Volgens mij verwar je me met Triggershot.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
!!! Pas op All, dat zegt hij tegen iedereen.
Jij was het die het naar Bt's vriend stuurde, hè.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Opgeslagen en doorgestuurd naar je vriendin.
Oh, kut.
Vooral dat stuk dat Elia schreeuwt BOULAH JE KOMT OP YOUTUBEquote:
Dus als ik het goed begrijp klaag je erover dat wij in Nederland beschaafd zijn?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen, ik zeg alleen dat je er minder lang zit dan in de minder fijnere gevangenissen (om het maar even zo te noemen).
Nee. Zij hebben een heel luikje, een hotelkamertje slechts een klein kijkgaatje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fuck het lijkt wel een hotelkamer![]()
. Fucking chill
.
Wacht, wacht. Jij stelt dat gevangenen hier een luxeleventje leiden en een gevangenis een hotel is. Ik leg je uit hoe het in werkelijkheid is en dan kan ik niet relativeren? Leg eens uit plz.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Zij hebben een heel luikje, een hotelkamertje slechts een klein kijkgaatje.
Maar goed, het is duidelijk dat Otis nog steeds niet kan relativeren.
Wat haat je op zijn loverboy skills.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je me met Triggershot.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij was het die het naar Bt's vriend stuurde, hè.
Over deze:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:03 schreef Lakitu het volgende:
Kan iemand me intro'en hier? Ik heb geen idee waar jullie het over hebben
Alsof het raar is om verontwaardigd te doen over het feit dat er mensen in 2010 in een middeleeuwse kerker zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef BobbyB het volgende:
Wat ik overigens zo storend vind is dat ze hier zo verontwaardigd doen over hoe de gevangenissen daar zijn. Dat je hier als crimineel nu hartelijk ontvangen wordt in een 5 sterren hotel terwijl studenten nog niet eens een fatsoenlijke woonruimte hebben vind ik pas iets om verontwaardigd over te doen.
Ga er eens jarenlang zitten zonder dat je eruit mag of contact met anderen mag hebben (op een uurtje per week na) dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:04 schreef Allure_ het volgende:
Jongens, dit gaat echt te ver. Dat dít kan in Nederland.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Over deze:
[..]
Alsof het raar is om verontwaardigd te doen over het feit dat er mensen in 2010 in een middeleeuwse kerker zitten.
Alsof criminelen hier een luxeleventje leiden als in een 5 sterren hotel.
En die opmerking over studenten zonder woonruimte slaat al helemaal nergens op.
Bedankt jongen en meisje. =$quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:06 schreef ynuhh het volgende:
Welkom Lakitu,
Er wordt hier gesproken over de gevangenissen in Nederland.
Veel plezier.
En nu heb ik pauze.
Waarom heb je die quote aangepast, flikkerquote:
Mijn studentenkamer is nog kleiner, jongen. Bovendien hebben ze genoeg waarmee ze zich bezig kunnen houden. Boeken, tv, schrijven, denken, fappen, slapen etc.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ga er eens jarenlang zitten zonder dat je eruit mag of contact met anderen mag hebben (op een uurtje per week na) dan.
Welke quote?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom heb je die quote aangepast, flikker
Hey chille sig manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |