Je mag de mijne kopenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:16 schreef Ticootje het volgende:
Wat zijn leuke, mooie boxen duur zeg! Die dingen pluk je voor 25 euro van marktplaats, maar als kadoo zou ik er 1 kunnen uitkiezen, een hele nieuwe... Die dingen zijn gewoon dik 200 euro. Dat vind ik echt belachelijk duur!
het wordt hier weer lichterderquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:19 schreef Kleurdoos het volgende:
hier wordt het steeds donkerder
wat een raar woord is dat toch
ik zeg!
TIJD VOOR STAMPPOT
Haha..quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
het wordt hier weer lichterder
Ennuuhh stamppot.. NAHH! Bah!Pasta
Gewoon met geraspte kaasquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hier ook pasta
![]()
Met kaas, oude kaas
![]()
, oude kaas van de AH
![]()
![]()
![]()
en een ei
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Poten rammen!!!!!!!!!!quote:
Misschien vinden ze je kind irritant met dr gehoi.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Poten rammen!!!!!!!!!!
maar met spekjes en WOS! Lekkere dikke WOS
en ik haat mijn nieuwe stinkburen
ze negeren mijn dochter die zo vriendelijk tegen hun schutting aan staat te HOIén, maar t zijn van die [geert wilders] buitenlanders die de pest hebben aan nederlanders [/geert wilders]
Nee gewoon kale pasta met kaas en ei. Echt dat vind ik dus heerlijk. Pastasaus vind ik niet zo lekker... Ik kan het wel eten zonder te kokhalzen, amar het is neit favo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
Gewoon met geraspte kaas
en ei? eet je a la carbonara?
M. maakt de meest goddelijke pasta's. Daar gaat een heel pakje boursin in
I know...quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Poten rammen!!!!!!!!!!
maar met spekjes en WOS! Lekkere dikke WOS
en ik haat mijn nieuwe stinkburen
ze negeren mijn dochter die zo vriendelijk tegen hun schutting aan staat te HOIén, maar t zijn van die [geert wilders] buitenlanders die de pest hebben aan nederlanders [/geert wilders]
Misschien is hun cultuur beleefd zijn heel onbeleefd en andersom.
Eva staat ook de hele dag tegen de schutting te roepen. UUUGGGIIIINAAAA (regina).
Ugina reageert ook niet,maar dat komt doordat ze niet thuis is.
goh je zou ook nog eens vitamines of groenten naar binnen krijgenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee gewoon kale pasta met kaas en ei. Echt dat vind ik dus heerlijk. Pastasaus vind ik niet zo lekker... Ik kan het wel eten zonder te kokhalzen, amar het is neit favo.
De rest eet wel rode saus hoor.
Boursin Cuisine?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
Gewoon met geraspte kaas
en ei? eet je a la carbonara?
M. maakt de meest goddelijke pasta's. Daar gaat een heel pakje boursin in
Ben ik nog op tijd?!?!?!?!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef Kleurdoos het volgende:
o zijn er nog kinderen van lullie die bonkies sparen.? ik heb er een stuk of 20 en tegen verzendkosten magge zullie ze heje
Ach, ik leef nog steeds en ik zie er ook nog steeds gezond uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:36 schreef p_iglet het volgende:
[..]
goh je zou ook nog eens vitamines of groenten naar binnen krijgen
mijn kind is SCHATTIGquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien vinden ze je kind irritant met dr gehoi.
Klopt, ruilen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn kind is SCHATTIGhullie kind is een kleine etter
Oh! mag ik meedelen????quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef Kleurdoos het volgende:
o zijn er nog kinderen van lullie die bonkies sparen.? ik heb er een stuk of 20 en tegen verzendkosten magge zullie ze heje
Het meeste valt ernaast...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef p_iglet het volgende:
GRMBL ik wil naar huis, maar het is hier zo'n wolkbreuk dat ik echt geen 15 min naar het station ga lopen nu
Ja je moet wel een heel chagrijnig mens zijn als je zo'n lief meiske wil en kan negerenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn kind is SCHATTIGhullie kind is een kleine etter
Heeft ze niet gewoon jeuk aan dr rug?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:45 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja je moet wel een heel chagrijnig mens zijn als je zo'n lief meiske wil en kan negeren![]()
Mijn kind is raar, die is met haar rug tegen de bank aan het schuren als een beer tegen een boom
Bij stamppotten zie ik meer agressieve lesbo's )quote:
Neuh, vindt ze gewoon leuk. Ze vindt met haar hoofd tegen de muur aan bonken ook leuk. Ik iets minder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heeft ze niet gewoon jeuk aan dr rug?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef McLaura het volgende:
[..]
Bij stamppotten zie ik meer agressieve lesbo's
Met haar hoofd tegen een muur of raam bonken doet Senna ook. Vind het ook maar raarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Neuh, vindt ze gewoon leuk. Ze vindt met haar hoofd tegen de muur aan bonken ook leuk. Ik iets minder.
quote:
jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:46 schreef Kleurdoos het volgende:
O hai
ik eh was aan t proberen mijn kind mijn stamppot te voeren
STOM KIND![]()
alles wat ik goed kan maken dat moet ze niet
maargoed
ons is Spuuglokkert en debuuf?
Skinny's delen ze nu "gewoon"uit inmiddels, omdat de bonkies op zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb r al teruggepakt. ik liet r net een grote hap van mijn enorm bittere grapefruit nemen
maarre pm jullie adressen moar. past zo'n stomme knikker door de brievenbus?
(om de meesten zitten ook nog verpakkingen dus kan je ook nog skinny's halen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
![]()
Goed gedaan!
Stond je baas net achter je? Dat maakt het extra leuk.
jullie missen qwerty niet meerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Stuur ze maar naar 1 van ons, wij zien elkaar namelijk maandag.En die skinnies delen ze bij ons helemaal niet uit , dan moet je minstens 15 euro hebben besteed.
Bonkies zijn hier ook al op, en dat terwijl we o.a. nog de o zo belangrijke Qwerty missen!
bonkies en skinny's krijg je bij de hema, bij een besteding van meer dan 5 euro oid en skinny bij meer dan 15 euro of een plakvelliequote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, ze zit in de Ukraine.
*verder lezen...
Oh ja, had al wel gezien dat Moussy door is, wat goed!
En skinnies? Waar gaat het over?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bonkies en skinny's krijg je bij de hema, bij een besteding van meer dan 5 euro oid en skinny bij meer dan 15 euro of een plakvellie
Wij hebben maar drie van die bonkies maar inmiddels wel heel veel skinny's. Zal ik voor jouw kinders dan skinny's meenemen de volgende keer? Welke kleuren willen ze?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jullie missen qwerty niet meer
missen er nog meer?
Ben je door voor de volgende gespreksronde ja?!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:18 schreef moussy het volgende:
Bah, dat schijtweer moet ophouden, ik 'moet' zo een eethoek ophalengraties
![]()
Ik heb geen bonkie gehad net bij de hema, zullen hier dan ook wel op zijn.
euh..je hebt t vast niet tegen mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij hebben maar drie van die bonkies maar inmiddels wel heel veel skinny's. Zal ik voor jouw kinders dan skinny's meenemen de volgende keer? Welke kleuren willen ze?
oi nee, tegen Spuug.quote:
ja! Als 1 van de 3! die door zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ben je door voor de volgende gespreksronde ja?!
Voor aan je sleutelbos?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik hoef geen Skinny's, mijn dochter eet alles
Oh Mous wat goehoed!!quote:
Ja, kan me voorstellen. Máár: wie dan leeft enzo. Je zult zien dat zich dat automagisch op gaat lossen. Dat geloof ik echt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:41 schreef moussy het volgende:
Ik heb alleen wat pijn in mn buik van stel ik ben diegene die ze écht zoeken, dan moeten de kinderen naar de opvang in de vakantie's ipv ik die vrij regel met mn 0-uren contract
Ja! en oi.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:46 schreef moussy het volgende:
En peet heeft dan vast zn baan bij de pliesie die hij zo graag wil dat hij wat met diensten kan doen
alleen zit hij sinds vanmorgen op de bank met een vinger met hechtingen en zouitgeschoten met een stanleymes
Tja, meeste geld makkelijkste uren. zou ik doen. Tenzij je een van de twee écht heel graag wil doen. Dan zou ik alleen dat doen wat je qua leuk ook nog wat brengt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:50 schreef moussy het volgende:
Hij wilde éffe iets afsnijdendingesten en dat was hakkie takkie op naar de huisarts![]()
ik heb morgen nóg een soll. gesprek, bij TNT (postbezorger)ik ga gewoon heen en kijken wat ze me te bieden hebben
Ja precies, dat bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:54 schreef moussy het volgende:
Ik wil graag naar het BVMLmn verstand weer gebruiken en zo
![]()
Aaaaah! Jaiksquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:01 schreef moussy het volgende:
3 hechitngen 5 hechtpleister en als ik het zo hoor was ik blij dat ik niet thuis wasbloed, veel, tot op het bot en zo.
Ik ga mn auto ff leeghalen voor de 6 stoelen, 6! van de eethoek die we zo gaan halen, de gevingercapte man gaat de tafel en ook stoelen maar vervoeren
notenhoutentafel, 2,5m langquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Aaaaah! Jaiks![]()
Nee, dat zie ik ook liever niet.
En whoei voor de eethoek. Ik ga ff buiten kijken of ik het onweer al zie aankomen, het voelt wel wat gek namelijk...
Oh! klinkt goed!quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jullie missen qwerty niet meer
missen er nog meer?
Ik weet nog niet welke ze willen, 2 van de 3 zijn bij vriendjes spelen. In ieder geval wil eentje heel graag die roze. Wat lief trouwens dat jullie die willen afstaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij hebben maar drie van die bonkies maar inmiddels wel heel veel skinny's. Zal ik voor jouw kinders dan skinny's meenemen de volgende keer? Welke kleuren willen ze?
Mehehehehe, ik ga gewoon bij de Hema shoppen morgen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:32 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet welke ze willen, 2 van de 3 zijn bij vriendjes spelen. In ieder geval wil eentje heel graag die roze. Wat lief trouwens dat jullie die willen afstaan.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mehehehehe, ik ga gewoon bij de Hema shoppen morgen.Ik had recent een financiele meevaller.
![]()
Daarom kan ik gewoon kiezen.
Ja!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Ik zat ook al te fantaseren wat een achterlijke hoeveelheid bloemuitstekers jij kunt gaan aanschaffen!
TD: IIquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:29 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
We missen nog veel hoor, Katy, 360, T.D., Qwerty en Riff. En Tuff is kwijt.
Die zal wel duurder zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef phluphy het volgende:
Oh en Oxy, leuk dat je de iPhone wil aanschaffen. Daar ga je zeker geen spijt van krijgen!
Weet je dat er zeer binnenkort een nieuw model uitkomt? Dus ik zou nog even wachten met het afsluiten van het abonnement, dan krijg je namelijk meteen de nieuwe.
Ik meende laatst ergens te lezen dat het niet duurder wordt. En volgens mij zijn ze in de USA zelfs goedkoper dan de vorige. Het lijkt me i.i.g. de moeite om het uit te zoeken, want het nieuwe model heeft aardig wat extra's.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die zal wel duurder zijn.
Als het haar puur om die applicatie gaat, volstaat een 3g ook natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |