Shit he...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar hoefde gelukkig alleen een nieuwe adapter. Ook al was die fokking 60 euro.
Nee, het eerste jaar heb ik hem gewoon opgeladen en dan leeg laten lopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je dat ding altijd aan de netvoeding zitten? Zo ja, dan komt het daar door.
Regelmatig gewoon op de accu werken of de accu eruit halen.
Hmm, misschien trekt ie z'n verklaring morgen wel weer in. Maar aan de andere kant is het maar beter dat ie nu bekend, want dan krijg ie waarschijnlijk strafverminderingquote:
Dus die 3 jaar van je is nog behoorlijk lang!quote:
Ja, ik ben nu bezig om in mijn handjes te knijpenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:27 schreef Allure_ het volgende:
Dus die 3 jaar van je is nog behoorlijk lang!
Die conjo telt nu z'n geld om zich vrij te kopen en loopt over een maand gewoon weer over straat om een naief sletje te rapen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, misschien trekt ie z'n verklaring morgen wel weer in. Maar aan de andere kant is het maar beter dat ie nu bekend, want dan krijg ie waarschijnlijk strafvermindering.
[..]
Dus die 3 jaar van je is nog behoorlijk lang!
Laptops zijn nou eenmaal kanker. Als je moederbord of batterij het heeft begeven ben je verder van huisquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu bezig om in mijn handjes te knijpen
Ze hebben Meck vs. Dino verkracht bedoel je.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:28 schreef Japsnars het volgende:
Dat "Feels like" (remix van die remix van Madonna's like a prayer) is echt eerste klas bagger
Was 't maar zo'n feest. Hij raped geen sletjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die conjo telt nu z'n geld om zich vrij te kopen en loopt over een maand gewoon weer over straat om een naief sletje te rapen.
Dan kan ik net zo goed een nieuwe kopen, want technisch ben ik een nul.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laptops zijn nou eenmaal kanker. Als je moederbord of batterij het heeft begeven ben je verder van huis.
Inderdaad, wat een kankerlelijke heroοnehoer. Maar 't blijft een baas, hij komt hier hoe dan ook gewoon mee weg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was 't maar zo'n feest. Hij raped geen sletjes. Gelukkig heeft ie die puta ook niet verkracht, dat zou smakeloos zijn
.
Ik wil geen Apple, ik heb al een ipod en dat vind ik meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:31 schreef WillFerrell het volgende:
Daarom mensen, leg wat meer geld bij en koop een Apple.
Echt niet, die choleragast met z'n crimikop gaat mooi daar in het gevang.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een kankerlelijke heroοnehoer. Maar 't blijft een baas, hij komt hier hoe dan ook gewoon mee weg.
Ja en dan wil je een extra scherm aansluiten en kun je 21 euro dokken voor een kabeltje omdat Apple graag zijn eigen aansluitingen verzint zodat ze adapterkabeltjes kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:31 schreef WillFerrell het volgende:
Daarom mensen, leg wat meer geld bij en koop een Apple.
Hij kan zich nu al vrij kopen. Hij geeft nu gewoon een showtje op oh gevangenis oh en zie je hem dalijk zo van haha bitches i'm gone.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Echt niet, die choleragast met z'n crimikop gaat mooi daar in het gevang.
Klopt. Maar DisplayPort is niet verzonnen hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja en dan wil je een extra scherm aansluiten en kun je 21 euro dokken voor een kabeltje omdat Apple graag zijn eigen aansluitingen verzint zodat ze adapterkabeltjes kunnen verkopen.
In modderfucking Peru.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij kan zich nu al vrij kopen. Hij geeft nu gewoon een showtje op oh gevangenis oh en zie je hem dalijk zo van haha bitches i'm gone.
Als je zo'n kabel voor je windows wil ben je 5 euro kwijt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Klopt. Maar DisplayPort is niet verzonnen hoor.
Ja. Hij kan iedereen om z'n vinger winden, ik zag gister beelden van hem en wat agenten die geld tellen, ze lachen gewoon met elkaar.quote:
Ik kan op DX.com ook gewoon voor $10.- meuk vinden hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je zo'n kabel voor je windows wil ben je 5 euro kwijt.
Nee, maar mini en micro DVI wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Klopt. Maar DisplayPort is niet verzonnen hoor.
Dat lukt hem niet daar. Geloof me nu, die zit echt wel 25 jaar daar in de cel. Bloed op z'n shirt, bekennen + de regering wil hem daar ook achter de tralies. Na zo een speurtocht ook door Chili laten ze hem niet gaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Hij kan iedereen om z'n vinger winden, ik zag gister beelden van hem en wat agenten die geld tellen, ze lachen gewoon met elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |