quote:
Ik ook, 2-3 uur terug nog een boterham met roerei gegeten en nu alweer honger. Oftewel, ik had allang moeten gaan slapen.quote:
Haha, een gordijn om je lijf een een tafelkleed op je rug.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:58 schreef Japsnars het volgende:
Oh shit ik dacht dat ze die chick in een fat-suit hadden gehesen maar helaas:
[ afbeelding ]
en crocsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, een gordijn om je lijf een een tafelkleed op je rug.
Ohja.. dat je dat mag trouwens.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook, 2-3 uur terug nog een boterham met roerei gegeten en nu alweer honger. Oftewel, ik had allang moeten gaan slapen.
quote:Dominik García-Lorido plays the daughter of Andy Garcia. Dominik García-Lorido is in fact the daughter of Andy Garcia.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:00 schreef Lamon. het volgende:
TR voor Bragi/IQM, en een persoonlijk advies om professionele hulp te zoeken.
Ik heb een rode vlek op m'n behang.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:01 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb iets meer dan een jaar terug een mug doodgemept en laten zitten.
Dat lijk plakt nu nog steeds tegen de muur aan. Ik moet het een naam geven.
Klaas, de egel heet pietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:01 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb iets meer dan een jaar terug een mug doodgemept en laten zitten.
Dat lijk plakt nu nog steeds tegen de muur aan. Ik moet het een naam geven.
Ik pak ze voordat ze mij pakken.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:00 schreef Lamon. het volgende:
WTFquote:
Tuurlijk mag ik datquote:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAquote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:00 schreef Lamon. het volgende:
HAHAHA KUDOS VOOR DEZE HAHAHA HVJquote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:00 schreef Lamon. het volgende:
Jooeee!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:06 schreef Japsnars het volgende:
Zo jongens en meisjes, ik wens jullie een fijne nachtrust toe. Behalve Lamon want die neemt toch niets van anderen aan.
Bedankt weer voor de geweldige uitspraken die je vandaag hebt gedaan en ook bedankt dat jij jezelf weer voor schut hebt gezet waardoor wij weer wat te lachen hadden met jouw pathetische uitspraken![]()
De rest allemaal, slaap lekker![]()
Trusten, Jap.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:06 schreef Japsnars het volgende:
Zo jongens en meisjes, ik wens jullie een fijne nachtrust toe. Behalve Lamon want die neemt toch niets van anderen aan.
Bedankt weer voor de geweldige uitspraken die je vandaag hebt gedaan en ook bedankt dat jij jezelf weer voor schut hebt gezet waardoor wij weer wat te lachen hadden met jouw pathetische uitspraken![]()
De rest allemaal, slaap lekker![]()
Als het kon had ik dat vlaggetje in je reet gestoken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
En daarom.. moet je altijd ariel color gebruiken
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als het kon had ik dat vlaggetje in je reet gestoken.
Ik ga maar gauw naar bed dan.quote:
Valt wel mee volgens mij hoor, Biogarde denkt dat ik de aanstichter ben van dit soort bash-gedrag, Yvonne denkt dat het meer een klb-slc ding is, dus ik zou niet meteen bang worden, ik heb hier namelijk helemaal niets te vertellen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:05 schreef Broekpaling het volgende:
Ik durf eigenlijk niet heel hard op Lamon te reageren nu omdat wij als doodgewone user toch weer een ban krijgen ofzo.
yvonne > biogarde, dus banquote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij hoor, Biogarde denkt dat ik de aanstichter ben van dit soort bash-gedrag, Yvonne denkt dat het meer een klb-slc ding is, dus ik zou niet meteen bang worden, ik heb hier namelijk helemaal niets te vertellen.
Zei het meisje dat nog nooit in deze slowchat gepost had tot ik het voorstelde.quote:
Er is zoveel te tracereren dus hou maar je mond dicht zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zei het meisje dat nog nooit in deze slowchat gepost had tot ik het voorstelde.
En dat is niet gelogen, maar gewoon te traceren. Je bent nu volwassen, dus je zou dat ook moeten erkennen.
Heb je ook drie strafbare feiten over mij? Ik vond en vind dat een lage streek, en daarom viel je me zo tegen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is zoveel te tracereren dus hou maar je mond dicht zou ik zeggen.
Hoezo je zit toch nergens mee?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:00 schreef Lamon. het volgende:
Omdat hij je fucking hard dist, moet hij professionele hulp gaan zoeken. Uhu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |