Ik als het goed is. Het zou niet zo mooi weer worden. Anders vast en zeker in een café waar je het een beetje kan zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
Wie zijn er zaterdag allemaal op de korenmarkt te vinden?
Ik 's avonds wel, denk ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
Wie zijn er zaterdag allemaal op de korenmarkt te vinden?
Ik vraag me af wat ze in die tijd met de kranten gaan doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:25 schreef leonie-89 het volgende:
Tsja, die paar weken moeten we ons maar even aanpassen.
Jullie snappen me niet denk ik. Ik bedoel niet om uit te gaan maar om voetbal te kijken.quote:
Ik moet werken zaterdag overdag, dus moet voetballen thuis kijkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jullie snappen me niet denk ik. Ik bedoel niet om uit te gaan maar om voetbal te kijken.![]()
Oh balen. Ik heb morgen om 12 uur klaar dus kan ook nog eens de wedstrijd van Duitsland kijken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet werken zaterdag overdag, dus moet voetballen thuis kijken
Dat is op zondagquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit zaterdag waarschijnlijk al bij m'n ouders voorvaderdag
![]()
Ik weet t, maar dan heb ik al iets...quote:
Gewoon gezellig voetbal kijken met je pa, vindt ie vast leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik weet t, maar dan heb ik al iets...
Slechte dochter als ik ben! Dan moet ik natuurlijk maar op een andere dag langskomen. Al is dat natuurlijk wel minder gezelligAldus mijn moeder...
Dat vwas toch helemaal niet op de korenmarkt dit jaar. Ik niet in elk geval. Ik zit nu in Bremen en daar ga ik vandaag Duitsland kijken, morgen Nederland en dan vertrek ik weer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:26 schreef tliciouz het volgende:
Jullie snappen me niet denk ik. Ik bedoel niet om uit te gaan maar om voetbal te kijken.![]()
Je bent al een tijdje de stad uit zeker, dat je dat grote scherm op de Korenmarkt hebt gemist?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:35 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat vwas toch helemaal niet op de korenmarkt dit jaar. Ik niet in elk geval. Ik zit nu in Bremen en daar ga ik vandaag Duitsland kijken, morgen Nederland en dan vertrek ik weer.
Ivm met de prijzenoorlog op Koninginnedag zouden er geen grote schermen komen op de Korenmarkt...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent al een tijdje de stad uit zeker, dat je dat grote scherm op de Korenmarkt hebt gemist?
Voor zo ver ik weet was het afgelopen maandag ook op de korenmarkt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:35 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat vwas toch helemaal niet op de korenmarkt dit jaar. Ik niet in elk geval. Ik zit nu in Bremen en daar ga ik vandaag Duitsland kijken, morgen Nederland en dan vertrek ik weer.
Met dat shirt zou ik maar niet de straat opgaanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet was het afgelopen maandag ook op de korenmarkt?
Ik zit nu met mijn Duits shirt aan, spannend!
Mijn pa droeg dat shirt ook toen Duitsland tegen Spanje moest toen we op vakantie waren, niemand die er moeilijk over doet. Al ben ik daar hier wel bang voorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Met dat shirt zou ik maar niet de straat opgaan
M'n pa wel, dat is het punt niet. Maar dat dwingende gedrag van m'n ma de hele tijd... Als ik een weekend later langskom is het toch ook goed zeker? *mopper*quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon gezellig voetbal kijken met je pa, vindt ie vast leuk![]()
Ik heb jou geziehiennnnnn!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn pa droeg dat shirt ook toen Duitsland tegen Spanje moest toen we op vakantie waren, niemand die er moeilijk over doet. Al ben ik daar hier wel bang voor
Mij? Dan moet je mij in malburgen gezien hebben want ik ben verder nergens geweest?quote:
Een week, ik heb precies al het voetbal in Nederland gemist. Nouja op een wedstrijd van Duitsland na dan. de wedstrijden van Nederland heb ik in een dorpsbakkerij net over de grens gezien en vanmiddag bij een "Italiaanse" ijssalon in Bremen, waar overigens meer Italianen waren dan Duitsers of Nederlanders.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:48 schreef remlof het volgende:
Je bent al een tijdje de stad uit zeker, dat je dat grote scherm op de Korenmarkt hebt gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |