Het is wel luxe qua faciliteiten en voorzieningen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dit mensonterend is hoor. Het is alleen allesbehalve het luxeleventje dat je zo vaak hoort. Dat slaat echt werkelijk nergens op. Ik ben blij dat wij het hier op deze manier hebben geregeld - streng maar wel nog enigzins menselijk. Die regimes als die in Peru slaan natuurlijk helemaal nergens op.
Dat je iets verkeerd hebt gedaan betekent toch niet dat je de rest van je leven behandeld moet worden als een vuilniszak?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen (want mijn 5 sterren hotel opmerking wordt weer eens ernstig serieus genomen_! ); vergelijken met andere landen hebben ze niks om over te klagen! Laten we niet vergeten dat het grote merendeel daar met een terechte reden zit.
De straffen in Nederland behoren tot de drie hoogste van Europa. En wat schiet je ermee op om mensen bij wijze van spreken veertig jaar vast te zetten in plaats van dertig?quote:Bovendien zit je in Nederland ook niet zo heel lang vergeleken met vele andere landen.
Gelukkig wel ja. Ik zou me schamen als wij hier gevangenissen hadden zoals in derdewereldlanden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is wel luxe qua faciliteiten en voorzieningen.
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:48 schreef ynuhh het volgende:
Nederland heeft toch ιιn van de strengste strafmaten van West-Europa?
Dus dan is het wel een luxe leventje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Ik zou me schamen als wij hier gevangenissen hadden zoals in derdewereldlanden.
Dan ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel. Die mensen hebben een beter bed dan mij.
Online hosselen is gewoon een verkapte autisten soos.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:54 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Die plek waar je hosselt. Zoals de discotheek. Maar dan met blindoeken.
Omdat ik je stiekem wil.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat doe je nou denigrerend over mijn taalgebruik?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel. Die mensen hebben een beter bed dan mij.
Ik zie alleen een kontloze kerel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fuck het lijkt wel een hotelkamer![]()
. Fucking chill
.
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat je iets verkeerd hebt gedaan betekent toch niet dat je de rest van je leven behandeld moet worden als een vuilniszak?
Dat moet je niet aan mij vragen, ik zeg alleen dat je er minder lang zit dan in de minder fijnere gevangenissen (om het maar even zo te noemen).quote:De straffen in Nederland behoren tot de drie hoogste van Europa. En wat schiet je ermee op om mensen bij wijze van spreken veertig jaar vast te zetten in plaats van dertig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |