quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Groningen daarentegen
Gelukkig heb ik nu twee frikandellen om het goed te maken. Waarom wil jouw avatar niet ladenquote:
The Movequote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:11 schreef remlof het volgende:
TS gaat naar de Korenmarkt
The Move en 't Moortgat niet gecheckt zeker?
True, ze hebben alleen gore goedkope shotjes daar. Baggertent verder.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:12 schreef Elvislives het volgende:
Als je naar Aspen gaat heb je sowieso geen smaak
Hoezo begon je dan over The Move en 't Moortgat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:16 schreef remlof het volgende:
[..]
True, ze hebben alleen gore goedkope shotjes daar. Baggertent verder.
Enige plekken op de Korenmarkt waar ik nog wel eens kom zijn Dollars en The Cavern.
Omdat dat beter is dan alles op de Korenmarkt. Daar komen vooral boeren van buiten de provinciehoofdstadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hoezo begon je dan over The Move en 't Moortgat?
Op zich is er niks mis met bijvoorbeeld the Manhattan, het is niet voor niks verkozen tot beste club van Nederland. Maar op donderdagavond is Arnhem gewoon niksquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat dat beter is dan alles op de Korenmarkt. Daar komen vooral boeren van buiten de provinciehoofdstad
Ik ga de meeste donderdagavonden uit in Arnhem, ok, vanavond toevallig niet omdat ik gister al naar De Kroeg ben geweest, maar ik heb me op donderdagavond nog nooit verveeld in Arnhemquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Op zich is er niks mis met bijvoorbeeld the Manhattan, het is niet voor niks verkozen tot beste club van Nederland. Maar op donderdagavond is Arnhem gewoon niks.
Tevens kom ik zelf uit Westervoort, dus zou je me als boer van buiten de provinciehoofdstad kunnen beschouwen.
Misschien komt dat wel omdat de gemiddelde leeftijd op donderdagavond iets te hoog is voor mijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga de meeste donderdagavonden uit in Arnhem, ok, vanavond toevallig niet omdat ik gister al naar De Kroeg ben geweest, maar ik heb me op donderdagavond nog nooit verveeld in Arnhem
Ow je hebt net schaamhaar? Ben je niet in Juicy Lucy geweest dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Misschien komt dat wel omdat de gemiddelde leeftijd op donderdagavond iets te hoog is voor mij.
Je bedoelt dat jij te jong bent, broekiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:28 schreef CaptainCookie het volgende:
Misschien komt dat wel omdat de gemiddelde leeftijd op donderdagavond iets te hoog is voor mij.
Ik word zondag 19quote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow je hebt net schaamhaar? Ben je niet in Juicy Lucy geweest dan?
Erg he, van die fossielen van boven de 25quote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik word zondag 19. Maar wat een oude mensen liepen er vanavond rond zeg
.
Daar zat jij ook niet op te wachten toen je mijn leeftijd wasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Erg he, van die fossielen van boven de 25
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |