quote:
Ik mocht niet meer hebben want dan moesten ze me ;s nachts daar houdenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is wel heerlijk spul hoor morfine![]()
ja idd ik ben er ook wel blij mee, ik ben ook al lang blij dat ik weer normaal kan werken (op sommige dingen na maar daar heb je personeel voor)
[..]
weet ik
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:09 schreef Myraela het volgende:
En weer centraal.![]()
Deed ik, met mijn skills.
geil heurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:09 schreef Myraela het volgende:
En weer centraal.![]()
Deed ik, met mijn skills.
Vrouwen met gezagquote:
in het duits welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kan ook blazen maar dat is niet lief.
Ik deed dat een keer en toen sprong er hier een kat met vier poten tegelijk de lucht inquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kan ook blazen maar dat is niet lief.
*aai*quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan mijn lip optrekken aan één kant en dan vervaarlijk grommen
* suikertaartje geeft zich overquote:
Snoeppapiertjes?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:12 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wie raadt wat dit is krijgt een snoepje.
een roze wolkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:12 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Een icoon voor de nieuwe template van het forumquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:12 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan mijn lip optrekken aan één kant en dan vervaarlijk grommen
Oké. Maar waar staat dat icoontje voor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een icoon voor de nieuwe template van het forum
Wel alleen aan de linkerkant, rechts kan ik dus echt nietquote:
beheersbaarheidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oké. Maar waar staat dat icoontje voor.
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Nee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:15 schreef Giertje het volgende:
ben ik dan de enige die niks heeft met katten
mooi zo voelde me al zo eenzaamquote:
kokosmakroontje met opeetpapiertje aan de onderkantquote:
quote:
Sticky, want het is kauwgomquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mja die wil ik ook wel kan helaas nog nietquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]![]()
[..]
Sticky, want het is kauwgomBijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
maar de TT gaat over onze eigen skillsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:15 schreef Giertje het volgende:
ben ik dan de enige die niks heeft met katten
waarom kijk je er dan zo bozig bij?quote:
Centraalquote:
Bagger.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kokosmakroontje met opeetpapiertje aan de onderkant![]()
![]()
![]()
quote:
Ik ookquote:
heee, hoe gaat het met je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
hoi suiktertaartje
damn wat gaan jullie weer rap vandaag
quote:
Niet bozig. Verdrietig, want het mag niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom kijk je er dan zo bozig bij?
PA?quote:
Ohja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet bozig. Verdrietig, want het mag niet.
mwah het gaat..... nog vaak pijnlijke steken door mijn rug heen.... erg stijf kan absoluut niet naar voren bukken met mijn rug.... vanmorgen toen ik ff naar wc ging leek opstaan redelijk "soepel" te gaan. Zo douchen en stukje buiten lopenquote:
Je zegt nu pas voor het eerst hoi anders hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef Stoeprand het volgende:
Wat een kutkliek is dit zeg. Ik word gewoon genegeerd als ik hoi zeg.
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai stoeprandquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef Stoeprand het volgende:
En wat moet het icoontje dan voorstellen?quote:
Kusjekroel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai stoeprand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dunnoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En wat moet het icoontje dan voorstellen?
Is er ergens al een sneak preview van nieuwe template?
Nah, dat nietquote:
Wanneer wordt je 18?quote:
warm douchen en lopen is idd goed, heb je ook al gezwommen? dat is ook goed en erg relaxed want je belast dan niksquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah het gaat..... nog vaak pijnlijke steken door mijn rug heen.... erg stijf kan absoluut niet naar voren bukken met mijn rug.... vanmorgen toen ik ff naar wc ging leek opstaan redelijk "soepel" te gaan. Zo douchen en stukje buiten lopen
Hmm...dus het lijkt ietsjepietsje beter te gaan? Klote dat je nog zoveel pijn hebt zeg!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah het gaat..... nog vaak pijnlijke steken door mijn rug heen.... erg stijf kan absoluut niet naar voren bukken met mijn rug.... vanmorgen toen ik ff naar wc ging leek opstaan redelijk "soepel" te gaan. Zo douchen en stukje buiten lopen
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel alleen aan de linkerkant, rechts kan ik dus echt niet
Ik ook.quote:
Die ruk ik er eigenhandig uitquote:
Blufquote:
Ziet er op zich strak uit!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dunno.
Nieuwe forumlayout sneaktopic #3
ja de nieuwe layout is heel erg mooi op de icoontje na die zijn te hello kittyquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ziet er op zich strak uit!
Vind de forumicoontjes alleen een beetje een hoog snoepjes/girly gehalte hebben, maar dat zal misschien aan mij liggen
Dan zet jij een PA, en dan ruk ik ;m eruit, hmkay?quote:
Echt iets voor mij dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ziet er op zich strak uit!
Vind de forumicoontjes alleen een beetje een hoog snoepjes/girly gehalte hebben, maar dat zal misschien aan mij liggen
Indd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan moet ik snel zijn om nog Pedobear te kunnen uithangen!
Précies de omschrijving die ik zocht!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja de nieuwe layout is heel erg mooi op de icoontje na die zijn te hello kitty
Nahh.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan zet jij een PA, en dan ruk ik ;m eruit, hmkay?
quote:
Waarom niet?quote:
Das tut weh.quote:
HOiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef Stoeprand het volgende:
Dan kan je alles zetten wat je wilt, dan heeft mama er niets meer over te zeggen.quote:
Wat?quote:
om te zwemmen moet je naar een zwembad toe, om daar naar toe te komen moet je kunnen bewegenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
warm douchen en lopen is idd goed, heb je ook al gezwommen? dat is ook goed en erg relaxed want je belast dan niks
ben al 2 dagen van de pijnstillers af dat dan wel.... dat is positief dus de pijn is al stukken minderquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm...dus het lijkt ietsjepietsje beter te gaan? Klote dat je nog zoveel pijn hebt zeg!
Ik blijf toch wel een braaf mama's meisje hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan kan je alles zetten wat je wilt, dan heeft mama er niets meer over te zeggen.
Die kan ;r dan wel het huis uit schoppen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan kan je alles zetten wat je wilt, dan heeft mama er niets meer over te zeggen.
Allebeiquote:
Jij wordt geen rebelse doerak?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik blijf toch wel een braaf mama's meisje hoor.
Dan mag ze bij mij op de bank.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die kan ;r dan wel het huis uit schoppen.
als je loopt beweeg je toch ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
om te zwemmen moet je naar een zwembad toe, om daar naar toe te komen moet je kunnen bewegen
[..]
ben al 2 dagen van de pijnstillers af dat dan wel.... dat is positief dus de pijn is al stukken minder
Doeg poepescheetjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:30 schreef PeZu het volgende:
ik ga jullie verlaten daarom een leuk filmpje
tot later drollies
Nee, ik blijf braaf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij wordt geen rebelse doerak?
[..]
Dan mag ze bij mij op de bank.
Ik volg je niet meer.quote:
Dat dat piercing zetten en eruit halen allebei pijn doetquote:
Dan ga ik heel snel een kuisheidsgordel voor je aanschaffen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij wordt geen rebelse doerak?
[..]
Dan mag ze bij mij op de bank.
Geen idee, geen ervaring meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat dat piercing zetten en eruit halen allebei pijn doet.
Ik zal niet aan je ventje komen hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ga ik heel snel een kuisheidsgordel voor je aanschaffen.
ik ga vandaag proberen een klein stukje door mijn straat te lopen.... zitten kan ik sowieso nog niet langquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je loopt beweeg je toch ook![]()
maar idd kan wat lastig zijn, zwembad is hier echt om de hoek dus ik heb stront mazzel
gewoon dumpen die hap en bij mij komenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat gaat je lukken!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ga vandaag proberen een klein stukje door mijn straat te lopen.... zitten kan ik sowieso nog niet lang
Doe het nou andersom, af en toe braafquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik blijf braaf.Met wat uitzonderings momentjes natuurlijk.
Niet nodig hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze is eerder bang dat andersom het geval is volgens mijquote:
straks eerst maar eens douchen en "ontbijten"quote:
ontbijten is wel een goed plan ja, ga ik ook maar eens even doen, en nog een kopje koffie makenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
straks eerst maar eens douchen en "ontbijten"(1 glas goedenmorgen lol)
Ik ben eerder bang dat hij aan jou komtquote:
]quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat hij aan jou komt
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze is eerder bang dat andersom het geval is volgens mij
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat hij aan jou komt
Nee maar Ezquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gewoon dumpen die hap en bij mij komen![]()
Waarom dat? Bang dat ik gillend wegren als je voor me staat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
]
Oh. Daar hoef je al helemaal niet bang voor te zijn.
Waarom niet? Hij zit toch ook aan mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
]
Oh. Daar hoef je al helemaal niet bang voor te zijn.
OH MIJN GOD MENTAL IMAGEquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom dat? Bang dat ik gillend wegren als je voor me staat?
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom dat? Bang dat ik gillend wegren als je voor me staat?
whut?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef DeLuna het volgende:
Hah! Ik ga straks lekker voor 20 minuten een retourtje Groningen doen
Dat is heul niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij zit toch ook aan mij
Ik heb een gesprek op de Hanze van 14.20 - 14.40. Reistijd heen en terug is 3 uur en 34 minuten exclusief wachten.quote:
WTFquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek op de Hanze van 14.20 - 14.40. Reistijd heen en terug is 3 uur en 34 minuten exclusief wachten.
En waar baseer je dat op?quote:
Waarom niet?quote:
Met de trein zeker? Ga gewoon met de q-liner.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek op de Hanze van 14.20 - 14.40. Reistijd heen en terug is 3 uur en 34 minuten exclusief wachten.
Ik ga met de Qliner....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met de trein zeker? Ga gewoon met de q-liner.
quote:
Tyfus. Maar met de Q-liner naar groningen is toch maar een uur?quote:
doe ik ook welquote:
van 12:21 tot 13:12 naar Groningen, en van Groningen CS naar school 13:20 naar 13:44 + 6 minuten lopen. Misschien beetje overdreven omdat ik het snel optelde, maargoed. Vind het nog steeds veel voor 20 minutenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tyfus. Maar met de Q-liner naar groningen is toch maar een uur?Of moet je ook nog zo lang rondhobbelen in Groningen dan?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe ik ook wel
maar ik ga er vandoor heb nog een afspraak met een vriendin van me
Alsnog wel baggerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
van 12:21 tot 13:12 naar Groningen, en van Groningen CS naar school 13:20 naar 13:44 + 6 minuten lopen. Misschien beetje overdreven omdat ik het snel optelde, maargoed. Vind het nog steeds veel voor 20 minuten
Succesquote:
Veel plezier (op het gala uiteindelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga mijn galakaarten ophalen en fitnessen.
Goh, wie is er weer overdreven vaak in het nieuws...quote:Best gelezen
1. 'Bloed Stephany op shirt Joran'
2. 'Joran van der Sloot bekent moord'
3. 'Mede-pokeraar Joran tipte politie'
4. 'Joran had geen seks met Stephany'
Ik ben er weer. Was gisteravond al thuis hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
DW! Je bent er weer!Leef je nog een beetje?
Je wordt gepimpt door je eigen zoonquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Er wordt me net ¤20,- geboden zodat ik voor een broertje/zusje zorg
Hij wil al een jaar of 8 een broertje/zusjequote:
1 is genoeg?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil al een jaar of 8 een broertje/zusje![]()
Hij heeft pech
Yepzquote:
Zit ook wel wat inquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Yepz![]()
Moet er niet aan denken om nu weer in de luiers en flesvoeding en nachtelijke jankbuien te zitten
kidsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
20 euro! Ik zou het doen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Voor 20 eu wil jij kindjes maken?quote:
Ik ben de rechtmatige eigenaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kids
altijd blij als ik ze terug mag geven aan de rechtmatige eigenaar
quote:
Als jij nou een kindje maakt dan maken we Yordi wijs dat dat zijn broertje/zusje is.quote:
Dat is internetzjargon, jeweetetzellef.quote:
ik heb nog wel wat light jamquote:
Dan prop je wat droge crackers in zijn waffel, houdt ie in ieder geval eventjes zijn klep dicht...quote:
Joran wie? Ken ik nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goh, wie is er weer overdreven vaak in het nieuws...
Een zaaddonor vinden is het probleem nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:36 schreef c0nd0r het volgende:
Ik wil wel zaad doneren hoor!
Hij/zij mag alleen nooit bij me aan komen kloppen
joran.. wie kent hem niet joran joran en natuurlijk nathaliequote:
verdomme ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
joran.. wie kent hem niet joran joran en natuurlijk nathalie
das best slecht dat je daar om moet lachenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
joran.. wie kent hem niet joran joran en natuurlijk nathalie
als hij onschuldig is dan zijn alle katholieke pastoors dat ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:55 schreef Panda72 het volgende:
Gelooft iemand hier trouwens in de onschuld van Joran. Ik las op de site van de Telegraafdat sommige mensen denken dat hij onschuldig is.
Inderdaad en dan heeft Hitler vele joden laten vermoorden, heeft Mark Dutroux geen meisjes ontvoerd en uitgehongerd en is Milosovic ook geheel onschuldigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als hij onschuldig is dan zijn alle katholieke pastoors dat ook
Er is een hyves over dat hij onschuldig isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:55 schreef Panda72 het volgende:
Gelooft iemand hier trouwens in de onschuld van Joran. Ik las op de site van de Telegraafdat sommige mensen denken dat hij onschuldig is.
Telegraafquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:55 schreef Panda72 het volgende:
levenslang en niet uitleveren aan nederland daar stem ik voor!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Telegraaf![]()
Nee ik geloof al jaren niet meer in de onschuld van Joran. Zijn verhalen bevatten teveel leugens en keer op keer wordt hij daarop betrapt.
Ik hoop echt dat ze hem in de Peruaanse (met van die flapjes) gevangenis met open armen ontvangen
Zou je denken? Ik was het in ieder geval nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is een hyves over dat hij onschuldig is
Ik denk dat ;t is begonnen door een fokker.
Ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Telegraaf![]()
Nee ik geloof al jaren niet meer in de onschuld van Joran. Zijn verhalen bevatten teveel leugens en keer op keer wordt hij daarop betrapt.
Ik hoop echt dat ze hem in de Peruaanse (met van die flapjes) gevangenis met open armen ontvangen
Met die flapjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Telegraaf![]()
Ze kennen geen levenslang in Peruquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
levenslang en niet uitleveren aan nederland daar stem ik voor!
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik was het in ieder geval niet
wetten kan je aanpassenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met die flapjes
[..]
Ze kennen geen levenslang in Peru
25 jaar daar is iig langer dan levenlang hierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met die flapjes
[..]
Ze kennen geen levenslang in Peru
Die flapjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Telegraaf![]()
Ja, die jaren telden dubbel toch? En hij ging naar de gevangenis waar je alleen een cel krijgt als je geld hebtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
25 jaar daar is iig langer dan levenlang hier_!
Je krijgt hier niet zo snel levenslang, maar als je levenslang krijgt, krigj je ook echt levenslangquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij zal wel lekker in overbevolkte smerige cell vol randebilen komen te zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die jaren telden dubbel toch? En hij ging naar de gevangenis waar je alleen een cel krijgt als je geld hebtEn op het nieuws zeiden ze een paar keer dat ie geldnood zou hebben
Ik gok dat ie zijn straf daar niet overleefd...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je krijgt hier niet zo snel levenslang, maar als je levenslang krijgt, krigj je ook echt levenslang
Nee, op de gang met meerdere mannen gezellig in 1 bedjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij zal wel lekker in overbevolkte smerige cell vol randebilen komen te zitten![]()
[..]
![]()
nederlandse straffen_!
Lang straffen heeft niet veel zin an sich.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij zal wel lekker in overbevolkte smerige cell vol randebilen komen te zitten![]()
[..]
![]()
nederlandse straffen_!
ja inderdaad 8 jaar voor een moord is lang zatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lang straffen heeft niet veel zin an sich.
Nee, maar de manier waarop de mensen hier in de gevangenis zitten is niet helemaal de bedoeling van een straf. Ja, ze moeten nog terug naar de maatschappij, maar het lijkt hier meer op een permanent vakantiekamp dan een echte straf...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lang straffen heeft niet veel zin an sich.
waar baseer jij dat op?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je daar 25 jaar krijgt sterf hoogst waarschijnlijk ook en aangezien de omstandigheden daar erbarmelijk zijn lijkt 25 jaar daar wel 10x langer dan levenslang hierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:15 schreef Olle. het volgende:
[..]
waar baseer jij dat op?
25 jaar daar is korter dan levenslang hier...
als je hier levenslang krijgt sterf je in de gevangenis
ja maar dat maakt de periode niet letterlijk langerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je daar 25 jaar krijgt sterf hoogst waarschijnlijk ook en aangezien de omstandigheden daar erbarmelijk zijn lijkt 25 jaar daar wel 10x langer dan levenslang hier
Love is in the airquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, op de gang met meerdere mannen gezellig in 1 bedjeDe liefde straalt er vanaf!
eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar de manier waarop de mensen hier in de gevangenis zitten is niet helemaal de bedoeling van een straf. Ja, ze moeten nog terug naar de maatschappij, maar het lijkt hier meer op een permanent vakantiekamp dan een echte straf...
dat zeg ik !quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:21 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja maar dat maakt de periode niet letterlijk langer![]()
ik denk dat je blij mag zijn als je daar snel dood gaat in zulke gevangenissen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik denk dat ik dan liever levenslang in nederland zou hebben dan 25 jaar daar
vrouwen en tassenquote:
Oeh, een misfits tas! Nicequote:
stoerquote:
ja zeker 100 keer mooier dan deze tassenquote:
Kun je d'r lekker vel in kwijtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat is een handtasJE maar hijs nog best groot
Oe, die bovenste... da's wel wat voor huppel...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja zeker 100 keer mooier dan deze tassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met poedersuikerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo... weer thuis... ff 5 min buiten geweest.... bek af... wel lekker aardbeitjes in huis
Charmant!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja zeker 100 keer mooier dan deze tassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kinky.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
Charmant!
De bovenste voor huppel en dan de onderste voor Erwin!![]()
wil je?quote:
yes, pretty please with powder sugar on topquote:
wordt geregeld!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
yes, pretty please with powder sugar on top
dat ligt eraan waar hier isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wordt geregeld!
hoe laat ben je hier?
ik geef een hint... mooie stad achter de duinenquote:
Nee die is engquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oe, die bovenste... da's wel wat voor huppel...![]()
* suikertaartje neemt een aanloopquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
yes, pretty please with powder sugar on top
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik geef een hint... mooie stad achter de duinen
dan ook echt een junkie nemen.... uit een pauper buurtquote:
Oh help.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh help.
Niet zo hé, boefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
whehehe mooie vent hehquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan ook echt een junkie nemen.... uit een pauper buurt
quote:
dat is helemaal waarquote:
ben je er al?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje neemt een aanloop
ja, meteen al hoor, ik ging on topquote:
quote:
hmm vrouw on topquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, meteen al hoor, ik ging on top![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, meteen al hoor, ik ging on top![]()
quote:
quote:
Die dingen kunnen echt gevaarlijk zijn!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
zo ik heb mezelf bijna verhangen aan die klote droogmolen
* LovelyLady gaat vanavond een nieuwe eisen
Schoolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:16 schreef justmattie het volgende:
* justmattie moet tot 16:00 naar school
Ik wil ook een droogmolenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
zo ik heb mezelf bijna verhangen aan die klote droogmolen
* LovelyLady gaat vanavond een nieuwe eisen
ik wil zo'n kokerquote:
Je moet wat om iets te bereikenquote:
stomme oneerlijke wereldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup vanmorgen al behoorlijk wat traantjes gelaten hierom.
wat was er gebeurt dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup vanmorgen al behoorlijk wat traantjes gelaten hierom.
ja...quote:
Inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is wel vet toevallig, die heb ik vanmorgen toegevoegd aan mijn favorieten
quote:Joran van der Sloot is gevraagd voor het televisieprogramma '40 dagen zonder seks'... Hij denkt zélf dat hij het wel redt...... 1793 medegevangenen denken van niet.
quote:
quote:
IK HEB POST!!!!quote:
Inderdaad, nooit verwacht.quote:
Dat dat kan in Nederlandquote:
IK MAG OOK EEN KOOPHUIS UITZOEKEN!quote:
quote:
ligbad, tuin op het zuiden, sekskelder/zolder en een truusquote:
Ik heb er heel veel aan elkaar geknoopt en die gooien we dan uit het zolderraam naar benedenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:50 schreef Stoeprand het volgende:
IK KWAM NET KLAAR DOOR PROSTAATSTIMULATIE!homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou het op prijs stellen als je zou reageren.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:50 schreef Stoeprand het volgende:
IK KWAM NET KLAAR DOOR PROSTAATSTIMULATIE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |