JA!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:28 schreef BroodjePindakaas het volgende:
DeLuna post eens pics van je tieten
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:37 schreef RenRen- het volgende:
Rene is in DH en komt niet eens langs om te zwaaien.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:28 schreef BroodjePindakaas het volgende:
DeLuna post eens pics van je tieten
quote:ik ben mijn hond kwijtgeraakt in xplora. Het was een mooie grote sint bernard. zo eentje die een tonnetje om zn nek heeft in films. Ik heb hem al heel lang en ben nu heel verdrietig. Ik hoop echt dat iemand hem vind want ik kan niet goed slapen. Ik had hem vastgebonden aan een computer en ben hem toen vergeten los te maken.
dit is een foto van mijn hond, want misschien vind je wel een andere hond in xplora en dan neem je de verkeerde mee. Daarom heb ik even een foto geupload van mijn hond.
http://www.imagedump.nl/img171/6730/31hond.png
groetjes lars.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:11 schreef -SG- het volgende:
Iemand zat te mailen naar mijn schoolmail dat hij zijn usb stick kwijt was geraakt in xplora (mediatheek). Maar dat mailt ie naar iedereen op de Avans.
Die reacties die je dan krijgt
[..]![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:11 schreef -SG- het volgende:
Iemand zat te mailen naar mijn schoolmail dat hij zijn usb stick kwijt was geraakt in xplora (mediatheek). Maar dat mailt ie naar iedereen op de Avans.
Die reacties die je dan krijgt
[..]![]()
Idd. Hier dus ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
! Lord.
Hadden we laatst ook, glitch in de schoolmail dat je de hele school in 1 klik kon mailen, en als je antwoordde, werd het ook weer de hele school door gestuurd. Iedereen z'n inbox vol in 1 klap
Je moet alles een keer in je leven gedaan hebben dus ik zeg; gewoon doen!quote:
Ken jij Switchfoot?quote:
Maar ik wil helemaal niet alles doen in mijn levenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Je moet alles een keer in je leven gedaan hebben dus ik zeg; gewoon doen!
Zelfs niet gratis parachutespringen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet alles doen in mijn leven
Jij mag ze ook posten hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Je moet alles een keer in je leven gedaan hebben dus ik zeg; gewoon doen!
Wie zegt dat ik dat nog nooit gedaan heb?quote:
Ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat nog nooit gedaan heb?
Maar ik niet!quote:
Dat is jammer. Zelfs niet gratis naar Thailand vliegen om daar een week lang te kunnen duiken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |