quote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe je eens melden in Arnhem #45 - Waar de stemming er goed inzit
8D, Arnhem... Maar in het echte leven ook bekend onder de naam Jeffrey, verscholen in de wijk Elderveld.quote:
Ah, Ernemzuid heeft er eentje bijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:43 schreef 8D het volgende:
[..]
8D, Arnhem... Maar in het echte leven ook bekend onder de naam Jeffrey, verscholen in de wijk Elderveld.
Mexico Stadquote:
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:02 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Mexico StadMaar ik mis Arnhem - en Vitesse
- nog dagelijks!
Ah, een mede-Eldervelder.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:43 schreef 8D het volgende:
[..]
8D, Arnhem... Maar in het echte leven ook bekend onder de naam Jeffrey, verscholen in de wijk Elderveld.
We moeten m uitnodigen in onze praatgroep!quote:
Ja, hier zijn latina's, dus daaromquote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Oeh lekker
De Rijn, de fles, de hoeren en Vites
En ik maar denken dat ze dat alleen in deze wijk deden, hier word nog regelmatig vuurwerk afgestokenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We moeten m uitnodigen in onze praatgroep!
Overigens werden wij vannacht verrast met siervuurwerkOp het pleintje hierzo, midden voor ons slaapkamerraam.
Ik wil wel ruilen hoor? Mag jij hier wonen en ik daarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:12 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja, hier zijn latina's, dus daarom
Vites raak je alleen nooit kwijt en dat wil ik ook helemaal niet!!
Ja, godverdomme, ik zat echt rechtop in m'n bed. Nu horen we wel eens een knalletje, een verdwaald rotje of zo, maar dit was echt idioot. Zo'n sierpot (heet dat zo), waar achter elkaar van die dingen uitkomen. En echt hoog en hard ook. WTF!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze dat alleen in deze wijk deden, hier word nog regelmatig vuurwerk afgestokenmaar begrijp dat je er van moet schrikken.
Zijn bij jullie de straten ook zo mooi oranje?
Ja je kunt lullen wat je wilt over die tokkies, ze hebben er wel werk van gemaakt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, ik zat echt rechtop in m'n bed. Nu horen we wel eens een knalletje, een verdwaald rotje of zo, maar dit was echt idioot. Zo'n sierpot (heet dat zo), waar achter elkaar van die dingen uitkomen. En echt hoog en hard ook. WTF!
Dat oranje valt hier wel mee eigenlijk, ik had het 'erger' verwacht. Hier maar drie huisjes, maar that's it voor onze straat. Maar bij jou is het echt mooiIk heb het al gezien toen ik erlangs fietste
Precies, het is echt wel goed gedaan daarzo. Daar vallen die paar vlaggetjes hierbij in het niet (en die hangen niet eens aan ons huisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja je kunt lullen wat je wilt over die tokkies, ze hebben er wel werk van gemaakt.Kan alleen geen foto vanuit het raam maken want er staat net een huis voor want het ziet er echt leuk uit.
Wordt die in jouw wijk niet bezorgd?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben een dagje vrijEn toen dacht ik vanmorgen, laat ik eens naar Loket Zuid fietsen, een afvalpas ophalen. Kan ik eigenlijk de berging eens uitbaggeren
Die hoort bij het huis, dus had erin moeten liggen toen we erin kwamen. Maar goed, die was er niet, en daar kwamen we pas later later natuurlijk, en toen gaf de vorige bewoner natuurlijk geen thuis.quote:
Nee hoor, ik hou het lekker bij de Mexicaanse tokkiesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen hoor? Mag jij hier wonen en ik daar
Ja op Presikhaaf toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:50 schreef clockcable het volgende:
Vandaag erachter gekomen dat iemand bij mij in de klas vlak bij Joran v/d Sloot woonde, en wel eens op straat met hem gevoetbalt heeftIk was helemaal vergeten dat die gozer een huis in Arnhem had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |