Ik zou mezelf vooral dit voorhouden. Hij speelt met je voeten. En jij speelt heel dom mee.quote:Nochtans hij zegt me constant dat ik zijn type niet ben, dat hij niet van mij houdt, dat hij niet verliefd is op mij, dat hij wil dat ik iemand anders vind, dat ik afstand van hem neem ...
ja, dat dus, daarnaast als je boos genoeg bent even berichtje naar zn vrouw dat hij wil dat jij hem naar jou laat hunkeren.quote:
Een man is toch niet zo moeilijk te laten hunkeren naar een vrouw, lijkt mij? Doe een paar leuke spannende/ondeugende/sexy voorstellen oidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Vrouwiemillie het volgende:
hij wilt dat ik hem doe hunkeren naar mij !!
Hier ben ik het eigenlijk wel een beetje mee eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voorts beschouwt hij je als neukertje voor erbij. Het was niks meer, .....
dat dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:52 schreef Techno het volgende:
Vergeet die gast en ga verder met je leven.
Huh..? Is dit het niet het forum van de Libille?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:04 schreef L3IPO het volgende:
Wat doen al die libelle faal wijven hier toch op FOK! de laatste tijd?
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Nu ja, kort gezegd ik ben 2 jaar geleden met een getrouwde man begonnen die op dat moment zogezegd vrij was,
Haal dat misschien maar weg ...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:17 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Wel, het klinkt misschien onnozel maar toch denk ik dat hij echt van mij houdt ... hij wilt alleen verliefd worden op mij om misschien zo de kracht te krijgen uiteindelijk de stap naar mij toe te zetten.
Ja, maar eigenlijk zeg je dus dat je weer als een teefje op je rug klaarligt zodra hij (weer) met valse beloftes aankomt. Face it, hij blijft gewoon bij zijn vrouw en wil jou erbij neuken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:17 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Wel, het klinkt misschien onnozel maar toch denk ik dat hij echt van mij houdt ... hij wilt alleen verliefd worden op mij om misschien zo de kracht te krijgen uiteindelijk de stap naar mij toe te zetten.
Nu ja, ten eerste ben ik daar niet goed in want ik speel niet met gevoelens ... als ik van iemand hou word ik rustig en speel ik zeker niet constant met de gevoelens van die persoon ... doch hij wilt verliefd worden op mij ... hij heeft mij gesmeekt om hem doen te hunkeren naar mij !!
Tja, dan zit er niets anders op dan afstand nemen zeker op dit moment en hem bang maken dat ik weldra iemand anders heb ... is het niet ?
De zin begint in de goede richting... daarna gaat het weer mis...quote:Tja, dan zit er niets anders op dan afstand nemen zeker op dit moment en hem bang maken dat ik weldra iemand anders heb ... is het niet ?
Bakens of lakens?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:12 schreef Dondermeester het volgende:
Je wordt genaaid zonder dat je er plezier aan beleeft. Tijd om te bezinnen en de bakens te verzetten.
Dat doe je door in een regenjas zonder iets eronder naar zijn huis te gaan. Het liefst als zijn vrouw ook thuis is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:22 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Neen, toch niet, daarom zie ik hem ook zo graag omdat hij inderdaad blijkbaar niet met 2 vrouwen tegelijkertijd kan gaan ... hij kan dat niet zegt hij ... hij wilt dat ik hem doe hunkeren naar mij ! Maar waarom ? En hoe doe ik dat ?
Hij legt de druk bij jou, zodat jij de keuze voor hem maakt (omdat dat verliefd maken uiteraard niet gaat lukken) en hij zelf niet hoeft te kiezen. Het is een weekdier ohne ruggengraat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:22 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Neen, toch niet, daarom zie ik hem ook zo graag omdat hij inderdaad blijkbaar niet met 2 vrouwen tegelijkertijd kan gaan ... hij kan dat niet zegt hij ... hij wilt dat ik hem doe hunkeren naar mij ! Maar waarom ? En hoe doe ik dat ?
Ok ok, wacht even. Hoe gaat dit dan? Is hier sprake van seks? Als in, jullie hebben seks en daarna wil hij weer terug naar huis naar zijn vrouw terwijl jij wil dat hij bij jou blijft slapen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Vrouwiemillie het volgende:
deze morgend dacht ik definitief te breken met hem omdat het mij kapot maakt doch geen van ons beide kan breken, maar mekaar zien gaat ook niet meer want ik wil dat hij dan terug blijft slapen en hij wilt niet met 2 vrouwen, hij kan dat niet zegt hij
oh wat schattig en dom , hoe oud ben je??quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:22 schreef Vrouwiemillie het volgende:
In dat geval: zorg dat je zwanger van hem raakt. Success guaranteed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:27 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Neen, onze relatie (lees band) is wel serieus dus ik ga niet de geile toer op ... wat bij hem wel werkt is hem jaloers maken maar ja, dat ligt niet in mijn aard !!
Dus gewoon hem vergeten en iemand anders zoeken en dan wordt hij weer verliefd op jouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:27 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Neen, onze relatie (lees band) is wel serieus dus ik ga niet de geile toer op ... wat bij hem wel werkt is hem jaloers maken maar ja, dat ligt niet in mijn aard !!
Ja inderdaad...HIJ is de hopeloze..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:44 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Hij is 43, ik 45 en hij was jaren militair ... vandaar vrouwiemillie ! :-)
Allemaal dank voor jullie reactie ... ik zal hem ne keer gaan zot maken zie ... als ge hier binnenkort nen hopelozen tegenkomt ... 't is hij he ! haha ;-)
Ja het is duidelijk wie hier de baas is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
Ja, jij hebt de touwtjes stevig in handen !!
haha ;-)
Ja jij wel..... je bent een voorbeeld voor alle Breezahs!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:53 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Zeker weten SuperHeld !
Ben d'eerste om mij zwak op te stellen en om iemand lief te hebben als ik het echt voel maar wee u als ge mij tegen hebt he !!!! Ik laat niet over mij heen walsen !!! Ge hebt mij beter mee dan tegen !!
Hij wilt hunkeren naar mij ??????????????? MAN MAN MAN !!! Er staat hem nog iets te wachten !!! haha :-D
Jij tijger! die man baalt als een stekker dat ie zo'n volhardende intellectuele maar vooral intressante vrouw laat gaan! je bent een beest,,,,GRRRRR!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:56 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Om te beginnen ga ik hem nu effe negeren !! :-) Houdt ie van !! ;-)
haha neen hoor ... vind ie VREEEEEEEEEESELIJK !!
Wel, hij zal het toch krijgen !! :-)
You go girl!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:00 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Wel, dat zullen we dan wel zien ... Ik ga mij hier niet laten kapot maken he door ne vent die mijne kop hier komen zot maken heeft en nadien zogezegd de gelukkige vent thuis gaat spelen op mijn energie zeker !?
Ela ela ! Niet met mij zulle !! Ik ga zijn huwelijk niet in stand houden he want zo is het nu wel !!! Ofwel kiest 'm voor mij ofwel daaaaaaaaaaaaaaag !! En nen anderen !! :-)
Wilt hij niet he ? 'k Weet het wel !!! Maar niet met mij he !! :-)
En de bouquetreeks laten liggen. Je Pammetjes op tijd innemen en dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef Northside het volgende:
Misschien moet je de drank eens laten staan...
Nou dat geloof ik graag als ik al je verhalen lees...poeh poeh, Mill 4 the kill!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef Vrouwiemillie het volgende:
SuperHeld,
Ben inderdaad een tijger ... zowel in bed als er buiten ... althans als ge mij niet respecteert !!
Is dat hij wilt ? Wel, OK !! :-)
Hij speelde gewoon je hoer.quote:Heb hem geld gegeven, een nieuwe MAC, ...
* Techno pinkt traantje weg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Hehe aan alle getrouwde vrouwen hier aanwezig, ben een hele lieve zelfstandige vrijgezelin van 45 die financieel onafhankelijk is en haar eigen bedrijf heeft. Uwe vent komt mijne kop hier zot maken. Nadien chanteren jullie hem met jullie kinderen ... versta ik allemaal maar aub dan NIET PARASITEREN OP MIJN ENERGIE HE !!! Want zo is het nu wel !!!
Heb hem geld gegeven, een nieuwe MAC, ... ik steun hem met warmte, liefde, genegenheid, zijn financiële problemen waarover hij met zijn vrouw nooit spreekt (is te moeilijk voor haar) ... tja, dan wel begrijpen dat ik met uw man een band opbouw die prachtig is, die niet om sex draait, die gebaseerd is op liefde en respect (ook naar u toe) ... doch ik laat uwe vent niet met mijnen energie uw huwelijk in stand houden he !!! Want zo is het nu wel !! Dat is al te gemakkelijk ! Kinderen maken met ne vent en er nadien van uitgaan dat hij niet meer wegkan en hem maar wijzen op het feit dat hij een goede vader moet zijn ! Wel, dat is hij ... en ik zal hem daarin steunen ! Hij wilt verliefd worden op mij en de kracht krijgen om bij u weg te gaan ... wel, ik zal er zijn voor hem !!
Ikke !
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Hehe aan alle getrouwde vrouwen hier aanwezig, ben een hele lieve zelfstandige vrijgezelin van 45 die financieel onafhankelijk is en haar eigen bedrijf heeft. Uwe vent komt mijne kop hier zot maken. Nadien chanteren jullie hem met jullie kinderen ... versta ik allemaal maar aub dan NIET PARASITEREN OP MIJN ENERGIE HE !!! Want zo is het nu wel !!!
Heb hem geld gegeven, een nieuwe MAC, ... ik steun hem met warmte, liefde, genegenheid, zijn financiële problemen waarover hij met zijn vrouw nooit spreekt (is te moeilijk voor haar) ... tja, dan wel begrijpen dat ik met uw man een band opbouw die prachtig is, die niet om sex draait, die gebaseerd is op liefde en respect (ook naar u toe) ... doch ik laat uwe vent niet met mijnen energie uw huwelijk in stand houden he !!! Want zo is het nu wel !! Dat is al te gemakkelijk ! Kinderen maken met ne vent en er nadien van uitgaan dat hij niet meer wegkan en hem maar wijzen op het feit dat hij een goede vader moet zijn ! Wel, dat is hij ... en ik zal hem daarin steunen ! Hij wilt verliefd worden op mij en de kracht krijgen om bij u weg te gaan ... wel, ik zal er zijn voor hem !!
Ikke !
Millie ik voel je helemaal!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef Vrouwiemillie het volgende:
You have been used.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Heb hem geld gegeven, een nieuwe MAC
Het is wel duidelijk dat Millie zich niet in de zeik laat nemen.. door niemand niet! Of wel Milliebillie?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Ikke !
Een nieuwe MAC!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Wel, de andere milliefucker !!
Ik laat mij neuken maar ik kan zelf ook wel neuken he !! Ik laat mij niet doen he !!
Hij heeft mij nodig ? Hij kan op mij rekenen maar lief gezegd ... voor wat, hoort wat !! :-)
Yo Mill , take a chillpill!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Wel, de andere milliefucker !!
Ik laat mij neuken maar ik kan zelf ook wel neuken he !! Ik laat mij niet doen he !!
Hij heeft mij nodig ? Hij kan op mij rekenen maar lief gezegd ... voor wat, hoort wat !! :-)
Dit kan gewoon niet echt zijn!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Ikke !
je zegt het al zelf. al het andere wat hij zegt is onzin!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Vrouwiemillie het volgende:
en hij wilt niet met 2 vrouwen, hij kan dat niet zegt hij (...)
Nochtans hij zegt me constant dat ik zijn type niet ben, dat hij niet van mij houdt, dat hij niet verliefd is op mij, dat hij wil dat ik iemand anders vind, dat ik afstand van hem neem ...
Hahah oke Millie, ik ben volledig afgehaakt! ihaha je hebt t echt niet door als je in de zeik genomen wordt he? haha meerdere getrouwde mannen... ik denk allemaal omdat je zo lekker spontaan bent ... volhouden! kop in het zand en gaan ..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:29 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Ha Poussycat !
Neen, tuurlijk niet ! Maar heb al enkele relaties achter de rug met een getrouwde vent dus ik weet er wel al wat van ...
Nog erger, je bent een vrouw die dus stelselmatig dat soort mannen date.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:37 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Ja, ik ben blijkbaar een Femme Fatale ! ... is dat een ex van mij zei en hij refereerde ook al naar Fatal Attraction en deze vriend ook !
Ben een heel lieve correcte sterke vrouw met een heel apart sexy voorkomen waar veel mannen voor vallen doch de meesten hebben schrik van mij behalve die paar ... en dan heb je een film zoals Fatal Attraction ! :-)
Nu ja, ik ben wel sterk dus ik ken mijn grenzen wel ... ga nooit hun vrouw contacteren ... alleen moeten ze de stap zetten om thuis weg te gaan en 2 hebben er dat al gedaan doch ik wou 2 keer niet ... doch deze keer zit het zeer goed vind ik omdat we ook geen relatie hebben !
En hij beslist ... ik zie wel of hij mij terug belt en of hij al hunkert ! :-)
Een sterke vrouw laat zich niet met dat soort mannen in to begin with.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:42 schreef Vrouwiemillie het volgende:
He Kluts,
Dat kan, dat weet ik nog niet ... dat zullen we dan wel zien ! Alleszins hij heeft zijn kans gehad en als hij mij nog wilt ... dan hoor ik het wel !
Weet je, ik ga altijd eerst tot 't einde alvorens ik iets opgeef ... en het einde is voor mij nu aangebroken ... ik beklaag me echt niet dat ik hem zoveel tijd gegeven heb omdat hij 't echt waar is ... en nu hoor ik wel wat hij wilt he ! :-)
Dat dus, dat is verre van 'sterk'quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nog erger, je bent een vrouw die dus stelselmatig dat soort mannen date.
Jij bent niet sterk, je bent gewoon een labiele aandachtshoer.
en als hij straks wel zijn vrouw voor je zou verlaten dan dump je hem genadeloos en is de lol er voor jou er vanaf!?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:37 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Ja, ik ben blijkbaar een Femme Fatale ! ... is dat een ex van mij zei en hij refereerde ook al naar Fatal Attraction en deze vriend ook !
Ben een heel lieve correcte sterke vrouw met een heel apart sexy voorkomen waar veel mannen voor vallen doch de meesten hebben schrik van mij behalve die paar ... en dan heb je een film zoals Fatal Attraction ! :-)
Nu ja, ik ben wel sterk dus ik ken mijn grenzen wel ... ga nooit hun vrouw contacteren ... alleen moeten ze de stap zetten om thuis weg te gaan en 2 hebben er dat al gedaan doch ik wou 2 keer niet ... doch deze keer zit het zeer goed vind ik omdat we ook geen relatie hebben !
Met pittig kapsel?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef Copycat het volgende:
Ben jij eigenlijk ook een heel gek mens, Vrouwie?
Op je spelling zullen ze inderdaad niet zijn gevallen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:37 schreef Vrouwiemillie het volgende:
En buitenvrouw.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef Kreator het volgende:
Belgen zijn extra tof als ze dyslectisch zijn. Of dom. Of beide..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:42 schreef Vrouwiemillie het volgende:
He Kluts,
Dat kan, dat weet ik nog niet ... dat zullen we dan wel zien ! Alleszins hij heeft zijn kans gehad en als hij mij nog wilt ... dan hoor ik het wel !
Weet je, ik ga altijd eerst tot 't einde alvorens ik iets opgeef ... en het einde is voor mij nu aangebroken ... ik beklaag me echt niet dat ik hem zoveel tijd gegeven heb omdat hij 't echt waar is ... en nu hoor ik wel wat hij wilt he ! :-)
nu ben ik er wel zeker van dat je een kloon bent, een echte zelfverzekerde geweldige vrouw laat dit op veel subtielere manieren merken dan het hard te roepen en als sig. neer te zettenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Kluts,
Ge hebt gelijk dat ik graag aandacht heb en ook graag een hoer ben ... doch het moet wel gebaseerd zijn op echte diepe hechte liefde !! :-)
Het is wel Fok! he, je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
nu ben ik er wel zeker van dat je een kloon bent, een echte zelfverzekerde geweldige vrouw laat dit op veel subtielere manieren merken dan het hard te roepen en als sig. neer te zetten
Oh, je bent een hoer. Dat maakt alles er een stuk makkelijker op natuurlijk! Laat hem betalen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Kluts,
Ge hebt gelijk dat ik graag aandacht heb en ook graag een hoer ben ... doch het moet wel gebaseerd zijn op echte diepe hechte liefde !! :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |