Ja ik heb ook die voor 2 personen, is dat deze op die foto niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:40 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik heb ook zo een, maar dan de goedkope variant voor 2 personen
35 pietermannen...
Die van mij heeft maar 1 kleur. Een echte baas heeft natuurlijk 2 kleuren...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:41 schreef conobram het volgende:
[..]
Ja ik heb ook die voor 2 personen, is dat deze op die foto niet?
ze hadden bij de gamma vorige folder nog tentjes, wast nog wel een overvoorraad bij een gamma in de buurtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik moet nog een tent, aanbiedingen ergens?
Ik heb dezelfde, alleen dan met rare strepen in het middenstuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:33 schreef conobram het volgende:
Schep hier op over hoe prachtig jouw tent wel niet is.
Ik heb deze prachtige tent van het merk Quechua in de kleuren blauw en grijs:
Ja, zo'n tent heb ik hier ook nogquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:58 schreef Haunter het volgende:
Ik had vorig jaar volgens mij als enige een oldskool (volgens mij wel 30 jaar oud) punttentje op onze camping. Het was een mooi gezichtallemaal koepeltentjes met 1 oldskool bruin/oranje punttentje er tussenin
Hij viel overdag in ieder geval goed op.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:58 schreef Haunter het volgende:
Ik had vorig jaar volgens mij als enige een oldskool (volgens mij wel 30 jaar oud) punttentje op onze camping. Het was een mooi gezichtallemaal koepeltentjes met 1 oldskool bruin/oranje punttentje er tussenin
Heb ik dit jaar ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:58 schreef Haunter het volgende:
Precies tussen twee ECHTE bazententenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:04 schreef Haunter het volgende:
De desbetreffende bazentent(Wel een weekend later op een familieweekend)
[ afbeelding ]
[..]
In alle jaren is er maar één tent gesloopt, en dat deed ik zelf (en die stond al op in storten). Waarom zou je niet een comfertabele tent meenemen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:15 schreef Ryon het volgende:
Zijn er serieus mensen die naar een festival gaan en dan een duurdere tent meenemen dan zo'n noodbivakdingetje van 35 euro?
Nog even en een paar pipo's komen met een Kips caravan aanzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |