Jep.quote:
Ik herken het nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:07 schreef Meddo het volgende:
Hallo Arnhemmers![]()
Ligt dit gebouw/kunstwerk toevallig in jullie prachtige stad![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat is voor het politiebureau in de Beekstraat.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:07 schreef Meddo het volgende:
Hallo Arnhemmers![]()
Ligt dit gebouw/kunstwerk toevallig in jullie prachtige stad![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, dat is voor het politiebureau in de Beekstraat.
Google Maps
ehhhhh ok?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:49 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik heb serieus naar dat soort "openbare" gebouwen gezocht. Die poppetjes beelden namelijk wel iets van een samenleving uit
![]()
Bedankt
Dat is wel een tof idee!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:20 schreef remlof het volgende:
Nog meer mensen die zo Engeland - USA gaan kijken in de ierse pub?
Yepquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is wel een tof idee!
Die op de Korenmarkt?
Ben benieuwd of die busbaan gaat werken. Terug van zuid naar noord staat de bus alsnog in de file dan toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Gisteren had ik het niet door en ging ik dus via de verkeerde kant terug. Aan de andere kant reden ook weer fietsers, dus vanavond weer langs de goede kant terug.
Overigens gaat ie van het weekend dicht voor auto's he, de JF brug:
[..]
Wat was Engeland slecht zeg, ik moet nog zien dat ze door de groepsfase heenkomen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:20 schreef remlof het volgende:
Nog meer mensen die zo Engeland - USA gaan kijken in de ierse pub?
Meer dan wat?quote:Op zondag 13 juni 2010 08:06 schreef Beetlebum het volgende:
is er eigenlijk al meer bekend over het station?
(sorry)
Ik zie ze een poule met verder Slovenië en Algerije toch wel overleefd worden door Engeland.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat was Engeland slecht zeg, ik moet nog zien dat ze door de groepsfase heenkomen.
Er zou toch een noodstation komen bij het Kema terrein?quote:Op zondag 13 juni 2010 10:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat was Engeland slecht zeg, ik moet nog zien dat ze door de groepsfase heenkomen.
[..]
Meer dan wat?
Situatie nu: veel te hoge trappen, veel te grote afstand naar het busstation, het gaat nog lang duren, het gaat veel meer kosten dan gepland en over een week of wat gaan de sporen richting Utrecht en Nijmegen dicht en mogen we gezellig een week of vier met de bus naar Ede/Wageningen en Elst.![]()
Ik zie ze met dit spel nog wel drie keer gelijkspelen.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:23 schreef neen het volgende:
Ik zie ze een poule met verder Slovenië en Algerije toch wel overleefd worden door Engeland.
Gaat niet door.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:27 schreef voodoolady het volgende:
Er zou toch een noodstation komen bij het Kema terrein?
Met 3 punten kunnen ze ook nog door hequote:Op zondag 13 juni 2010 10:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik zie ze met dit spel nog wel drie keer gelijkspelen.![]()
[..]
Gaat niet door.
Volgens mij omdat de eigenaar van de grond een te hoge prijs vroeg.
Zie hier: klik
True, true, het gaat ze vast ook wel lukken.quote:
www.arnhemcentraal.nuquote:Op zondag 13 juni 2010 08:06 schreef Beetlebum het volgende:
is er eigenlijk al meer bekend over het station?
(sorry)
Nee, dat wordt Ede-Wageningen. Oosterbeek ging ook niet door omdat men het een te klein station vond voor zo'n stroom reizigers.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:27 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Er zou toch een noodstation komen bij het Kema terrein?
Nope. De computer was niet uitquote:Er was een stroomstoring vanmorgen, jullie ook last van?
Het voetbal van Engeland viel gisteren in ieder geval wel tegen ja, hoewel USA wel een aardige ploeg heeft verder met zo'n USA sport mentaliteitquote:Op zondag 13 juni 2010 11:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
True, true, het gaat ze vast ook wel lukken.
Maar dan komen ze Duitsland, Servië, Ghana of Australië tegen.
Argentinië was aanvallend en op het middenveld erg sterk, maar verdedigend meer zoals Oranje zeg maar.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef neen het volgende:
Argentinie niet gezien helaas.
Ben er ook bang voor.quote:Nederland zal wel mooi spelen in de poule om vervolgens te worden uitgeschakeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |