadragenalsallesgoedgaat) en maat 42 was te groot! Dat maakte mijn dag toch wel.

Ik stem trouwens vvd denk ik. Ik vind Rutte zo'n lekker ding
pi_82491731
mijn stem gaat naar GroenLinks
pi_82491774
cool, Sorbo (dat van die maat 42)
pi_82491775
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:13 schreef Sorbootje het volgende:

Ik heb net een jurk gekocht voor de bruiloft van mijn allerallerallerliefste schoonzus (jeweetweldiewaarvoorikeenkindjegadragenalsallesgoedgaat) en maat 42 was te groot! Dat maakte mijn dag toch wel.

En wat goed dat je 42 al te groot hebt!
pi_82491819
Ik zou wel vvd én groenlinks willen stemmen. En dan het milieubeleid van groenlinks en de rest van vvd.
pi_82491821
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:13 schreef Sorbootje het volgende:

Ja joh, weet je wat dat spul kost? d'r ging nogal wat door de neusgaten naar binnen, zo verdien je nooit wat. overigens was mijn vorige vriendje wel drugsdealer, maar dat terzijde

Wat goed van die jurk! Woeiii!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')