Ja dat moest ik je nog vragen, pm je adres eens, of sms.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
Ow, wie weet waar mijn huis woont is bij deze vrijdagavond uitgenodigd om mijn veertigste verjaardag te komen vieren
Jij dus ook Vork
Check pmquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja dat moest ik je nog vragen, pm je adres eens, of sms.
Hij heeft niet voor niets zoveel stemmen gekregen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:58 schreef leonie-89 het volgende:
Kan het nog steeds niet geloven dat de PVV zo groot is geworden
Toch vraag ik me af of ie de kans heeft om in een coalitie te komen. PvdA heeft al laten vallen niet met hem te willen praten, en dan blijft eigenlijk alleen VVD over. Maar wanneer VVD een coalitie aangaat met PVV, wie kunnen ze er dan nog bijhalen om de meerderheid te halen? Weinig partijen staat te springen om te regeren in een coalitie VVD/PVVquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor niets zoveel stemmen gekregen.
Dat klopt ja, ik persoonlijk vind het niet erg dat Wilders en Rutte aan het woord komen, ik denk dat er dan veel dingen gaan veranderen in Nederland in een positieve zin, maar dat is altijd nog afwachten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of ie de kans heeft om in een coalitie te komen. PvdA heeft al laten vallen niet met hem te willen praten, en dan blijft eigenlijk alleen VVD over. Maar wanneer VVD een coalitie aangaat met PVV, wie kunnen ze er dan nog bijhalen om de meerderheid te halen? Weinig partijen staat te springen om te regeren in een coalitie VVD/PVV
Wauw, wat cool! Dat gaat lekker snel. Moeten we binnenkort de ArnhemMap aanpassen (maar dat vind jij niet zo heel erg geloof ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat klopt ja, ik persoonlijk vind het niet erg dat Wilders en Rutte aan het woord komen, ik denk dat er dan veel dingen gaan veranderen in Nederland in een positieve zin, maar dat is altijd nog afwachten.
Mijn vriend heeft gister trouwens contact gezocht over het appartement op de Groningensingel. En als het goed is kan alles geregeld worden op een punt na, maar daar word vandaag aan gewerkt hoop ik.
Dat vind ik inderdaad helemaal niet ergquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wauw, wat cool! Dat gaat lekker snel. Moeten we binnenkort de ArnhemMap aanpassen (maar dat vind jij niet zo heel erg geloof ik)
En inderdaad, ik vind het ook niet zo heel erg dat Rutte en Wilders een zegje mogen doen. Al moet ik toegeven dat ik liever Rutte heb, dan Wilders, maar goed. Ik ben benieuwd of ze hun woorden waar kunnen maken.
Sorry, maar zeg dan gewoon dat je geen zin had ipv zo'n kansarme smoes op te hangen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef Sally het volgende:
Ik ben niet wezen stemmen, lag of ziek op bed, of was bij de huisarts dan wel huisartsenpost...
Sorry lui, da's weer 1 stem minder geweest. Had wel willen gaan stemmen. Wist alleen nog niet wat gistermorgen.
True. Wat heb jij gestemd? VVD?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Sorry, maar zeg dan gewoon dat je geen zin had ipv zo'n kansarme smoes op te hangen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Sorry, maar zeg dan gewoon dat je geen zin had ipv zo'n kansarme smoes op te hangen.
Ik verzaak mijn plicht als burger nooit als het gaat om stemmen. Alleen nu kon het niet...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Om 5 uur al?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:37 schreef clockcable het volgende:
Ik zit zaterdag ochtend van 5 tot 8 in sonsbeek, iemand anders toevallig ook?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:42 schreef clockcable het volgende:
Ja, ik ga naar een feest, dat is om 4 uur afgelopen. En laat ik nou "bepaalde dingen" gebruiken waar je nogal lang wakker en fit van blijft. Dus ik ga met wat vrienden in sonsbeek zitten en dan wachten tot 8 uur, dan is de AH open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |