http://twitter.com/Rapid_Razor_Bobquote:Rapid_Razor_Bob
Donderdag meer dan 20 nieuwe namen! Maar dat duurt nog zo langStiekem eentje droppen dan maar? Dat zijn van die vragen... #LL10
Wie kijkt er nou in het line-up topicquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:53 schreef PastoorPeter het volgende:
Ik was lekker 2 minuten eerder in het line-up topic.
Ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:54 schreef conobram het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou in het line-up topic
Zij zullen allen Lowlands bezoeken!quote:Hans
Jan
Piet
Henk
Trudie
Ans
Bep
Chantal
Godfried
Karel
Geert
Bart
Ingrid
Annie
Gerda
Marie-Louise
Harry
Pieternel
Bennie
Klazien
Ja, want vind ik Die Antwoord echt triest ten top.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:01 schreef TWP het volgende:
[..]
Donderdag op herkansing met 20 'nieuwe' namen!
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja, want vind ik Die Antwoord echt triest ten top.
19...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:01 schreef TWP het volgende:
[..]
Donderdag op herkansing met 20 'nieuwe' namen!
Alle 3 welkom!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:45 schreef Haunter het volgende:
Ik gok sowieso op Local Natives + Interpol! Eventueel Phoenix ook nog wel.
75%. Gokje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:31 schreef vaasinbloem het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er van die gelekte lijst komen
Ben ik ook bang voorquote:
Geen idee, ik weet ook niet hoe de 3FM programma's vallen, soms wordt het daar in bekend gemaakt dacht ik? Morgen ook?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voorEn weet iemand toevallig hoelaat we het morgen ongeveer kunnen gaan verwachten?
Denk wel dat het weer via 3FM gaat ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet ook niet hoe de 3FM programma's vallen, soms wordt het daar in bekend gemaakt dacht ik? Morgen ook?
''ik hou van bijna alles''quote:
Alles is nu bijna vertegenwoordigd op metal na.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:32 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
''ik hou van bijna alles''
nou enige wat iedereen op fok hoort is CANCER BATS, METAL, CANCER BATS,METAL,metal metal METALL
over een brede smaak gesproken..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |