Ik zou mezelf vooral dit voorhouden. Hij speelt met je voeten. En jij speelt heel dom mee.quote:Nochtans hij zegt me constant dat ik zijn type niet ben, dat hij niet van mij houdt, dat hij niet verliefd is op mij, dat hij wil dat ik iemand anders vind, dat ik afstand van hem neem ...
ja, dat dus, daarnaast als je boos genoeg bent even berichtje naar zn vrouw dat hij wil dat jij hem naar jou laat hunkeren.quote:
Een man is toch niet zo moeilijk te laten hunkeren naar een vrouw, lijkt mij? Doe een paar leuke spannende/ondeugende/sexy voorstellen oidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Vrouwiemillie het volgende:
hij wilt dat ik hem doe hunkeren naar mij !!
Hier ben ik het eigenlijk wel een beetje mee eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voorts beschouwt hij je als neukertje voor erbij. Het was niks meer, .....
dat dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:52 schreef Techno het volgende:
Vergeet die gast en ga verder met je leven.
Huh..? Is dit het niet het forum van de Libille?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:04 schreef L3IPO het volgende:
Wat doen al die libelle faal wijven hier toch op FOK! de laatste tijd?
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Nu ja, kort gezegd ik ben 2 jaar geleden met een getrouwde man begonnen die op dat moment zogezegd vrij was,
Haal dat misschien maar weg ...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:17 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Wel, het klinkt misschien onnozel maar toch denk ik dat hij echt van mij houdt ... hij wilt alleen verliefd worden op mij om misschien zo de kracht te krijgen uiteindelijk de stap naar mij toe te zetten.
Ja, maar eigenlijk zeg je dus dat je weer als een teefje op je rug klaarligt zodra hij (weer) met valse beloftes aankomt. Face it, hij blijft gewoon bij zijn vrouw en wil jou erbij neuken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:17 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Wel, het klinkt misschien onnozel maar toch denk ik dat hij echt van mij houdt ... hij wilt alleen verliefd worden op mij om misschien zo de kracht te krijgen uiteindelijk de stap naar mij toe te zetten.
Nu ja, ten eerste ben ik daar niet goed in want ik speel niet met gevoelens ... als ik van iemand hou word ik rustig en speel ik zeker niet constant met de gevoelens van die persoon ... doch hij wilt verliefd worden op mij ... hij heeft mij gesmeekt om hem doen te hunkeren naar mij !!
Tja, dan zit er niets anders op dan afstand nemen zeker op dit moment en hem bang maken dat ik weldra iemand anders heb ... is het niet ?
De zin begint in de goede richting... daarna gaat het weer mis...quote:Tja, dan zit er niets anders op dan afstand nemen zeker op dit moment en hem bang maken dat ik weldra iemand anders heb ... is het niet ?
Bakens of lakens?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:12 schreef Dondermeester het volgende:
Je wordt genaaid zonder dat je er plezier aan beleeft. Tijd om te bezinnen en de bakens te verzetten.
Dat doe je door in een regenjas zonder iets eronder naar zijn huis te gaan. Het liefst als zijn vrouw ook thuis is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:22 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Neen, toch niet, daarom zie ik hem ook zo graag omdat hij inderdaad blijkbaar niet met 2 vrouwen tegelijkertijd kan gaan ... hij kan dat niet zegt hij ... hij wilt dat ik hem doe hunkeren naar mij ! Maar waarom ? En hoe doe ik dat ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |