Niqua watquote:
quote:The Micro-DVI port is a video connection port used by the Asus U2E Windows Vista PC and some Apple MacBook Air laptop computers produced between January-October 2008.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat lukt hem niet daar. Geloof me nu, die zit echt wel 25 jaar daar in de cel. Bloed op z'n shirt, bekennen + de regering wil hem daar ook achter de tralies. Na zo een speurtocht ook door Chili laten ze hem niet gaan.
Verdedig Apple niet zo, fanboy. Die shit maakt je gay.quote:
Kijk eens boven je.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Verdedig Apple niet zo, fanboy. Die shit maakt je gay.
EN MINI DVI. Oh en het wordt op 1 Laptop gebruikt die ook gewoon een normale VGA aansluiting heeft. Bij Apple ben je verplicht toegewezen aan die onzin kabeltjes. Bovendien kan ik me voorstellen dat je op een laptop kleinere aansluitingen gebruikt, maar waarom ze die onzin zelfs op de iMac plakken is gewoon onzin.quote:
Mijn laptop kan minstens 8 uur zonder stroom. En het is geen apple en het is geen plastic en er ziiten geen stickers op.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:46 schreef WillFerrell het volgende:
Maar ik ben het eens met jullie, die standaard connectormeuk is te duur. Maar aan de andere kant, de kwaliteit van de laptops is niet van het niveau plasticflubber met 30.000 stickertjes, bloatware en een accu van max 2 uur.
Apple fans die alles meteen vergelijk met Aldi Medion spul.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn laptop kan minstens 8 uur zonder stroom. En het is geen apple en het is geen plastic en er ziiten geen stickers op.
Waarom? Ze willen geen licentie betalen voor HDMI / Blu-ray omdat ze toch heil zien in de iTunes Store. En op de iMac voor de continuiteit. Mini-DVI is Apple-only ja. Maar Mini Displayport weer niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
EN MINI DVI. Oh en het wordt op 1 Laptop gebruikt die ook gewoon een normale VGA aansluiting heeft. Bij Apple ben je verplicht toegewezen aan die onzin kabeltjes. Bovendien kan ik me voorstellen dat je op een laptop kleinere aansluitingen gebruikt, maar waarom ze die onzin zelfs op de iMac plakken is gewoon onzin.
quote:Also in Toshiba Satellite Pro S500, Tecra M11, A11, S11, HP Envy 14 and 17 notebooks.[2]
VAIO valt dan ook niet in de budgetklasse waar 90% van de bevolking mee werkt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn laptop kan minstens 8 uur zonder stroom. En het is geen apple en het is geen plastic en er ziiten geen stickers op.
En Acer. En HP. En Dell. En Asus. En Samsung. En Packard Bell. Geen Lenovo of VAIO.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Apple fans die alles meteen vergelijk met Aldi Medion spul.
T.a.v. Joran van der Sloot.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:47 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga briefcontact beginnen met Joran en zorg ik ervoor dat ze weer voer hebben voor een nieuwe Prison Break.
Niet haten, jijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
T.a.v. Joran van der Sloot.
Gevangenis
Peru
Conjo wat doe je daar dan? Heb je nog smeuige verhalen voor me en ga je nog uitbreken?
Groetjes,
Ally.
Hij wordt daar vriendjes met een geniale gang en ze breken met z'n allen uit net als in Public Enemies.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet haten, jij. Ik ben serieus, alles.
Als mensen met een lepel kunnen ontsnappen, kan Joran ook best geniale shizzle bedenken.
Dus zij willen geen licentie betalen en is de consument de sjaak op het moment dat ze een (extra) monitor willen aansluiten. Kansloos als je het mij vraagt. Zeker voor zo'n, relatief, duur product. Op de iMac kunnen ze overigens prima nog een VGA aansluiting oid maken, maar ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waarom? Ze willen geen licentie betalen voor HDMI / Blu-ray omdat ze toch heil zien in de iTunes Store. En op de iMac voor de continuiteit.
Nee, maar wel eerst al je eigen aansluitingen forceren op je producten zodat mensen die kabeltjes kopen en die vervolgens weer weg kunnen kankeren zodra ze een nieuwe generatie kopen want dan zijn de aansluitingen weer veranderd.quote:Mini-DVI is Apple-only ja. Maar Mini Displayport weer niet.
VGA?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus zij willen geen licentie betalen en is de consument de sjaak op het moment dat ze een (extra) monitor willen aansluiten. Kansloos als je het mij vraagt. Zeker voor zo'n, relatief, duur product. Op de iMac kunnen ze overigens prima nog een VGA aansluiting oid maken, maar ja.
[..]
Nee, maar wel eerst al je eigen aansluitingen forceren op je producten zodat mensen die kabeltjes kopen en die vervolgens weer weg kunnen kankeren zodra ze een nieuwe generatie kopen want dan zijn de aansluitingen weer veranderd.
Goed idee, zal er dadelijk wel weer even over beginnen als hij terug is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:51 schreef WillFerrell het volgende:
Maar ik stop wel, voordat TheKC hier weer ongefundeerd zijn jizz komt spuiten.
VGA aansluitingen zijn nog steeds gangbaar hoor. Op alle hedendaagse monitoren vind je ze nog, als je geen licentie wil betalen voor normale aansluitingen kun je op z'n minst zoiets aanbieden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
VGA?Ze hebben toch tegenwoordig ook geen FDD-aansluiting meer ofwel.
Maar ik zei het al, de prijs vind ik te hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |