Ik had net even contact met Mat over jouw geval. Ze gaan zometeen HAARP inschakelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Skonk het volgende:
[..]
De dreiging ligt bij m'n uzi die ik leeg op de Illuminati en de Vrijmetselarij
Bullshit? Niet echt. Hij zal me nog minder boeien dan wie dan ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:32 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat jij hem liever van de aardbodem ziet verdwijnen is bullshit. In fact, ik geloof zelfs dat het bestaan van Joran vele malen belangrijker voor jou is dan bijvoorbeeld mijn bestaan. Waarom? Omdat je er een mening over kunt hebben. Ga niet de moraalridder uithangen en sociaal gewenste dingen zeggen, als je het niet meent.
edit: Dat laatste was niet specifiek als antwoord op jou, maar meer een algemeen statement over deze 'mensen'.
quote:Het Strafwetboek (artikel 443-453) spreekt van aanranding van de eer of de goede naam van personen. In de praktijk wordt meestal gesproken over laster en eerroof. Iemand wordt kwaadwillig een feit ten laste gelegd, dat zijn eer kan krenken of hem aan de openbare verachting kan blootstellen. Dat is laster als het bewijs niet geleverd wordt; dat is eerroof wanneer de wet dit bewijs niet toelaat. De maximumstraf is een jaar als dat publiek gebeurt, dat wil zeggen door geschriften of in het bijzijn van anderen. De straf is maximaal zes maanden voor een geschreven lasterlijke aangifte bij de overheid. Een niet publieke belediging is niet strafbaar, tenzij aan publieke functionarissen. Kwaadwillige ruchtbaarmaking van bewezen feiten kan dan weer wel gestraft worden, tot maximum twee maanden. Laster, eerroof en kwaadwillige ruchtbaarmaking zijn klachtmisdrijven, dat wil zeggen dat zij alleen vervolgd worden na een klacht van de benadeelde.
quote:dat wil zeggen dat zij alleen vervolgd worden na een klacht van de benadeelde.
Hij heeft ge-TVP'd maar dat kun je niet meer zienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij zal op dit moment ook echt Fok! in de gaten aan het houden zijn.
Je zegt dat tuig als hij beter van de aardbodem kan verdwijnen. Dat is geen mening over zijn daden, maar over hem als persoon. Maar dat terzijde. Maar ik weet zeker dat deze uitspraak onwaar is. Ik neem aan dat je me gelijk geeft als ik zeg dat er precies op dit moment hoogstwaarschijnlijk iemand met extreem veel pijn dood aan het gaan is. Hier sta je helemaal niet bij stil, omdat je hem/haar niet kent.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Bullshit? Niet echt. Hij zal me nog minder boeien dan wie dan ook.
Ik geef geen mening over hem, ik geef een mening over de daden die hij heeft gepleegd.
Volgens mij ging de klacht over het feit dat mensen blind worden voor argumenten als ze menen de massa achter zich te hebben.quote:Dat laatste heeft dus blijkbaar ook betrekking op mij. Ik vind mezelf verre van een moraalridder, ik heb namelijk iedereens mening gerespecteerd. Alleen het feit dat de TS zijn/haar mening door de strot duwt van een ander zint me niet.
Dat is een aanname van jouw kant. TS kan evengoed een vrouw van 35 zijn. Maar stel dat deze aanname klopt, betekent dat dan automatisch dat er geen waarheid in zit? Kan een meisje van 16 per definitie iets niet beter weten dan jij?quote:Komt er gewoon op neer dat TS een puberaal rebellerend meisje is die zich verzet tegen de maatschappij en zich daardoor laat leiden om een topic te openen waar ze haar gal kan spuwen.
Zilverfoliequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:43 schreef HolyGhost het volgende:
[..]
Ik had net even contact met Mat over jouw geval. Ze gaan zometeen HAARP inschakelen.
Daar zit je dan met je uzi*
'Tuig als hij' heeft toch echt betrekking op wat hij gedaan heeft. Als het is wat jij zegt dan zou iedereen dus tuig zijn?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:02 schreef P8 het volgende:
[..]
[quote]Je zegt dat tuig als hij beter van de aardbodem kan verdwijnen. Dat is geen mening over zijn daden, maar over hem als persoon. Maar dat terzijde. Maar ik weet zeker dat deze uitspraak onwaar is. Ik neem aan dat je me gelijk geeft als ik zeg dat er precies op dit moment hoogstwaarschijnlijk iemand met extreem veel pijn dood aan het gaan is. Hier sta je helemaal niet bij stil, omdat je hem/haar niet kent.
Als Van der Sloot dood zou gaan, zou je daar gedachtes bij hebben. Dat maakt hem voor jou (en voor mij evengoed) boeiender dan deze onbekenden.
Dat maakt ook dit een loos, nietszeggend en sociaal gewenste uitspraak.
[..]
quote:Dat is een aanname van jouw kant. TS kan evengoed een vrouw van 35 zijn. Maar stel dat deze aanname klopt, betekent dat dan automatisch dat er geen waarheid in zit? Kan een meisje van 16 per definitie iets niet beter weten dan jij?
Nou, nee. Ik zit te zeiken over mensen die MIJN mening en gedachtegang over de zaak niet respecteren. Mensen zoals jij, mensen die meteen persoonlijk moeten aanvallen op de persoon zelf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:51 schreef aeque het volgende:
[..]
'Tuig als hij' heeft toch echt betrekking op wat hij gedaan heeft. Als het is wat jij zegt dan zou iedereen dus tuig zijn?
En nee hij boeit toch echt minder dan die onbekende mensen. Maar goed jij weet natuurlijk hoe ik in elkaar steek en wat ik denk en voel...
[..]
Dus een vrouw van 35 kan zich niet gedragen als een rebellerend meisje?
Een meisje van 16 kan wel iets beter weten. Ik heb ook nergens anders beweerd.
Het mooiste is eigenlijk dat TS zit te zeiken over mensen die Joran beschuldigen van iets terwijl TS dit hiermee gelijk zelf ook doet.
Sta er dan tenminste nog boven.
Zeg lekker ding, ze hebben die Joran nu even gewoon bij de ballen, nog even wachten en hij wenste dat ze nooit ingedaald waren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:07 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik zit te zeiken over mensen die MIJN mening en gedachtegang over de zaak niet respecteren. Mensen zoals jij, mensen die meteen persoonlijk moeten aanvallen op de persoon zelf.
Mensen die moeten gillen en in de aanval, dan wel verdediging moeten schieten omdat ze een simpele discussie niet aan kunnen.
Mensen zoals jij.
Als er iemand hier in de aanval dan wel verdediging schiet dan ben jij het wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:07 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik zit te zeiken over mensen die MIJN mening en gedachtegang over de zaak niet respecteren. Mensen zoals jij, mensen die meteen persoonlijk moeten aanvallen op de persoon zelf.
Mensen die moeten gillen en in de aanval, dan wel verdediging moeten schieten omdat ze een simpele discussie niet aan kunnen.
Mensen zoals jij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |