quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:55 schreef Frutsel het volgende:
Grotendeels valt dat onder zijn eigen mening... Het bericht an sich is gewoon overgenomen, de TT is door mij veranderd. Dat zijn mening provocerend is, akkoord. Je kan het ook negeren... je ziet het in zoveel topicsMaar goed, door zon mening uit te stralen loopt hij het risico dat zijn eigen topic om zeep wordt geholpen. In dit geval dus. Case closed. Heeft hij er dus niets mee bereikt.
Dat zou je ook van een hakim_1988 (?) kunnen zeggen maar dan over israel/joden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:04 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel en ik ga hem niet negeren, want het is zo af en toe een genoegen om op hem te reageren. Het is alleen dat de strekking van zijn topics een beetje eenheidsworst begint te worden.
Had een brainwave waarom dit topic wel gesloten wordt en andere topics van zijn hand wel open blijven, terwijl zijn insteek in ieder topic dezelfde is.
Het lijkt er in de verste verte niet op. Je schrijft zelf dan ook Isreal/Joden op, waarmee je kritiek op de staat Israel gelijkstelt aan kritiek op Joden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:11 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat zou je ook van een hakim_1988 (?) kunnen zeggen maar dan over israel/joden.
Prima, maar dit is geen "eigenmeningforum" maar een discussieforum. Betreffende user heeft nooit de intentie een discussie te beginnen, in geen enkele van zijn topics,dat zie je ook gewoon aan de openingspost. Tenzij je ogen vol stront zitten natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Grotendeels valt dat onder zijn eigen mening...
Hou er gewoon samen met frutsel mee op. Beter voor jou en beter voor FOK!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:50 schreef paddy het volgende:
[..]
En idd wat Frutsel zegt. Begint een beetje ...nou ja, vandaag maar voor gezien houden. Ben een beetje moe van die geweldige topics lezen
grappig. want wat je nu zegt geldt hoofdzakelijk voor jou zelf.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Hou er gewoon samen met frutsel mee op. Beter voor jou en beter voor FOK!
Zo, die zit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grappig. want wat je nu zegt geldt hoofdzakelijk voor jou zelf.
Zoalshetis?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:15 schreef Frutsel het volgende:
De stront in mijn ogen had gisteravond de vlieg al voorspeld
je leest niet zo goed? stront in je ogen?quote:
Nee, ik heb geen stront in mijn ogen nee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je leest niet zo goed? stront in je ogen?
Oeh, die had je nu net niet moeten zeggenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Hou er gewoon samen met frutsel mee op. Beter voor jou en beter voor FOK!
Okéquote:
Omdat er al een topic van is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:39 schreef Amos_ het volgende:
Schoenen uit jij ongelovige hond!
Waarom dan niet de OP aanpassen (want "smerig tuig" slaat ook nergens op) en het topic openlaten?
Ik dacht dat die inmiddels al dicht was?quote:
Die is dicht.quote:
Die was idd vol... zag ook geen deel 2 trouwens.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat die inmiddels al dicht was?
Dat veroorzaak je allemaal zelf.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:36 schreef mediacurator het volgende:
Vrije Energie wetenschappelijk aangetoond door de Russen!
_led_ loopt onwijs te klieren en provoceren, aub een ruk aan zijn ketting
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:36 schreef mediacurator het volgende:
Vrije Energie wetenschappelijk aangetoond door de Russen!
_led_ loopt onwijs te klieren en provoceren, aub een ruk aan zijn ketting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |