Troll.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:39 schreef Klonk het volgende:
Zo snel mogelijk dit soort taferelen, kan het gewone leven weer doorgaan
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:39 schreef Klonk het volgende:
Zo snel mogelijk dit soort taferelen, kan het gewone leven weer doorgaan
quote:
Danny heeft een deleteknopjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:03 schreef GroteUser het volgende:
Dit topic moet geen slotje krijgen, maar moet een heel bunker omheen gebouwd worden!!!!
Jomanda heeft die gaven bij mij ingestraaldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
nouw bedankt en ik vraag mijn af hoe jij dat al weet nou gr hsg bamber
Ik hoop juist dat Nederland de finale hard en dan keihard onderuit gaat. Sadistisch héquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:16 schreef heloef het volgende:
Dit slaat echt nergens op als NL wereldkampioen wordt fail je wel hard. Hopen dat het een keertje goed gaat.
Dat weet ik ook nog wel ja!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
4 jaar geleden heb ik me rotgelachen om al die gasten die als een speer de kroeg verlieten en vervolgens op het terras gingen zitten janken
quote:
Ik heb voorspellende gaven. Ik voorspel eveneens dat hier een slotje op gaatquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat Nederland de finale hard en dan keihard onderuit gaat. Sadistisch hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |