quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:28 schreef timmmmm het volgende:
Erg waarschijnlijk is het niet hè, dat hij onschuldig is? Het is wel heel toevallig dat hij bij 2 meisjes beiden als laatst is gezien. En de laatste zelfs op zijn hotelkamer gevonden
als iemand heeft bekend, hoeft dat niet te betekenen dat degene schuldig isquote:
Maakt niet uit. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is bij de wet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:28 schreef timmmmm het volgende:
Erg waarschijnlijk is het niet hè, dat hij onschuldig is? Het is wel heel toevallig dat hij bij 2 meisjes beiden als laatst is gezien. En de laatste zelfs op zijn hotelkamer gevonden
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is bij de wet.
Punt.
En daarbij zou het me niks verbazen als iemand hem erin zou proberen te luizen, such as die Beth Holloway of die pa van Flores.
ik zie het gebeuren :yquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is bij de wet.
Punt.
En daarbij zou het me niks verbazen als iemand hem erin zou proberen te luizen, such as die Beth Holloway of die pa van Flores.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:37 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
hij is er in geluist door peter r de vries, alles voor de kijkcijfers mensen
Dat is waar toch? Een dag nadat zijn geliefde dochter dood is gevonden, staat hij als Hitler een toespraak te geven over dat Joran van der Sloot zijn dochter heeft vermoord en dat ie zal boeten.quote:
hahaha ik zeg niet dat jij niet erin mag geloven dat hij schuldig is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand heeft hem al opgesloten, of wel soms? Waar jij in zijn onschuld mag geloven, mag ik in zijn schuld geloven. Vrijheid van meningsuiting enzo. In diezelfde wet.
Hypocriet
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:43 schreef lovepassionandobsession het volgende:
[..]
hahaha ik zeg niet dat jij niet erin mag geloven dat hij schuldig is.
Maar waarom moet je mij een hypocriet noemen? Jij bent mijn klacht.
hier, kots right back at you!
Ik zeg niet dat ze hun mening niet mogen verkondigen. Waar zie jij dat staan. Wat ik zeg is dat zij hun mening verkondigen met een hoop gegil en gescheld (zoals jij) en niet tegen het feit kunnen dat niet iedereen er zo over denkt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens jou is iemand onschuldig tot het tegendeel bewezen is volgens de wet. Dus mogen de hysterische huisvrouwen niet miepen hoe slecht Joran wel niet is, omdat dat nog niet bewezen is. Doch, volgens diezelfde wet, mogen die huisvrouwen roepen wat ze willen. Maar daar let je maar even niet op.
Dat noem ik hypocriet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |