1 pizza quattro fromaggi alstublieftquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef clockcable het volgende:
Ik ben vanaf heden een pizzakoerier bij NY pizza
Formaggiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:51 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
1 pizza quattro fromaggi alstublieft
De supermarktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:51 schreef neen het volgende:
Waar bestellen jullie altijd pizza in Arnhem?oftewel, welke is de lekkerste voor de laagste prijs
Niet doen, dan is clockcable morgen zijn nieuwe baantje al weer kwijt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:31 schreef Sally het volgende:
[..]
De supermarktEr gaat niets boven Dr. Oetker's Ristorante
Ben je voor 1,93 klaarEven tien minuten in de oven en goedkoop smullen maar
Oeh, kloptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:41 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Niet doen, dan is clockcable morgen zijn nieuwe baantje al weer kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Eensquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:31 schreef Sally het volgende:
[..]
De supermarktEr gaat niets boven Dr. Oetker's Ristorante
Ben je voor 1,93 klaarEven tien minuten in de oven en goedkoop smullen maar
Heb je niet zoeen kalender waar dat op staat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:02 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand op welke dagen het oud papier word opgehaald in de wijk Malburgen?
Van Deventer naar Den-Bosch? Je kan wel aankomen met de trein vanuit Deventer, dan pak je de bus naar Arnhem-Zuid en dan heb je weer de trein naar Nijmegen/Den-Boschquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:31 schreef _Loki het volgende:
Maar dat snap ik dus niet, want ik moet, om naar Nijmegen te komen, via Utrecht met de intercity via Arnhem. Terwijl dat afgesloten zou zijn.
Dat komt vast wel binnenkort, het is nog meer dan een maand. Waar maken we ons druk om?!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:22 schreef _Loki het volgende:
maar ik zou niet over hoeven stappen en de NS-bussen staan altijd vermeld als je die moet hebben.
Reizen kan je altijd, maar wel met vertraging.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:26 schreef _Loki het volgende:
Om of ik nog wel zelfstandig naar m'n ouders kan in de vakantie
JULI, hehquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Haaii, terug uit London![]()
ENG - USA gezien daarzo, was erg leuk. Alleen jammer dat het gelijk was, maar ENG was dan ook wel erg slecht. NL - DM dan weer volledig gemist, maar goed![]()
Kom ik hier in het Arnhem topic kijken, wordt ik meteen geconfronteerd met het feit dat Arnhem - Ede er een maand uit ligtDe 25ste al... Satan...
![]()
Maar gelukkig, er is ook goed nieuws! Gefeliciteerd Loki!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |